Renault 5 Diamant: Ασκήσεις ηλεκτρικής γοητείας

Mε αφορμή την επέτειο 50 χρόνων από την εμφάνιση του Renault 5 αλλά και εν όψει της αναβίωσής του ως ηλεκτροκίνητου, η γαλλική φίρμα δημιουργεί ένα ηλεκτρικό restomod του αρχέτυπου με ιδιάζουσες λεπτομέρειες

Renault 5 Diamant: Ασκήσεις ηλεκτρικής γοητείας

Mε αφορμή την επέτειο 50 χρόνων από την εμφάνιση του Renault 5 αλλά και εν όψει της αναβίωσής του ως ηλεκτροκίνητου, η γαλλική φίρμα δημιουργεί ένα ηλεκτρικό restomod του αρχέτυπου με ιδιάζουσες λεπτομέρειες

To Renault 5 πρωτοεμφανίστηκε το 1972 αποκτώντας πολύ γρήγορα εξαιρετική δημοτικότητα όπως αποδεικνύουν άλλωστε τα πέντε και πλέον εκατομμύρια πωλήσεις του ως την εμφάνιση της δεύτερης γενιάς που το 1984.

Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων από την πρεμιέρα του, η Renault αποφάσισε να «παίξει» με την cult πλέον φιγούρα του R5, ενώνοντας τις δυνάμεις της με το γάλλο σχεδιαστή Pierre Gonalons, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικά, αμιγώς ηλεκτροκίνητο, restomod με τον πλήρη νοήματος τίτλο Diamant.

To μετα ρετρό ηλεκτροκίνητο Renault 5 βάφεται σε μια ιριδίζουσα ροζ απόχρωση με χρυσά ψήγματα ενώ στο ίδιο «πολύτιμο» σκεπτικό, τα φωτιστικά σώματα υιοθετούν μια αισθητική που παραπέμπει στην κοπή των πολύτιμων λίθων. Την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ τροχών, με σπορ προέλευση Alpine και στολίδι έναν ήλιο στην θέση της πλήμνης.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι οι παραδοσιακές χειρολαβές των θυρών έχουν αντικατασταθεί από σφαιροειδείς επιφάνειες οι οποίες επιτρέπουν το ξεκλείδωμα του R5 Diamant με δακτυλικό αποτύπωμα.

Στις ίδιες κυκλικές φόρμες υπακούν επίσης ο επιλογέας ταχυτήτων αλλά και οι διακόπτες των παραθύρων αν και το επίκεντρο του εσωτερικού αποτελεί το τιμόνι που εκτός από το παράξενο σχήμα κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο μάρμαρο. Το ίδιο παράδοξο για αυτοκίνητο υλικό χρησιμοποιείται και στο ντουλαπάκι.

Πλην του χαρακτηριστικού βολάν στο εσωτερικό αφθονούν οι ιδιαίτερες λεπτομέρειες από επιχρυσωμένο χαλκό, ανοξείδωτα μέταλλα και επενδύσεις από μάλλινο ύφασμα, ενώ δεν λείπουν και ορισμένες ευκολίες που έχουμε συνηθίσει από τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Έτσι, στο κέντρο του ταμπλό παίρνει θέση μια ειδικά κατασκευασμένη υποδοχή για smartphone το οποίο εκτελεί χρέη infotainment ενώ πίσω από το τιμόνι, παρεπιδημούν τρία ψηφιακά όργανα που αναλαμβάνουν να αποτυπώσουν τις ενδείξεις της ταχύτητας, της φόρτισης της μπαταρίας αλλά και την ώρα.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το R5 Diamant αποτελεί ένα one-off ηλεκτρικό πρωτότυπο, αν και όπως έχει ήδη έχει κάνει γνωστό η Renault η αναβίωση του Renault 5 ως ενός απολύτως σύγχρονου ηλεκτρικού μοντέλου βρίσκεται στην τελική ευθεία καθώς αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2023 με την προοπτική να διατεθεί από το 2024.

Αν και το νέο Renault 5 δεν πρόκειται να διαθέτει λεπτομέρειες από χρυσό ή οτιδήποτε σχετικό αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές του μια σπορ έκδοση με την φροντίδα της Alpine η οποία θα επιχειρήσει να μιμηθεί το Renault 5 Turbo το οποίο έχει γράψει την δική του ξεχωριστή ιστορία στην κατηγορία των hot-hatch.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!