Land Rover Defender Trophy II: Περιπέτεια… αλά παλαιά

H βρετανική φίρμα επαναφέρει το κλασικό Defender σε μια νέα έκδοση με τα διακριτικά Trophy II και μια σειρά βελτιώσεων που υπόσχονται ακόμα περισσότερες off-road ικανότητες

Land Rover Defender Trophy II: Περιπέτεια… αλά παλαιά

H βρετανική φίρμα επαναφέρει το κλασικό Defender σε μια νέα έκδοση με τα διακριτικά Trophy II και μια σειρά βελτιώσεων που υπόσχονται ακόμα περισσότερες off-road ικανότητες

Oι Βρετανοί έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στην κλασική σκληροτράχηλη εποχή των Defender πριν αυτά ενδώσουν στον… σύγχρονο πολιτισμό. Η Land Rover βέβαια δεν θα μπορούσε να το παραβλέψει, παρουσιάζοντας μια νέα εκδοχή του κλασικού Defender με τα διακριτικά Trophy II προς τιμή της νίκης του Bob Ive στο Camel Trophy του 1989.

Να σημειωθεί ότι η Land Rover είχε παρουσιάσει και πέρυσι μια αντίστοιχη έκδοση με τα διακριτικά Defender Trophy, ωστόσο όπως προδίδει ο αριθμός 2, η νεότερη υπόσχεται ακόμα περισσότερα αν και όχι σε αριθμούς παραγωγής καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 αντίτυπα.

Την έκδοση Trophy II εφοδιάζει και πάλι ένας V8 κινητήρας και συγκεκριμένα ο χωρητικότητας 5,0 λίτρων της βρετανικής φίρμας ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 405 ίππους και 515 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF ενώ η συγκεκριμένη έκδοση επωφελείται και από αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερα δισκόφρενα (335 χιλ. μπροστά και 300 χιλ. πίσω) και τετραπίστονες δαγκάνες.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στην ανάρτηση σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση Trophy καθώς, αφενός έχει αυξηθεί η διαδρομή της και αφετέρου επωφελείται από νέα ελατήρια. Ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας της έκδοσης υπογραμμίζεται επίσης από τους τροχούς των 18 ιντσών από ενισχυμένο χάλυβα που συνδυάζονται φυσικά με τους απαραίτητους λασπωτήρες. Να σημειωθεί ότι η δυνατότητα της έκδοσης Trophy να αντιπαρέρχεται υδάτινα εμπόδια προσδιορίζεται σε 50 εκατοστά.

Αναβαθμίσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στην εξωτερική εμφάνιση για λόγους που δεν έχουν φυσικά να κάνουν με την αισθητική, αλλά την χρήση την οποία «επιβάλλει» το εμβληματικό off-roader. Έτσι, έχει προστεθεί ένα προστατευτικό σωληνωτό πλαίσιο το οποίο περιβάλλει και το γάντζο ρυμούλκησης, καθιστώντας τον αποτελεσματικότερο και ισχυρότερο όταν απαιτηθεί η συνδρομή του.

Η επιλογή της μαύρης σατινέ βαφής για το καπό υπόσχεται να μειώσει τις ανεπιθύμητες αντανακλάσεις σε περιβάλλοντα με υψηλή ηλιοφάνεια ενώ η μήκους 1,27 μέτρα πρόσθετη ράβδος από φώτα LED, υπόσχεται να την νύχτα μέρα όταν χρειαστεί. Την εικόνα συμπληρώνουν τα ενισχυμένα προστατευτικά στο μπροστινό τμήμα για την προστασία του κινητήρα, αλλά και η χαρακτηριστική σκάλα που δίνει πρόσβαση στις βαρέως τύπου ράγες οροφής.

Στο εσωτερικό της έκδοσης Trophy II κυριαρχούν τα σπορ καθίσματα Recaro CS, οι επενδύσεις από δέρμα στο ταμπλό που φιλοξενεί και ένα χρονογράφο, η κάσα του οποίου μιμείται το μιλιτέρ μοτίβο του εξωτερικού, ενώ το infotainment προέρχεται από την Land Rover Classic περιλαμβάνοντας σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου αλλά και προσφέροντας συνδεσιμότητα smartphone.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έμπνευση για το μοτίβο του εξωτερικού καμουφλάζ χιονιού προέρχεται από 23 διάσημες διαδρομές ανά τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων αυτών που έχει κατακτήσει η Land Rover με το Defender σε Νότιο Αφρική, Λάος και Περού.

Όπως εξάλλου σημειώνει ο Michael van der Sande, επικεφαλής του τμήματος JLR Special Vehicle Operations: «Το Defender έχει κατακτήσει εδάφη σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη. Η τελευταία μας έκδοση τιμά την παράδοση με την σχεδίασή της, αποτίοντας φόρο τιμής σε αυτούς τους συναρπαστικούς προορισμούς. Οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του εκτός φυσικά από την χαρά ιδιοκτησίας ενός συλλεκτικού μοντέλου θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητες του μοντέλου σε μια νέα διοργάνωση Land Rover Trophy».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!