F1 – GP Μπαχρέιν FP3: Verstappen επικεφαλής, η Mercedes αναγεννημένη

Ο Max Verstappen ήταν επικεφαλής στον πίνακα των χρόνων της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μπαχρέιν, όπου η Mercedes επέδειξε πολύ καλύτερη εικόνα από εχθές.

F1 – GP Μπαχρέιν FP3: Verstappen επικεφαλής, η Mercedes αναγεννημένη

Ο Max Verstappen ήταν επικεφαλής στον πίνακα των χρόνων της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μπαχρέιν, όπου η Mercedes επέδειξε πολύ καλύτερη εικόνα από εχθές.

Το γεγονός ότι ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελευταίας ελεύθερης διαδικασίας δεν αποτελεί είδηση, δεδομένων των χθεσινών δειγμάτων. Ο Charles Leclerc κατάφερε να παρεισφρύσει μεταξύ των δύο Red Bull και να πάρει τη δεύτερη θέση, όντας μόλις 1 δέκατο του δλ. πιο αργός από τον Ολλανδό Πρωταθλητή. Η ομάδα που εντυπωσίασε όμως ήταν αυτή της Mercedes που κατάφερε να βρθεί εντός 0,4 – 0,6 δλ. από τον χρόνο του Verstappen, με ελάχιστα δείγματα ταλαντώσεων στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton και λίγο περισσότερους σε αυτό του George Russell, που ίσως ήταν ρυθμισμένο πιο χαμηλά προς το έδαφος.

Ο Verstappen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη προσπάθειά του με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών που χρησιμοποίησε, καθώς είχε μπλοκάρει τα φρένα του στην πρώτη στροφή στο ξεκίνημα του πρώτου γρήγορου γύρου του. Παράπονα από την απόδοσή του στο τελευταίο τμήμα της πίστας είχε και ο Charles Leclerc από το γρήγορο γύρο του στα τελικά στάδια. Ο Μονεγάσκος είχε διαγράψει και ένα τετ-α-κέ στο μέσο περίπου της διαδικασίας, στη στροφή 11, την ίδια που αντιμετώπισε κάτι παρόμοιο στο FP1. Ο άνεμος ενδέχεται να επηρεάζει τα μονοθέσια εκεί, ωστόσο o Leclerc είχε δηλώσει εχθές ότι δεν πρέπει να επαναλάβει τα ίδια λάθη.

Ο Sergio Perez κατάφερε να βρεθεί πολύ πιο κοντά στον team-mate του σε αυτή τη διαδικασία, με 0,25 δλ. να χωρίζουν τους δύο οδηγούς της Red Bull. Πίσω από τον Μεξικανό βρέθηκε ο George Russell, 0,4 δλ. μακριά από το χρόνο του Verstappen, με τον Hamilton άλλα 2 δέκατα πιο πίσω. Ωστόσο, η συμπεριφορά του γερμανικού μονοθεσίου ήταν πολύ διαφορετική από εχθές, ή τουλάχιστον οι ταλαντώσεις δεν ήταν τόσο έντονες. Ήταν ίσως η πρώτη φορά που η Mercedes χρησιμοποίησε επιθετικές ρυθμίσεις κινητήρα. Παρότι δε φαίνεται να βρίσκεται στο επίπεδο των δύο πρωτοπόρων ομάδων, είναι πολύ πιο κοντά απ’ ό,τι έδειχνε εχθές, που σημαίνει ότι ενδέχεται να έχουμε μια πάρα πολύ ανταγωνιστική σεζόν. Πάντως ο Russell παραπονέθηκε για υπερβολική υποστροφή στις αργές στροφές.

Μεταξύ των δύο Mercedes βρέθηκε ο Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari. Στα τελευταία λεπτά, ένας μηχανικός της Ferrari έδωσε το σήμα στον Ισπανό να εξέλθει στο pit lane, μην έχοντας παρατηρήσει ότι έρχεται ο Fernando Alonso με την Alpine, σε ένα περιστατικό που οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα εξετάσουν, για μη ασφαλή απελευθέρωση από τα pits.

Η Alpine δεν επικεντρώθηκε σε γρήγορους χρόνους, καθώς χρησιμοποίησε τη σκληρή και τη μέση γόμα ελαστικών στο FP3. Οι ομάδες με μονάδα ισχύος Ferrari έδειξαν δυνατές, με τον Kevin Magnussen, με Haas, 7ο ταχύτερο, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Alfa Romeo. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Lance Stroll με Aston Martin. Εκπληκτικός ο Nico Hulkenberg, μόλις 0,05 δλ. πίσω από τον team-mate του. Αμφότερες οι McLaren βρέθηκαν εκτός πρώτης δεκάδας, όπως και ο Pierre Gasly. O Υuki Tsunoda έχασε ολόκληρο το FP3 λόγω υδραυλικής διαρροής στην AlphaTauri.

Χρόνοι FP3 Μπαχρέιν

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!