Toyota: Δοκιμάζει νέες τεχνολογίες κινητήρα υδρογόνου στους αγώνες

Στις 15 και 16 Νοεμβρίου, η Toyota θα συμμετάσχει στο Super Taikyu Series, χρησιμοποιώντας ένα υδρογονοκίνητο GR Corolla, με έναν νέο τύπο κινητήρα.

Toyota: Δοκιμάζει νέες τεχνολογίες κινητήρα υδρογόνου στους αγώνες

Στις 15 και 16 Νοεμβρίου, η Toyota θα συμμετάσχει στο Super Taikyu Series, χρησιμοποιώντας ένα υδρογονοκίνητο GR Corolla, με έναν νέο τύπο κινητήρα.

Η Toyota θα προωθήσει περαιτέρω την εξέλιξη δύο νέων κινητήρων που λειτουργούν με υδρογόνο, στον 7ο αγώνα του Super Taikyu Series 2025, που θα πραγματοποιηθεί  στις 15 και 16 Νοεμβρίου.

Στον αγώνα θα συμμετάσχει το πρωτότυπο #32 TGRR GR Corolla H2, το οποίο λειτουργεί καταναλώνοντας υγρό υδρογόνο ως καύσιμο.

Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία προωθεί συνεχώς την ανάπτυξη της τεχνολογίας «υπεραγωγιμότητας» (superconductivity) για την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας υγρού υδρογόνου. Η Toyota ανέφερε ότι: «Θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη μαζί με τους συνεργάτες μας, με στόχο να συμμετάσχουμε σε μελλοντικούς αγώνες».

Το υδρογονοκίνητο GR Corolla βελτιώθηκε σημαντικά, κάτι που αποδείχθηκε στη συμμετοχή του στον 3ο αγώνα του Super Taikyu Series 2025, στον αγώνα αντοχής 24 ωρών που πραγματοποιήθηκε από τις 30 Μαΐου έως την 1η Ιουνίου. Οι αλλαγές που προέκυψαν από την αγωνιστική δραστηριότητα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την εισαγωγή μιας νέας βαλβίδας πλήρωσης, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και χαμηλότερο βάρος. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές, το μοντέλο ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς αντικατάσταση της αντλίας που συμπιέζει το υγρό υδρογόνο για την τροφοδοσία του κινητήρα, επιβεβαιώνοντας τη βελτιωμένη αντοχή.

Toyota GR Corolla hydrogen (1)

Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα όμως συνέχισε να επιβαρύνει την αντλία, δημιουργώντας προβλήματα αντοχής για τη συνεχή λειτουργία στη μέγιστη ισχύ. Για να φτάσει στο επόμενο επίπεδο, η Toyota θα συνεχίσει να διεξάγει δοκιμαστικές διαδρομές για να επαληθεύσει την απόδοση και την αντοχή της αντλίας ακόμη και μετά τον 24ωρο αγώνα. Σε αυτόν τον αγώνα, η Toyota στοχεύει να επιτύχει συνεχή λειτουργία στη μέγιστη ισχύ.

Toyota GR Corolla hydrogen (2)

Η ιαπωνική εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει την τεχνολογία υπεραγωγιμότητας, με αποτέλεσμα η αντλία να μπορεί πλέον να τοποθετηθεί μέσα στην δεξαμενή καυσίμων, βελτιώνοντας τη χωρητικότητα σε υδρογόνο, από 220 σε 300 λίτρα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ιδιαίτερα ανθεκτική στο ψύχος – χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο αν αναλογιστούμε ότι το υδρογόνο αποθηκεύεται σε υγρή μορφή, στους -253 βαθμούς Κελσίου! Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν χρειάζεται να υπάρχουν φλάντζες στη δεξαμενή, οι οποίες μπορούν να ανεβάσουν τη θερμοκρασία και να προκαλέσουν την εξάτμιση του υδρογόνου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!