Κλεφτές ματιές στην BMW M5 Touring

Η BMW M5 Touring θα επιστρέψει με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Κλεφτές ματιές στην BMW M5 Touring

Η BMW M5 Touring θα επιστρέψει με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Έχουν περάσει 16 χρόνια από τότε που είδαμε μια νέα BMW M5 Touring να λανσάρεται, αλλά πριν από την πολυαναμενόμενη επιστροφή της, η βαυαρική εταιρεία μας προσέφερε ορισμένες teaser εικόνες του νέου μοντέλου, παρέχοντας την πρώτη επίσημη ματιά στο υβριδικό station wagon της μάρκας.

Τώρα που αποκαλύφθηκε η κανονική Σειρά 5 και την αμιγώς ηλεκτρική i5, ξέρουμε περίπου τι να περιμένουμε (τουλάχιστον για την έκδοση sedan) από την επερχόμενη M5. Ακόμα δεν έχουμε δει τη νέα Σειρά 5 Touring, αλλά αυτές οι νέες εικόνες αποκαλύπτουν κάποιες βασικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες.

Παρά το καμουφλάζ σε αυτό το αυτοκίνητο, μπορούμε να δούμε ότι θα καταργηθεί ο εμβληματικός σχεδιασμός Hofmeister στην τρίτη κολόνα, θα προστεθεί μια μεγάλη πίσω αεροτομή παρόμοια με τη νέα M3 Touring και θα διατηρηθεί η συνηθισμένη τετραπλή εξάτμιση του τμήματος M.

Προηγούμενες κατασκοπευτικές αυτοκινήτων δοκιμών έχουν επίσης αποκαλύψει πολλά στοιχεία από τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Η BMW αποφάσισε να συρρικνώσει τη γρίλια νεφρών και μόνο το κάτω μισό των εισαγωγών αέρα ανοίγουν. Τα φωτιστικά σώματα δεν θα υιοθετήσουν τη σχεδίαση που έχουμε δει στην τελευταία Σειρά 7 και XM, επιλέγοντας μια παρόμοια εμφάνιση με τη νέα X1.

Το κάτω μέρος της μάσκας διαθέτει επιθετικές, γωνιώδεις εισαγωγές που βοηθούν στη διοχέτευση του αέρα στο ψυγείο, μαζί με μερικούς μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς για την ψύξη των εμπρός φρένων. Το καπό φαίνεται να έχει υπερυψωμένο κεντρικό τμήμα.

BMW M5 Touring

Στο πλάι, βλέπουμε φαρδύτερους θόλους που φιλοξενούν μια νέα σχεδίαση τροχών αλουμινίου. Ο παραδοσιακός σχεδιασμός των εξωτερικών καθρεπτών του τμήματος BMW M αναμένεται να υιοθετηθεί και σε αυτό το αυτοκίνητο. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τα πίσω φωτιστικά σώματα της νέας Σειράς 5.

Η καμπίνα της M5 θα είναι ολοκαίνουργια, και ως επί το πλείστον δανεισμένη από τη νέα Σειρά 5. Θα διαθέτει το σύστημα infotainment iDrive 8 της BMW με χαρακτηριστικά όπως συνδεσιμότητα 5G και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας. Όπως και στο βασικό αυτοκίνητο, θα χρησιμοποιηθεί μια οθόνη αφής 14,9″ με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ σε ένα ενιαίο κυρτό πάνελ.

Στο αυτοκίνητο δοκιμών που έχει φωτογραφηθεί υπάρχει ένα μικρό -αλλά σημαντικό- σήμα στο πλάι που αναγράφει «Electrified Vehicle». Αυτό συμβαίνει επειδή η νέα M5 θα είναι υβριδική, με σύστημα κίνησης που πιθανότατα θα προέρχεται από το νέο super SUV XM.

BMW M5 Touring

Στην XM, η ισχύς 489 ίππων του turbo V8 4,4 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων συνδυάζονται για να παράγουν συνολικά 653 ίππους και 800 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Στην M5, ωστόσο, θα μπορούσαμε να δούμε την ισχύ να ανεβαίνει στους 758 ίππους, αν η BMW αποφασίσει να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα της επερχόμενης έκδοσης «Label Red».

Η νέα M5 θα μπορούσε ακόμη και να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, χάρη στην μπαταρία 25,7 kWh του συστήματος κίνησης. Στην XM το σύστημα επιτρέπει 86 χλμ. αμιγούς ηλεκτροκίνησης, τα οποία θα μπορούσαν να αυξηθούν στην M5 χάρη στο πιο αεροδυναμικό της σχήμα.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της BMW στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!