Την περασμένη εβδομάδα, ο CEO της Omoda & Jaecoo International, Shawn Xu, πραγματοποίησε την πρώτη ζωντανή μετάδοση συνδημιουργίας με χρήστες από όλο τον κόσμο.
Ο Shawn εξήγησε ότι η Omoda, ως νεανικό και καινοτόμο brand, επιδιώκει τη συμμετοχή ανθρώπων με σύγχρονη νοοτροπία. “Είναι ζωτικής σημασίας να ακούμε τις απόψεις των χρηστών μας, ώστε να δημιουργούμε προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Μέσω αυτής της διαδικτυακής επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο, μπορούμε να ενσωματώσουμε τις ιδέες τους και να τους εμπλέξουμε στη διαδικασία καινοτομίας”, δήλωσε.
Πρωταγωνιστής της πρώτης αυτής ζωντανής μετάδοσης ήταν το Omoda 7, το οποίο θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Η μετάδοση είχε δύο βασικά μέρη: «Παρουσίαση Brand και Προϊόντος» και «Συνεργατική Συζήτηση Q&A με τον CEO». Ο Shawn Xu παρουσίασε την ιστορία της Omoda, το προφίλ των χρηστών της και την αισθητική του Omoda 7. Το νέο μοντέλο ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας την οποία αποκαλεί “Art in Motion” (Τέχνη σε Κίνηση).
Στην δεύτερη ενότητα της παρουσίασης οι χρήστες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα τεχνολογικά στοιχεία του μοντέλου, όπως η οθόνη 15,6 ιντσών, τα 19 συστήματα ADAS και το 360°+180° διαφανές σασί.
Εκτός από τις ζωντανές μεταδόσεις, στην επερχόμενη Διεθνή Σύνοδο Κορυφής Χρηστών Omoda & Jaecoo τον Οκτώβριο, η εταιρεία θα προσκαλέσει τους πρώτους “Συνδημιουργούς του Omoda 7” στην πόλη Wuhu, στην Κίνα, για να συμμετάσχουν σε μια ειδική εκδήλωση δοκιμαστικής οδήγησης. Οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν από κοντά με τον CEO και να συμμετάσχουν ενεργά στη διαμόρφωση του τελικού προϊόντος.
Κατά τη διάρκεια αυτής της Συνόδου Κορυφής, θα πραγματοποιηθεί επίσης μια επίδειξη μόδας του Omoda 7, όπου οι τελευταίες τάσεις της μόδας θα συνδυαστούν με τη σχεδιαστική φιλοσοφία του οχήματος.