Land Rover Defender 75th: Αδαμάντινο ιωβηλαίο περιπέτειας

Εν όψει της επετείου των 75 χρόνων από την πρώτη εμφάνισή του, το εμβληματικό off-roader αποκτά μια νέα επετειακή έκδοση με μια ιδιάζουσα απόχρωση και ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες

Land Rover Defender 75th: Αδαμάντινο ιωβηλαίο περιπέτειας

Εν όψει της επετείου των 75 χρόνων από την πρώτη εμφάνισή του, το εμβληματικό off-roader αποκτά μια νέα επετειακή έκδοση με μια ιδιάζουσα απόχρωση και ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες

Tα αυτοκίνητα που εξακολουθούν να επιβιώνουν από τις συμπληγάδες του χρόνου σχεδόν ανέπαφα ως προς αυτό που εκπροσωπούν είναι ελάχιστα και προδιαγράφονται ακόμα λιγότερα στο μέλλον με δεδομένη την «ταραχώδη» μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Ανεξαρτήτως του τι επιφυλάσσει το μέλλον μιας και αυτό αποτελεί μέρος μιας άλλης συζήτησης, αναμφισβήτητη θέση ανάμεσα στην ευάριθμη ελίτ των επιβιωτικών τετράτροχων κατέχει το Defender το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στην έκθεση του Άμστερνταμ to 1948 και συνεχίζει την πορεία του στο χρόνο. Αν και η επέτειος των 75 του χρόνων θα εορταστεί τυπικά το 2023, η Land Rover προλαβαίνει κατά κάποιο τρόπο τις εξελίξεις παρουσιάζοντας ήδη μια επετειακή και περιορισμένη έκδοση η οποία θα είναι διαθέσιμη στην δίθυρη 90 και στην τετράθυρη 110 αλλά όχι στην νεότερη 130.

Η νέα επετειακή έκδοση βάφεται στην πράσινη απόχρωση Grasmere Green η οποία εκτός από το αμάξωμα και τις «σκληρές» επιφάνειες του εσωτερικού επεκτείνεται καις τις ζάντες. Για τους προφανείς λόγους την εξωτερική εμφάνιση της έκδοσης συμπληρώνουν τα διακριτικά 75 Years με την μορφή αυτοκόλλητου στην θύρα αποσκευών.

Στο εσωτερικό εκτός από τους πράσινους χρωματισμούς, τα καθίσματα επενδύονται από ένα υλικό το οποίο η Land Rover ονομάζει Resist Ebony και φημίζεται για την ανθεκτικότητά του ενώ το ίδιο ισχύει για την κεντρική κονσόλα που επενδύεται από  Robustec το οποίο η βρετανική φίρμα χαρακτηρίζει ως το πιο ανθεκτικό ύφασμα που είναι διαθέσιμο για το μοντέλο.

Όπως εύκολα θα υποθέσει κανείς η επετειακή έκδοση έχει ως αφετηρία την ιδιαιτέρως γενναιόδωρη εξοπλιστική παραλλαγή HSE.

Ως εκ τούτου στο εξοπλιστικό παλμαρέ της έκδοσης περιλαμβάνονται matrix LED φωτιστικά σώματα, κάμερες περιμετρικής θέασης, head-up display και infotainment Pivi Pro με οθόνη 11,4 ιντσών, σύστημα επαγωγικής φόρτισης smartphones, σύστημα τριζωνικού κλιματισμού, ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μνήμης καθώς και η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή ή ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή. Τον εξοπλισμό συμπληρώνει το σύστημα Terrain Response το οποίο με τις ρυθμίσεις που προσφέρει αναπροσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του συστήματος μετάδοσης και όχι μόνο, αναλόγως με τις συνθήκες.

 

Στις προαιρετικές επιλογές της έκδοσης συγκαταλέγονται επίσης πτυσσόμενο σύστημα ρυμούλκησης και ελαστικά παντός καιρού. Εξίσου αναμενόμενα δεν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές σε επίπεδο κινητήρων με την επετειακή έκδοση να είναι διαθέσιμη στις διαμορφώσεις P400 με κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων και ήπια υβριδική τεχνολογία με απόδοση 400 ίππων, την πετρελαιοκίνητη, επίσης ήπια υβριδική D300 με ισχύ 299 ίππων και την plug-in υβριδική P400e των 404 ίππων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!