H ταχύτερη Koenigsegg που έχει κατασκευαστεί

Η σουηδική εταιρεία hypercars Koenigsegg αποκάλυψε φωτογραφίες της Jesko Absolut, του ταχύτερου αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει ποτέ.

H ταχύτερη Koenigsegg που έχει κατασκευαστεί

Η σουηδική εταιρεία hypercars Koenigsegg αποκάλυψε φωτογραφίες της Jesko Absolut, του ταχύτερου αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Η Koenigsegg Jesko Absolut, που απεικονίζεται στις φωτογραφίες, αποτελεί το αυτοκίνητο δοκιμών και εξέλιξης της σουηδικής εταιρείας. Οι εκτιμήσεις λένε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο έχει δεχθεί αεροδυναμικές τροποποιήσεις για να είναι ταχύτερο από τη βασική Jesko, θα έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 531 χλμ./ώρα. Η σουηδική εταιρεία ανέφερε ότι δεν πρόκειται να προσπαθήσει στο μέλλον να κατασκευάσει πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό.

Το ισχύον ρεκόρ υψηλότερης ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής κατέχει η SSC Tuatara, η οποία άγγιξε τα 508 χλμ./ώρα, εκθρονίζοντας την Koenigsegg Agera RS. Για να επιτευχθεί τελική ταχύτητα υψηλότερης της προαναφερθείσας, η Koenigsegg έχει αφαιρέσει από την Absolut την πίσω αεροτομή που υπάρχει στη βασική έκδοση της Jesko και παράγει 1.400 κιλά αεροδυναμικού φορτίου. Αυτό έχει ελαττωθεί σε μόλις 150 κιλά -δηλαδή περίπου το φορτίο που παράγει η αεροτομή της Porsche 911 GT3 RS- με την προσθήκη κάθετων πτερυγίων στο πίσω μέρος, που δεν παράγουν αρνητική άντωση, αλλά βελτιώνουν τη σταθερότητα.

Έπειτα από 3.000 ώρες μελέτης σε υπολογιστικό περιβάλλον CFD και 5.000 ώρες σχεδιασμού, έχουν πραγματοποιηθεί διάφορες τροποποιήσεις για να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση που παράγει το αυτοκίνητο. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 85 χλστ. και έχουν τοποθετηθεί καλύμματα στις ζάντες, στην εξωτερική πλευρά των πίσω τροχών. Με αυτές τις τροποποιήσεις, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει ελαττωθεί σε 0,278 Cd.

H Absolut διατηρεί τον 5λιτρος V8 κινητήρα με διπλό turbo της Koenigsegg Jesko, που παράγει 1.300 ίππους με κανονική βενζίνη και 1.620 με βιοκαύσιμο Ε85 στις 8.500 στρ./λ. και 1.500 Nm ροπής. Διαθέτει μετάδοση 9 σχέσεων (βάρους μόλις 90 κιλών) με πολλαπλούς συμπλέκτες, γεγονός που σημαίνει ότι οι αλλαγές δε χρειάζεται να είναι σειριακές, μειώνοντας το χρόνο που απαιτείται για να πραγματοποιηθούν. Η Koenigsegg ισχυρίζεται ότι ο ατσαλένιος στροφαλοφόρος του κινητήρα είναι ο ελαφρύτερος του κόσμου, με βάρος μόλις 12,5 κιλά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!