Έχοντας κυριαρχήσει σε αμφότερα τα Πρωταθλήματα της Formula 1 το 2023, η Red Bull έκανε μία ακόμη επίδειξη… ισχύος, πραγματοποιώντας το πρώτο pit stop στο απόλυτο σκοτάδι, με την RB14 του 2018. To παγκόσμιο ρεκόρ για το ταχύτερο pit stop το διατηρεί η McLaren με χρόνο 1,80 δλ. από το φετινό GP Κατάρ. Η Red Bull κατάφερε να ολοκληρώσει τo pit stop στο σκοτάδι σε χρόνο μόλις 1 δλ. υψηλότερο από αυτό, δηλαδή 2,84 δλ., μέσα σε 10 προσπάθειες.
Πολύ συχνά, αυτός είναι ο χρόνος ενός κανονικού pit stop σε έναν αγώνα. Κάθε οδηγός υποχρεούται να κάνει τουλάχιστον ένα pit stop κατά τη διάρκεια κάθε αγώνα από τους κανονισμούς, που επιβάλλουν τη χρήση δύο διαφορετικών γομών ελαστικών. Αν και τελειώνει εν ριπή οφθαλμού, το pit stop είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη κάθε Grand Prix της Formula 1 και μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ νίκης και ήττας.
Οι μηχανικοί που συμμετέχουν στο pit stop πρέπει να είναι απόλυτα ακριβείς για να διασφαλίσουν ότι το μονοθέσιο θα παραμείνει ακινητοποιημένο για όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο. Πολύ σημαντική είναι και η ακριβής τοποθέτηση του μονοθεσίου από την πλευρά των οδηγών, για να επιτρέψουν στους μηχανικούς να κάνουν τη δουλειά τους όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Μόλις το μονοθέσιο ακινητοποιηθεί, 18 μηχανικοί αγγίζουν το μονοθέσιο. Δύο μηχανικοί με γρύλους εμπρός και πίσω ανασηκώνουν το μονοθέσιο, ενώ τρεις μηχανικοί σε κάθε τροχό αναλαμβάνουν την αντικατάστασή του: ο ένας χειρίζεται το αερόκλειδο, ένας αφαιρεί το παλαιό ελαστικό και ένας τοποθετεί τον καινούργιο τροχό. Δύο μηχανικοί σταθεροποιούν το μονοθέσιο ενόσω είναι ανυψωμένο στους γρύλους.
Παράλληλα, υπάρχουν και δύο μηχανικοί που θα αναλάβουν να κάνουν τις απαιτούμενες ρυθμίσεις στη γωνία πρόσπτωσης των πτερυγίων της εμπρός αεροτομής. Υπάρχουν επίσης μηχανικοί που σε κανονικές συνθήκες παραμονεύουν με εφεδρικούς γρύλους σε περίπτωση προβλήματος, ενώ υπάρχει και ο χειριστής του φωτεινού σηματοδότη που ειδοποιεί τον οδηγό να ξεκινήσει.
Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όλοι οι μηχανικοί στο γκαράζ θα δοκιμάσουν διάφορες θέσεις, για να δουν τι λειτουργεί καλύτερα. Ορισμένα χαρακτηριστικά σώματος μπορούν να βοηθήσουν σε συγκεκριμένους ρόλους. Η δύναμη στο άνω μέρος του σώματος και τα χέρια είναι σημαντικοί παράγοντες, αλλά παίζει ρόλο και η ιδιοσυγκρασία: οι χειριστές των αερόκλειδων πρέπει να είναι ψύχραιμοι.
Τέλος, η ομάδα χρειάζεται ισορροπία: δεν είναι καλό αν το πλήρωμα στον ένα τροχό είναι σταθερά ταχύτερο από αυτό που βρίσκεται απέναντί του. Αυτό κάνει το μονοθέσιο να κουνιέται στους γρύλους και κανείς δεν πηγαίνει πολύ γρήγορα. Το ζητούμενο είναι ένα πλήρωμα που να μπορεί να δουλεύει συντονισμένα κάθε φορά.