Η ομάδα μηχανικών της Alfa Romeo ολοκλήρωσε μια περίοδο δοκιμών με το “πρωτότυπο 00” της νέας 33 Stradale στην πίστα Nardο.
Στόχος τους ήταν να δοκιμάσουν την αίσθηση οδήγησης και τις επιδόσεις του μοντέλου σε ακραίες συνθήκες με πολύ υψηλές ταχύτητες.
Η ομάδα παρακολούθησε και επικύρωσε δυναμικές παραμέτρους όπως η αεροδυναμική, η τελική ταχύτητα, οι μέγιστες θερμοκρασίες, τα συστήματα ψύξης και η ηχομόνωση της καμπίνας.
Το Nardo Technical Center είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα στον τομέα των δοκιμών και πειραματισμών στον κόσμο. Κατασκευάστηκε το 1975 από την Fiat και από τις συνολικά 20 πίστες που αξιοποιούνται για δοκιμές, αυτή που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το «Ring». Έχει διάμετρο 4 χιλιόμετρα και μήκος 12,6 χιλιόμετρα και είναι η πιο γρήγορη στρογγυλή πίστα στον κόσμο.
Σε αυτή την πίστα η ομάδα της Alfa Romeo δοκίμασε την 33, με την οποία σημείωσε νούμερο επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα έφτασε τα 333 χλμ./ώρα. Τα νούμερα αυτά οφείλονται αφενός στον 3λιτρο V6 κινητήρα με πάνω από 620 ίππους και αφετέρου στο αεροδυναμικό αμάξωμα, το οποίο βελτιστοποιήθηκε στην πίστα.
Τέλος η Alfa Romeo δοκίμασε και τα κεραμικά φρένα της 33 Stradale, τα οποία σταμάτησαν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 33 μέτρα. Κατασκευάστηκαν από την Brembo αποκλειστικά για την Alfa Romeo, εγγυώνται υψηλή απόδοση και εξασφαλίζουν φρενάρισμα χωρίς απώλειες σε υψηλές θερμοκρασίες. Μπροστά και πίσω, οι δίσκοι είναι αεριζόμενοι και διάτρητοι, με εξαπίστονες δαγκάνες από αλουμίνιο μπροστά και τετραπίστονες πίσω.
Η πρώτη παράδοση των νέων Alfa Romeo 33 Stradale έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στην Ιταλία στα τέλη Δεκεμβρίου.