Αυτό είναι το Koenigsegg Gemera των 1.700+ ίππων

Ένα επίσημο βίντεο παρουσιάζει το σουηδικό υπεραυτοκίνητο και αποκαλύπτει για λίγο τη μελωδία του κινητήρα του.

Αυτό είναι το Koenigsegg Gemera των 1.700+ ίππων

Ένα επίσημο βίντεο παρουσιάζει το σουηδικό υπεραυτοκίνητο και αποκαλύπτει για λίγο τη μελωδία του κινητήρα του.

Το πρώτο πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο Koenigsegg Gemera παρουσιάστηκε μέσα από ένα επίσημο βίντεο, στο οποίο μπορούμε να ακούσουμε για λίγο τον ήχο του κινητήρα. Όπως αναφέρει ο CEO της μάρκας Christian von Koenigsegg, η πιο πρακτική διάταξη του Gemera, σε σύγκριση με άλλα οχήματα της Koenigsegg, του επιτρέπει να μεταφέρει τον οδηγό και τρείς μηχανικούς στη φάση της εξέλιξης του.

Το Gemera είναι ένα τετραθέσιο, Plug-in υβριδικό Hypercar που μπορεί να κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δλ. και έχει μέγιστη ταχύτητα τα 400 χλμ./ώρα. Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 300 μονάδες.

Το Plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης που εξελίχθηκε από την Koenigsegg έχει συνολική ισχύ 1.700+ ίππων και 3500 Nm ροπής. Το σύστημα περιλαμβάνει έναν 2λιτρο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα με διπλό υπερσυμπιεστή (που αποδίδει  600 ίππους), μια μπαταρία 16,6 kWh και τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε πίσω τροχό και έναν για τον εμπρός άξονα που παράγουν συνολικά ισχύ 1.100 ίππων.

Η Koenigsegg ονομάζει τον μικρό αλλά ισχυρό3κύλινδρο βενζινοκινητήρα «Tiny Friendly Giant» (Μικρό Φιλικό Γίγαντα). Η εταιρεία λέει ότι έχει εκτιμώμενη κατανάλωση καυσίμου 15-20% μικρότερη από έναν παραδοσιακό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, καθώς και 60% λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Ως κινητήρας Freevalve (δεν ελέγχεται από εκκεντροφόρο) οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής του «Tiny Friendly Giant» ελέγχονται από έναν υπολογιστή και μια σειρά υδραυλικών ενεργοποιητών. Το σύστημα μπορεί να ανοίγει και να κλείνει τις βαλβίδες ανεξάρτητα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, ώστε να μεγιστοποιείται η απόδοση, να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων ή να μειώνεται η  κατανάλωση καυσίμου.

Η μπαταρία του Gemera προσφέρει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 75 λίτρων, το πιο πρόσφατο υπεραυτοκίνητο της Koenigsegg έχει μέγιστη αυτονομία 1000 χιλιομέτρων.

Όπως και στο Koenigsegg Regera, ο βενζινοκινητήρας του Gemera συνδυάζεται με το κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης Direct Drive της Koenigsegg, το οποίο στέλνει την ισχύ του στους εμπρός τροχούς.

Ολόκληρο το Gemera είναι τόσο περίπλοκο όσο και τα μηχανικά του μέρη, με ένα σύστημα τετρακίνησης, ανεξάρτητη τετραδιεύθυνση, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ύψος και τεράστια αεριζόμενα κεραμικά δισκόφρενα.

Το εμπρός και το πίσω υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ολόκληρο το monocoque  του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Ως εκ τούτου, το Gemera έχει βάρος μόλις 1.850 κιλά και αναλογία ισχύος σχεδόν 1 κιλό/ίππο.

Ωστόσο, η Koenigsegg δεν έχει καταργήσει τις ανέσεις των επιβατών για χάρη της ταχύτητας. Οι πελάτες θα έχουν τέσσερις ποτηροθήκες που θερμαίνονται και ψύχονται, τέσσερις οθόνες infotainment, ασύρματους φορτιστές τηλεφώνων εμπρός και πίσω, ενσωματωμένο WiFi και ηχοσύστημα με 11 ηχεία. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών, τέσσερα φώτα ανάγνωσης και καθίσματα με αφρό μνήμης. Το κόστος κάθε ενός από τα μόλις 300 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν θα κοστίζει από 1,55 εκ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!