Τo επόμενο hypercar της Ferrari εντοπίστηκε σε δοκιμές

Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των hypercar της Ferrari είναι έτοιμο να ξεκινήσει, μετά τις LaFerrari, Enzo, F50 και F40.

Τo επόμενο hypercar της Ferrari εντοπίστηκε σε δοκιμές

Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των hypercar της Ferrari είναι έτοιμο να ξεκινήσει, μετά τις LaFerrari, Enzo, F50 και F40.

Η επόμενη γενιά hypercar της Ferrari εντοπίστηκε σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους, με ένα επιθετικό αεροδυναμικό κιτ και αυτοσχέδια παραπλανητικά πάνελ αμαξώματος για καμουφλάρισμα. Έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια από το ντεμπούτο της LaFerrari και ο διάδοχός της θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το πιο ακραίο μοντέλο της Ferrari για το δρόμο, αντλώντας έμπνευση από την αγωνιστική Ferrari 499P που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans φέτος.

Αν και γνωρίζουμε πολύ λίγες λεπτομέρειες για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά σε αυτό το στάδιο, το πρωτότυπο στις κατασκοπευτικές μας εικόνες αποκαλύπτει ορισμένα στοιχεία που εκτιμάται ότι η Ferrari εξελίσσει. Αυτά ξεκινούν με ένα υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς, που θα πρέπει να αποδίδει ισχύ πολύ πάνω από τετραψήφια νούμερα, κάτι που είναι αναγκαίο για ένα σύγχρονο hypercar, αν σκεφτεί κανείς ότι κυκλοφορούν πλέον πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα 1.000 ίππων.

Καθώς τα hypercar της Ferrari γενικά χαράζουν την πορεία όσον αφορά την τεχνολογία που θα εφαρμοστεί εντέλει στα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής, αναμένεται ότι αυτό το πρωτότυπο θα διαθέτει πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και μεγαλύτερη μπαταρία για να πλαισιωθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Όπως και με τους νέους κανονισμούς για τις μονάδες ισχύος της Formula 1 που θα τεθούν σε ισχύ το 2026, τα υβριδικά συστήματα αλλάζουν προσανατολισμό από την απλή παροχή «βοήθειας» στο θερμικό κινητήρα, για να γίνουν υπεύθυνα για μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής ισχύος.

Ferrari Hypercar

Σε μια παρουσίαση της Capital Markets Day πέρυσι, η Ferrari άφησε να εννοηθεί ότι το νέο μοντέλο θα έρθει με τεχνολογία που μεταφέρθηκε από τη Formula 1 και το Le Mans Hypercar, τα οποία χρησιμοποιούν υβριδικά συστήματα με V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μιλώντας στο Auto Express το 2019, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ferrari, Enrico Galliera, μίλησε για μικρότερων διαστάσεων λύσεις όπως αυτή: «Για να είμαστε ειλικρινείς, η ηλεκτροκίνηση ενός V12 σημαίνει τη δημιουργία ενός πολύ μεγάλου αυτοκινήτου, πιθανότατα με αυξημένο βάρος. Έτσι, η ηλεκτροκίνηση θα πρέπει ιδανικά να συνδυάζεται με μικρότερους κινητήρες».

Έχοντας αυτό κατά νου, αναμένεται ότι το σύστημα κίνησης θα διαθέτει έναν κινητήρα V6 με twin-turbo, που ενδεχομένως να βασίζεται στη 3λιτρη μονάδα που συναντάται στη 296 GTB και στην αγωνιστική 499P που κέρδισε το Le Mans. Όπως και να έχει, αναμένεται ότι το σύστημα κίνησης θα απαιτεί εκτεταμένη διαχείριση του αέρα, καθώς το πρωτότυπο διαθέτει δύο τεράστια ψυγεία στις εμπρός γωνίες και τέσσερις εισαγωγές σε κάθε πλευρά.

Ferrari Hypercar

Όσον αφορά τη σχεδίαση του νέου hypercar, το αυτοσχέδιο αμάξωμα μας δίνει μόνο μια ένδειξη των αναλογιών και όχι των λεπτομερειών, αλλά αναμένεται ότι η σχεδίαση του μοντέλου παραγωγής θα παραπέμπει στο προαναφερθέν αγωνιστικό 499P, και ενδεχομένως να περιλαμβάνει τη χρήση των δραματικών αεροδυναμικών διατάξεων που βλέπουμε σε αυτό το πρωτότυπο. Παρά τα πίσω φώτα της SF90 που βλέπουμε σε αυτό το αυτοκίνητο, υποψιαζόμαστε ότι θα χρησιμοποιηθεί μια πιο καθαρή μονή μπάρα φώτων, όπως στο αγωνιστικό μοντέλο και στην SF90 FXX, τοποθετημένη πάνω από έναν πολύ ψηλό διαχύτη.

Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη χρονιά για να έχουμε μια καλύτερη ιδέα όσον αφορά αυτό που έχει στα σκαριά η Ferrari, αλλά ως η επόμενη γενιά της πιο περιζήτητης σειράς hypercar στον κόσμο, είναι πιθανό ότι κάθε μονάδα θα έχει ήδη πωληθεί μήνες πριν από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Ferrari Hypercar

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!