Νέα BMW Σειρά 7: Πολυτέλεια και τεχνολογία

Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα BMW Σειρά 7, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρική της μορφή i7, αρχικά.

Νέα BMW Σειρά 7: Πολυτέλεια και τεχνολογία

Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα BMW Σειρά 7, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρική της μορφή i7, αρχικά.

Η BMW αποκάλυψε και επίσημα τη νέα Σειρά 7, τη νέα γενιά του πολυτελούς μοντέλου που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της. 45 χρόνια μετά την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου, φέρνει καινά δαιμόνια, εισάγοντας όλες τις νέες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες από το BMW Group.

Επίσης, όπως και σε κάθε γενιά της αποτελεί τον προπομπό των τεχνολογιών που βρίσκουν εφαρμογή πάνω της και αργότερα θα κληροδοτηθούν σε άλλα μοντέλα πιο προσιτά της γερμανικής φίρμας. Η νέα γενιά «G70» βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση της γνωστής πλατφόρμας CLAR (cluster architectur) της BMW, μια πλατφόρμα που παρέχει μεγάλη ευελιξία στην εφαρμογή μηχανικών μερών, που μεταξύ άλλων επιτρέπει εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, Plug-in Hybrid, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές, όπως η i7.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, έχει 130 χιλ. μεγαλύτερο μήκος από το μοντέλο που αντικαθιστά, φτάνοντας τώρα στα διόλου ευκαταφρόνητα 5,391 μέτρα, ενώ είναι και κατά 48 χιλ. πιο πλατιά και 51 χιλ. πιο ψηλή. Το αυξημένο μήκος αποδίδεται κυρίως στις εξωτερικές επιφάνειες, αφού το μεταξόνιο είναι σχεδόν ίδιο και μόλις 5 χιλ. μεγαλύτερο.

Όπως φυσικά όλοι περιμένουν, η νέα BMW Σειρά 7 είναι γεμάτη τεχνολογία, δικαιολογώντας την υψηλή της τιμή στο έπακρο. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη ως i7 xDrive60, ενώ οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης αναμένεται να κυκλοφορήσουν μέσα στο 2023.

Νέα BMW Σειρά 7…

Την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις Plug-in Hybrid. Αμφότερες συνδυάζονται με κινητήρα 200 ίππων και μπαταρία 18,7 kWh και έναν 6κύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα βενζίνης, με τη μετάδοση να δίνει ένα αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Ο συνδυασμός αυτός αποδίδει 490 ίππους και 700 Nm ροπής στην έκδοση 750e xDrive και 571 ίππους και 800 Nm ροπής στην M760e xDrive.

Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί επιδόσεις των δύο Plug-in υβριδικών εκδόσεων, αλλά όπως γνωρίζουμε και οι δύο θα μπορούν να καλύψουν αμιγώς ηλεκτρικά απόσταση 80 χιλιομέτρων.

Όπως και ο προκάτοχός της, έτσι και η νέα Σειρά 7 θα έχει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά με κάποιες αναβαθμίσεις. Για παράδειγμα το εμπρός μετατρόχιο έχει μεγαλώσει κατά 47 χιλ. και το πίσω κατά 4 χιλ. Η αερανάρτηση είναι στάνταρ και ελέγχει κάθε τροχό ξεχωριστά. Στη λειτουργία Sport ή σε υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα χαμηλώνει κατά 10 χιλ. με στόχο την επίτευξη καλύτερης αεροδυναμικής. Αντίστροφα, το αμάξωμα μπορεί να σηκωθεί κατά 20 χιλ. προκειμένου να ανταπεξέρθει σε δρόμους με κακοτεχνίες.

Επίσης, υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν κατά 3,5 μοίρες, είτε με τη φορά του τιμονιού είτε με την αντίθετη, αυξάνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και την ευελιξία στις χαμηλότερες. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης έχει μεταβλητό λόγο.

Εξωτερικά…

Όπως και η ανανεωμένη εκδοχή του προκατόχου της, η νέα Σειρά 7 διακρίνεται για τα μεγάλα «νεφρά» της μάσκας. Εδώ τη διαφορά κάνουν τα νέα φωτιστικά σώματα που είναι ξεχωριστά σε δύο επίπεδα, όπως και στην ανανεωμένη X7. Είναι κάτι που δεν περιμέναμε να δούμε σε μικρότερου μεγέθους μοντέλα, αλλά όπως τόνισαν οι σχεδιαστές, θα υιοθετείται από τα κορυφαία μοντέλα της BMW.

Πιο ήπια είναι η προσέγγιση στο πλάι του αυτοκινήτου, χωρίς υπερβολικές γραμμές ή λοιπές φλυαρίες, επιλογή που της χαρίζει κύρος. Η κορυφαία έκδοση M760e έχει ξεχωριστή εμφάνιση στο εμπρός μέρος που υπογραμμίζεται από τις διαφορετικές εισαγωγές αέρα, αλλά και το logo «M» στον πίσω προφυλακτήρα με τις εξατμίσεις τραπεζοειδούς σχήματος. Οι υπόλοιπες εκδόσεις PHEV θα έχουν κρυφές εξατμίσεις.

Εσωτερικά…

Το κύριο χαρακτηριστικό που την καθιστά εντελώς ξεχωριστή αυτή τη νέα BMW Σειρά 7 βρίσκεται στο πίσω μέρος, εκεί όπου μια προαιρετικά διαθέσιμη οθόνη 31,3 ιντσών και ανάλυσης 8K κλέβει την παράσταση. Αυτή αναδιπλώνεται μέσα στην οροφή, ενώ την high tech συμπληρώνουν τα προαιρετικά 36 ηχεία 1.965 watt της Bowers & Wilkins Diamond, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται 18 ηχεία της ίδιας εταιρείας.

Περνώντας στο εμπρός μέρος διαπιστώνεις τη μείωση των φυσικών χειριστηρίων, σε σύγκριση με την προηγούμενης γενιάς Σειρά 7. Ωστόσο, ο περιστροφικός διακόπτης συνεχίζει να υπάρχει, ελέγχοντας το σύστημα πολυμέσων iDrive, το οποίο συνδυάζεται με τη νέο «BMW Interaction Bar» η οποία εκτίνεται σε όλο το ταμπλό, αλλά και στα πάνελ των θυρών. Η νέα Σειρά 7 υιοθετεί τις καμπυλωτές οθόνης που είδαμε για πρώτη φορά στη Σειρά iX και έχουν διάσταση 14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!