Η McLaren αποκάλυψε την JC96, μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής της 750S η οποία αποτίνει φόρο τιμής στην συμμετοχή της McLaren στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Αγώνων GT.
Το μακρινό 1996 η ομάδα κατάφερε να κατακτήσει το Πρωτάθλημα χρησιμοποιώντας την F1 GTR, η οποία αγωνίστηκε και στον αγώνα αντοχής 24 ωρών στο Le Mans.
Η JC96 έχει έναν ειδικό χρωματισμό «Tiger Stripe» που μιμείται το livery του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Το αμάξωμα διατίθεται σε μια σειρά βασικών αποχρώσεων, όπως κόκκινο, λευκό, μαύρο ή ασημί, όμως οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από οποιαδήποτε απόχρωση επιθυμούν, μέσω του προγράμματος εξατομίκευσης.
- Το νέο premium SUV που είναι διαθέσιμο με όφελος έως 3.100 €
- Το ιδανικό ηλεκτρικό για την πόλη με μόνο 15.900 €
- Γνώρισε το νέο έξυπνο C-SUV για απόδοση και οικονομία
- Μάθετε τα πάντα για τον ηγέτη της ηλεκτρικής επέλασης της Toyota
- Ετοιμοπαράδοτα ηλεκτρικά SUV με όφελος έως 10.000 ευρώ
Εμφανισιακά όλες οι 750S JC96 έχουν μικρές αλλαγές στο μπροστινό splitter και την πίσω αεροτομή. Η γυαλιστερή μαύρη οροφή και ο πίσω διαχύτης δημιουργούν αντίθεση με τις χρυσές δαγκάνες φρένων, οι οποίες φέρουν το λογότυπο της McLaren σε κόκκινο χρώμα.
Στο εσωτερικό όλες οι επιφάνειες καλύπτονται με Alcantara. Στο προσκέφαλο των καθισμάτων βρίσκεται κεντημένο το όνομα του μοντέλου «JC96». Υπάρχει επίσης μια χρυσή πλακέτα στην οποία αναγράφεται το μοντέλο και ο αριθμός παραγωγής (ένα από τα συνολικά 61 αυτοκίνητα που θα παραχθούν), ενώ τα επιπρόσθετα χρυσά στοιχεία σε όλη την καμπίνα (όπως, π.χ. τα πεντάλ) ολοκληρώνουν το σύνολο.
H JC96 είναι διαθέσιμη τόσο σε εκδόσεις Coupe όσο και Spider, ενώ, για πρώτη φορά, η τελευταία, μπορεί να εξοπλιστεί με το κιτ υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης της McLaren Special Operations. Το συγκεκριμένο κιτ περιλαμβάνει έναν νέο μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερο splitter, μια ενεργή πίσω αεροτομή και ορισμένες επιπρόσθετες αλλαγές στο αμάξωμα, που προσφέρει έως και 10% παραπάνω αεροδυναμική άντωση σε σχέση με την 750S.
Το κινητήριο σύνολο δεν έχει αλλαγές, καθώς κινείται από έναν 4λιτρο V8 με twin-turbo που αποδίδει 750 ίππους και 800 Nm ροπής. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 2,8 δευτερόλεπτα.
H McLaren δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ούτε τις τιμές ούτε το πότε θα κυκλοφορήσει (αποκλειστικά) στην αγορά της Ιαπωνίας. Μπορούμε όμως να περιμένουμε ότι οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο 2026, κλείνοντας ακριβώς 30 χρόνια από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος.