Bernd Maylander

Ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας της F1 από το 2000, έχει δώσει το “παρών” σε σχεδόν 400 Grand Prix. Ο Bernd Maylander μιλάει για τις απαιτήσεις του ρόλου του και θυμάται τον αγώνα όπου έδινε το ρυθμό στα μονοθέσια επί 34 γύρους.

Bernd Maylander

Ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας της F1 από το 2000, έχει δώσει το “παρών” σε σχεδόν 400 Grand Prix. Ο Bernd Maylander μιλάει για τις απαιτήσεις του ρόλου του και θυμάται τον αγώνα όπου έδινε το ρυθμό στα μονοθέσια επί 34 γύρους.

Λίγοι γνωρίζουν το αγωνιστικό του παρελθόν, αρχικά στη Formula Ford και εν συνεχεία στο Porsche Carrera Cup. Η πορεία του όμως στο DTM ως εργοστασιακός οδηγός της Mercedes-Benz, ήταν αυτή που του χάρισε την ιδιότητα του πρεσβευτή της γερμανικής μάρκας αλλά και του οδηγού του αυτοκινήτου ασφαλείας της Formula 1, από το 2000 έως και σήμερα. Ο Bernd Maylander μιλάει για το παρελθόν και την καθημερινότητα, λίγες ημέρες αφού έκλεισε μισό αιώνα ζωής.

«Αν προσθέσεις όλες τις πτυχές των καθηκόντων μου, έχω βρει μία ονειρεμένη δουλειά», δηλώνει ο Maylander που έχει συμπληρώσει 390 GP ως οδηγός του safety car. «Σχεδόν στους μισούς αγώνες, χρειάστηκε κάποια στιγμή να βγω στην πίστα. Συχνά βρίσκομαι στο αυτοκίνητο ασφαλείας από τις 8.45 το πρωί με μόλις μισή ώρα διάλειμμα για φαγητό πριν τον αγώνα της F1». Τον ίδιο ρόλο έχει και στους υποστηρικτικούς αγώνες της Formula 2, Formula 3 και Porsche Supercup. Κάθε Πέμπτη πριν τον αγώνα ελέγχει την πίστα αρχικά με τα πόδια και μετά για μία ώρα πίσω από το τιμόνι της Mercedes-AMG GT R των 585 ίππων.

Bernd Maylander

Όταν χρειαστεί να βγει στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix, οδηγεί σχεδόν στο όριο: στο 98% των δυνατοτήτων των δικών του και του γερμανικού supercar. Οι διαφορές της Mercedes-AMG GT R με τα μονοθέσια της F1 δεν έχουν να κάνουν τόσο με την τελική ταχύτητα, όσο με την επιβράδυνση, την επιτάχυνση και την ταχύτητα στις στροφές. Η AMG GT R είναι κατά μέσο όρο 7-8 δευτερόλεπτα πιο αργή από τα μονοθέσια της F1 ανά χλμ.

Το Grand Prix που θα θυμάται για πάντα είναι αυτό στον Καναδά, τον Ιούνιο του 2011. Κράτησε 4 ώρες και 39 λεπτά εξαιτίας συνεχών διακοπών. «Οδήγησα τα μονοθέσια επί 34 γύρους σε 5 περιόδους, ποσοστό 46,9% επί των συνολικών γύρων».

Η αποστολή του ως πρεσβευτή της Mercedes-Benz είναι εξίσου συναρπαστική. «Πρόκειται για μία πολύπλευρη εργασία. Απολαμβάνω να οδηγώ ιστορικά αγωνιστικά της Mercedes-Benz ή να παίρνω μέρος στα 1000 Miglia. Από το 1999 απουσιάζω από το σπίτι περίπου 35 Σαββατοκύριακα το χρόνο. Είμαι σίγουρος ότι θα παραμείνω στο χώρο για πολλά ακόμη χρόνια. Αγαπώ αυτή τη δουλειά όπως την πρώτη μέρα».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!