H αμερικανική και μέχρι πρότινος, «μονοθεματική» φίρμα δρομολογεί το επόμενο βήμα της το οποίο θα πάρει την μορφή ενός τετραθέσιου Grand Tourer με την ονομασία Hyper GT.
Aναμενόμενα, με δεδομένο τον πιο άνετο προσανατολισμό του μοντέλου, το Hyper GT υιοθετεί μια ριζικά διαφορετική και πιο προσγειωμένη σχεδίαση σε σχέση με το 21C, χωρίς ωστόσο να λείπουν οι υπερβολές όπως οι gullwing πόρτες, η ευμεγέθης πανοραμική ηλιοροφή και οι κάμερες αντί συμβατικών καθρεπτών.
Στο πλαίσιο της άνεσης και της φιλοξενίας των επιβατών με όρους πολυτέλειας, το εσωτερικό υιοθετεί μια αυστηρά τετραθέσια διάταξη και φυσικά πιο συμβατική σε σχέση με το 21C.
Αυτό που δεν αλλάζει είναι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος V8 κινητήρας των 2,88 λίτρων με απόδοση 1.250 ίππους ο οποίος και στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με ηλεκτρικά μοτέρ και μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 Volt.
Προς το παρόν η αμερικανική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τις επιδόσεις του μοντέλου αν και με βάση τις συνήθειες της φίρμας, o χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα θα απαιτεί λιγότερα από 3,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα αναμένεται να φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Αυτό που επίσης δεν έχει ανακοινώσει η Czinger είναι το χρονοδιάγραμμα έλευσης του Hyper GT το οποίο θα κατασκευάζεται πάντως στις ίδιες εγκαταστάσεις με το 21C και το ακόμα πιο γρήγορο 21C MAX που έκανε την πρεμιέρα του μαζί με το τετραθέσιο μοντέλο στο Monterey.