Οδηγούμε την νέα Ford Mustang Dark Horse

Η Ford Mustang Dark Horse είναι φανταστική στην οδήγηση αλλά και δυνητικά γλυκόπικρη σε αίσθηση.

Οδηγούμε την νέα Ford Mustang Dark Horse

Η Ford Mustang Dark Horse είναι φανταστική στην οδήγηση αλλά και δυνητικά γλυκόπικρη σε αίσθηση.

Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχουν πολλά που να διαφοροποιούν τη Ford Mustang Dark Horse σε σχέση με το εξαιρετικό μοντέλο GT έβδομης γενιάς – το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζεται.

Θεωρητικά παίρνετε ουσιαστικά μια αναβαθμισμένη έκδοση του ίδιου, βαριά αναβαθμισμένου κινητήρα “Coyote” V8, ενώ τα προαιρετικά αμορτισέρ MagneRide του GT είναι στάνταρ στο Dark Horse. Η ανάρτηση και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενισχυμένα για να είναι πιο προσανατολισμένα στην πίστα, ενώ το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Pirelli που υπόσχονται καλύτερο κράτημα. Αλλά δεν μιλάμε για ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο εδώ – τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Στην πραγματικότητα, και ειδικά όταν την οδηγεί κανείς, η Dark Horse μοιάζει και αισθάνεται σαν να προέρχεται από διαφορετική δεξαμενή γονιδίων σε σχέση με το κανονικό GT – το οποίο είναι πολύ βελτιωμένο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Ford Mustang Dark Horse 2024 4

Ευτυχώς, το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι αντάξιο του νέου του ονόματος, παρόλο που στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές διαθέτει μόνο 7 ίππους περισσότερους από το κανονικό GT: 453 έναντι 446 PS, με τα ίδια 540 Nm ροπής. Για αυτό ευθύνονται οι αυστηρότεροι κανονισμοί μας για τις εκπομπές ρύπων – στις ΗΠΑ το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται φίλτρο σωματιδίων και αποδίδει 500 ίππους.

Ford Mustang Dark Horse 2024 11

Δεν πειράζει όμως, γιατί μέχρι περίπου τις 5.100 σ.α.λ. η απόδοση ισχύος είναι ακριβώς η ίδια με την αμερικανική έκδοση. Μόνο στην κορυφή του εύρους στροφών η ευρωπαϊκή έκδοση χάνει σε δύναμη, ενώ μέχρι εκείνο το σημείο είναι ένα καθαρόαιμο, 8κύλινδρο hot rod με την ικανότητα να λιώσει τα ελαστικά του στις στροφές.

Στο εσωτερικό, η Dark Horse επωφελείται από το ίδιο πλήρως εκσυγχρονισμένο ταμπλό με την προσαρμοζόμενο ψηφιακό πινακα οργάνων TFT, καθώς και την κεντρική οθόνη αφής 13,2 ιντσών για τον έλεγχο όλων των κύριων λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Ford Mustang Dark Horse 2024 3

Θυμίζει αρκετά την Mercedes-Βenz στο εσωτερικό, καθώς έφυγαν τα παραδοσιακά κοντέρ και οι αναλογικοί διακόπτες, δίνοντας τη θέση τους σε μια πιο σύγχρονη σε αίσθηση καμπίνα. Μια καμπίνα που, σύμφωνα με τη Ford, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την αίσθηση του εσωτερικού ενός μαχητικού αεροσκάφους.

Η θέση οδήγησης παραμένει οικεία, όπως και η θεμελιώδης δυναμική του αυτοκινήτου στην οδήγηση. Παρά το γεγονός ότι το τιμόνι, τα φρένα, η αίσθηση οδήγησης και ο έλεγχος του αμαξώματος στις στροφές είναι πολύ πιο άμεσα, ενώ το πίσω μέρος είναι επίσης εξαιρετικά καλά ζυγισμένο, η Dark Horse εξακολουθεί να μοιάζει με Mustang εν κινήσει. Απλά σε μια πολύ αιχμηρή, καλά ρυθμισμένη εκδοχή που τυχαίνει επίσης να πηγαίνει πολύ γρήγορα – και να ακούγεται υπέροχα – όταν πατάς το πόδι σου στο γκάζι.

