Renault Megane, 5 και 4: Τα πάντα ηλεκτρικά από τους Γάλλους

Στόχος το 90% των πωλήσεων έως το 2030 να αφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Renault Megane, 5 και 4: Τα πάντα ηλεκτρικά από τους Γάλλους

Στόχος το 90% των πωλήσεων έως το 2030 να αφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τη στρατηγική που θα ακολουθήσει προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, ανακοίνωσε η Renault. Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης eways electropop, ο CEO της εταιρείας, Luca de Meo, και οι συνεργάτες τους παρουσίασαν τα πλάνα με ορίζοντα το 2030, όταν στόχος είναι το 90% των πωλήσεων να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα.

Συν τοις άλλος, μέχρι το 2030, η Renault σκοπεύει να μειώσει δραστικά το κόστος των μπαταριών, κάτω από τα 100 δολάρια/kWh το 2025, ίσως ακόμη κάτω από τα 80 δολάρια/kWh, περιμένοντας το λανσάρισμα της μπαταρίας τεχνολογίας All Solid State, έως το 2030.

Ο Όμιλος εργάζεται επίσης πάνω σε ένα περισσότερο συμπαγές ηλεκτρονικό σύστημα κίνησης, που ονομάζεται σύστημα all-in-one. Αυτό το σύστημα ηλεκτροκίνησης αφορά την ενσωμάτωση του ηλεκτροκινητήρα, του μειωτήρα αλλά και των ηλεκτρονικών ισχύος σε ένα μόνο πακέτο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του όγκου και του κόστους του κινητήρα κατά 45% και 30% αντίστοιχα, με τη σπατάλη ενέργειας να πέφτει κι εκείνη κατά 45%, εξοικονομώντας έτσι επιπλέον εύρος 20 χιλιομέτρων το περισσότερο.

Όσον αφορά τις κατηγορίες C (στην οποία θα ανήκει και το MeganE του 2022) και D, η πλατφόρμα CMF-EV προσφέρει βελτιωμένη οδηγική απόλαυση με υψηλή απόδοση. Συμπεριλαμβανομένων των συμμαχιών, αυτή η πλατφόρμα θα διαθέτει 700.000 μονάδες έως το 2025. Η CMF-EV προσφέρει αυτονομία έως και 580 χιλιόμετρα με πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

Επιπροσθέτως, ένα αυτοκίνητο που φορτίζεται 8 ώρες τη μέρα, θα μπορούσε μέσω της τεχνολογίας VG2 να δημιουργήσει ετήσια κέρδη 400 ευρώ στον κάτοχο του αυτοκινήτου και συνολική υπολειμματική αξία στην μπαταρία έως και 500 ευρώ.

Η Renault θα επαναφέρει επίσης δύο εμβληματικά μοντέλα της γκάμας της, ως αμιγώς ηλεκτρικά. Συγκεκριμένα θα αναβιώσει το Renault 5, που θα κοστίζει 33% λιγότερο σε σχέση με το ZOE και το Renault 4 το οποίο θα ονομάζεται πλέον Renault 4Ever.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το 65% των πωλήσεων της Renault Group προέρχεται από ηλεκτρικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ σκοπεύει να ανεβάσει το συγκεκριμένο ποσοστό στο 90%, μέχρι και το 2030. Στοχεύει επίσης σε μία περισσότερο ισορροπημένη και προσοδοφόρα γκάμα προϊόντων, εξηλεκτρίζοντάς τη με δέκα νέα μοντέλα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!