Σε τροχιά αμιγούς ηλεκτροκίνησης (και) η Porsche Panamera

Η Panamera αναμένεται να είναι το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό project της Porsche που ετοιμάζεται να αυξήσει γεωμετρικά τις EV εκδόσεις των μοντέλων της.

Σε τροχιά αμιγούς ηλεκτροκίνησης (και) η Porsche Panamera

Η Panamera αναμένεται να είναι το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό project της Porsche που ετοιμάζεται να αυξήσει γεωμετρικά τις EV εκδόσεις των μοντέλων της.

H αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της Macan βρίσκεται ήδη από καιρό σε διαδικασία εξέλιξης με την προοπτική να διατεθεί από το 2023 ως μέλος της νέας γενιάς του δημοφιλούς SUV της γερμανικής φίρμας. Η Porsche έχει επίσης ανακοινώσει την πρόθεσή της να παρουσιάσει ένα μεγαλύτερο, επταθέσιο και ακόμα πολυτελέστερο SUV με ηλεκτρική τεχνολογία που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της EV γκάμας της με αφετηρία μια μετεξέλιξη της πλατφόρμας Scalable Systems Platform (SSP).

Το παραπάνω ακόμα ανώνυμο SUV το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το δεύτερο μισό της δεκαετίας που διανύουμε δεν θα είναι ωστόσο το μοναδικό μοντέλο της Porsche που θα αξιοποιήσει την νέα αυτή εξελιγμένη εκδοχή της ηλεκτρικής πλατφόρμας καθώς στην ίδια αρχιτεκτονική θα βασιστεί και η νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά της Taycan, αλλά και ένα ακόμα, μεγαλύτερο μοντέλο από την πρώτη ηλεκτροκίνητη Porsche ευρείας παραγωγής.

Ήδη οι πρώτες αναφορές για την ταυτότητα του μοντέλου έχουν κάνει την εμφάνισή τους και, όπως εύκολα μπορεί να υποθέσει κανείς αν είναι λίγο εξοικειωμένος με την γκάμα του Zuffenhausen, πρόκειται για την ηλεκτροκίνητη παραλλαγή της Panamera η οποία από το δεύτερο μισό της δεκαετίας αναμένεται να ασπαστεί επίσης την ηλεκτροκίνηση.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του τετράθυρου coupe αναμένεται να έχει μήκος 5,2 μέτρα, υιοθετώντας τις διαστάσεις των σημερινών Panamera με το μεγαλύτερο μεταξόνιο (LWB), στοχεύοντας σε μια ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία με δεδομένες και τις συνήθεις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο τομέα.

Σε κάθε περίπτωση, η πολιτική στην οποία θα υπακούσει η ηλεκτροκίνητη έκδοση της Panamera θα είναι ανάλογη της Macan κάτι που σημαίνει ότι οι συμβατικές εκδόσεις θα εξακολουθούν να συνυπάρχουν με τις EV οι οποίες, από την πλευρά τους, θα πρέπει να θεωρούνται κατά κάποιο τρόπο αυτοτελείς και ανεξάρτητες από τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την ανανέωση της Panamera στα τέλη του 2023 με την νέα, ηλεκτρική έκδοση να ακολουθεί το 2025.

Ανάλογο προδιαγράφεται το μέλλον και για την Cayenne η οποία στο πλαίσιο του προγράμματος εξηλεκτρισμού της Porsche πρόκειται να αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση το 2025.

Με δεδομένο επίσης ότι η γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι οι νέες γενιές των μικρότερων sportscars της, 718 Cayman και Boxster σκοπεύουν να απεμπολήσουν επίσης τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έως τα μέσα της δεκαετίας, δηλαδή με αφετηρία τις επόμενες γενιές τους, μοναδική εξαίρεση στον αμιγώς ηλεκτρικό κανόνα θα εξακολουθεί να αποτελεί η 911 αν και αυτό μένει να αποδειχθεί πόσο θα διαρκέσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!