Ντεμπούτο για το Genesis X Speedium Coupe Concept

To X Speedium Coupe Concept υποδεικνύει το μελλοντικό σχεδιασμό των αυτοκινήτων της Genesis, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.

Ντεμπούτο για το Genesis X Speedium Coupe Concept

To X Speedium Coupe Concept υποδεικνύει το μελλοντικό σχεδιασμό των αυτοκινήτων της Genesis, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.

Ένα χρόνο αφότου αποκαλύφθηκε το Genesis X στο Λος Άντζελες, η Genesis παρουσίασε ένα καινούργιο concept βασισμένο σε εκείνο το αυτοκίνητο, που ονομάζεται X Speedium Coupe. Έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Νέας Υόρκης και φέρει πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που αναμένεται να δούμε στα μελλοντικά, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Genesis.

Όπως συμβαίνει με το Genesis X, έτσι και το X Speedium Coupe χρησιμοποιεί τον διαιρούμενο σχεδιασμό των οπτικών σωμάτων δύο γραμμών, που χαρακτηρίζει όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, διατρέχουν ολόκληρο το πλάτος της μάσκας και κατεβαίνουν έως τη γρίλια. Επίσης, εκτείνονται έως τα εμπρός φτερά, πίσω από το θόλο των εμπρός τροχών. Στο πλάι, υπάρχουν επιθετικά φουσκωμένοι θόλοι τροχών, παρόμοιοι αυτών του Genesis X. Σε αντίθεση όμως με εκείνο το μοντέλο, η οροφή εκτείνεται πιο πίσω, σε ένα σχέδιο που θα πρέπει να προσφέρει στους πίσω επιβάτες περισσότερο χώρο.

Ο σχεδιασμός των τροχών διαθέτει ένα πολύ πιο σύνθετο στιλ διαμαντένιας κοπής, αντί για τις σχετικά απλές ζάντες πέντε ακτίνων που διέθετε το Genesis X. Η ανυψωμένη διπλή γραμμή πίσω από τα παράθυρα και οι λεπτοί ψηφιακοί εξωτερικοί καθρέπτες αποτελούν κληρονομιά από το concept X. Στην ουρά, βρίσκουμε διαιρούμενα οριζόντια πίσω φώτα, που χρησιμοποιείται ήδη σε όλα τα μοντέλα παραγωγής Genesis, αλλά το τρίτο φως φρένων επάνω από αυτά, διαθέτει σχήμα V. Η μεγαλύτερου μήκου γραμμή οροφής κλίνει προς τα κάτω στο X Speedium Concept καταλήγοντας στην πίσω αεροτομή.

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα λεπτομέρειες σχετικά με την πλατφόρμα ή το κινητήριο σύνολο του concept αυτού, αλλά, δεδομένου ότι η μάρκα ανήκει στον όμιλο Hyundai, αναμένεται ότι το αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μια έκδοση της τελευταίας πλατφόρμας E-GMP της κορεατικής εταιρείας η οποία υποστηρίζει φόρτιση 400V όσο και 800V και παρέχει μέγιστη αυτονομία έως και 500 χλμ. Το πλαίσιο έχει επίσης εντυπωσιακές δυνατότητες απόδοσης. Το Kia EV6 GT μοιράζεται την ίδια βάση. Διαθέτει τετρακίνηση και μέγιστη ισχύ 585 ίππων, η οποία είναι αρκετή για να προσφέρει επιτάχυνση από στάση εώς τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.

Η Genesis επέλεξε το όνομα Speedium για να αναφερθεί στην πίστα αγώνων Inje Speedium στην Κορέα. Αναφορά στην πίστα κάνει και το χρώμα του αμαξώματος του concept, το οποίο είναι ένα σμαραγδένιο μεταλλικό πράσινο που ονομάζεται «Inje Green». Ο Luc Donckerwolke επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της Genesis, δήλωσε: «αυτό δεν είναι ένα αυτοκίνητο επίδειξης. Αποτελεί μια ματιά στις διαδικασίες σχεδιασμού μας, καθώς εξερευνούμε ιδέες για το επόμενο κύμα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, που θα ενσωματώνει το DNA της Genesis».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!