Η Ford ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων ή σε 5,2 δευτερόλεπτα με το αναβαθμισμένο εξατάχυτο χειροκίνητο Tremec T56 – το τελευταίο είναι το κιβώτιο επιλογής αν σκοπεύεις να βάλεις την Dark Horse σε πίστα, επειδή είναι πιο ανθεκτικό από το αυτόματο σε ακραίες συνθήκες, σύμφωνα με την Ford.

Στην πραγματικότητα, σε αυτόν απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο: σε κάποιον που μπορεί να πάρει το αυτοκίνητό του στην πίστα και να το οδηγήσει πολύ πιο επιθετικά από ό,τι στο δρόμο. Η Ford δηλώνει πως είναι η επιλογή του ενθουσιώδους οδηγού, αλλά όχι ένα κανονικό αυτοκίνητο πίστας. Αυτό θα έρθει αργότερα, με τη μορφή της Mustang GTD – όπου το D σημαίνει Daytona και, προφανώς, όχι Diesel.

Είναι ένας ρόλος που αυτό το αυτοκίνητο παίζει σχεδόν τέλεια, στην πραγματικότητα. Η δυναμική του είναι αισθητά πιο έντονη από εκείνη του κανονικού GT, ακούγεται πολύ πιο αγριεμένο χάρη στον διαφορετικό στροφαλοφόρο άξονα και την εξάτμιση και πηγαίνει λίγο πιο δυναμικά στον δρόμο από κάθε άποψη. Υποκειμενικά μιλώντας, δίνει την αυθεντική αίσθηση ενός αυτοκινήτου σχεδιασμένου για τον πραγματικό οδηγό.

Φαίνεται επίσης πολύ πιο μυώδες, με μια τετραγωνισμένη όψη που ενισχύεται από μια σειρά αναβαθμίσεων στο στυλ – τα οποία συνδυάζονται για να του δώσουν μια πολύ πιο ιδιαίτερη προσωπικότητα στο δρόμο.

Συμπέρασμα

Αν και η Ford Mustang Dark Horse έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως εσωτερικά και εξωτερικά και φοράει ένα εντυπωσιακό περιτύλιγμα, εξακολουθεί να είναι ένα παλαιάς κοπής αυτοκίνητο για τον λάτρη της οδήγησης – και ένα από εκείνα που είναι τόσο απολαυστικά στο δρόμο όσο και σε εμφάνιση. Αν πρόκειται πραγματικά να είναι η τελευταία σειρά της mainstream Mustang, θα είναι ένα υπέροχο κύκνειο άσμα. Δεν είναι περίεργο που σε κάποιες αγορές όπως του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει ήδη εξαντληθεί.

Η Mustang Dark Horse βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και όποιος επιθυμεί μπορεί να την δει στην Ford Σφακιανάκης, Λεωφόρο Βουλιαγμένης 574, Αργυρούπολη.

Ford Mustang Dark Horse 2024 2

 

Ford Mustang Dark Horse

Τιμή: από 92.052 € (διαθέσιμη στην Ελλάδα)

Κινητήρας: 5.0 λίτρων V8 βενζίνης

Ισχύς/ροπή: 453 ίπποι / 540Nm

Μετάδοση: Εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, κίνηση στους πίσω τροχούς

0-100 χλμ./ώρα: 5,2 δευτερόλεπτα

Τελική ταχύτητα: 185 χλμ./ώρα

Κατανάλωση – CO2: 12.2 λίτρα/100 χλμ. – 279 γρ./χλμ.

Διαστάσεις: 4,82/1,92/1,38 μ.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!