Το σύστημα e-4ORCE της Nissan αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά του στην παγωμένη γη των 1.000 Λιμνών

Το X-Trail e-POWER e-4ORCE και το ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE σε μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες με φόντο το περίφημο Βόρειο Σέλας.

Το σύστημα e-4ORCE της Nissan αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά του στην παγωμένη γη των 1.000 Λιμνών

Το X-Trail e-POWER e-4ORCE και το ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE σε μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες με φόντο το περίφημο Βόρειο Σέλας.

Η τεχνολογία e-4ORCE αποτελεί για τη Nissan τον απόλυτο σύμμαχο για την κατάκτηση παγωμένων δρόμων και χιονισμένων τοπίων. Για να αποδείξει στην πράξη τις δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας τετρακίνησης που είναι ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα, η Ιαπωνική εταιρεία επέλεξε την παγωμένη ομορφιά της Φινλανδίας, γνωστής ως η Χώρα των Χιλίων Λιμνών.

Επιδεικνύοντας την απόδοση του e-4ORCE σε παγωμένα εδάφη, το X-Trail e-POWER e-4ORCE και το 100% ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE διέσχισαν ομαλά διαδρομές εντός και εκτός δρόμου, καθώς και μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες με φόντο το περίφημο Βόρειο Σέλας, μεταμορφώνοντας αυτόν τον παγωμένο παράδεισο σε οδηγική εμπειρία ζωής.

Τόσο για καθημερινές διαδρομές όσο και σε ταξίδια περιπέτειας, το e-4ORCE προσαρμόζεται για βέλτιστη πρόσφυση σε πάγο, χιόνι και δύσκολες συνθήκες εδάφους. Ο άριστος έλεγχος και η ασφαλής οδική συμπεριφορά εξασφαλίζεται χάρη στο σύστημα διπλού κινητήρα του, επιτρέπει στον οδηγό να αντιμετωπίζει τις παγωμένες στροφές και καμπές με μικρές διορθώσεις του τιμονιού, ενώ υποστηρίζεται από μεμονωμένο φρενάρισμα και στους τέσσερις τροχούς.

Το e-4ORCE της Nissan διαθέτει επίσης αναγεννητική κατανομή πέδησης – ελαχιστοποιώντας την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός ,για να διασφαλιστεί ότι ο οδηγός αισθάνεται ασφαλής και έχει τον έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν αντιμετωπίζει την παγωμένη τούνδρα της Αρκτικής ή την πρωινή μετακίνηση προς τη δουλειά.

Ισχυρή και ομαλή οδήγηση

Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνολική ισχύ 213 PS, με έναν μπροστινό κινητήρα 150 kW (ροπή 330 Nm) και έναν πίσω κινητήρα 100 kW (ροπή 195 Nm). Το σύνολο έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα 4WD και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7’’.

Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος 306 PS με ροπή έως και 600 Nm. Αυτό δημιουργεί πολύ ισχυρή επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 5,7’’).

Εμπιστοσύνη σε όλες τις επιφάνειες

Το σύστημα e-4ORCE χρησιμοποιεί την μπαταρία για να τροφοδοτεί ένα σύστημα διπλού κινητήρα ομοιόμορφα κατανεμημένου σε κάθε άξονα για ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών. Ο οδηγός ακολουθεί εύκολα την επιδιωκόμενη τροχιά με ελάχιστη διόρθωση του τιμονιού, αποφεύγοντας έτσι την υποστροφή.

Με το e-4ORCE, η ροπή κατανέμεται μπροστά και πίσω για να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση των ελαστικών ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και την κατάσταση του οχήματος, ενώ το φρενάρισμα ελέγχεται ξεχωριστά για κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς. Χάρη σε αυτόν τον ακριβή έλεγχο του συστήματος διπλού κινητήρα και των δυνατοτήτων διανυσματικής ροπής πέδησης, το όχημα διατηρεί τη σωστή πορεία, είτε ο δρόμος είναι βρεγμένος, ολισθηρός, με βρεγμένα φύλλα, είτε καλυμμένος με χιόνι ή πάγο.

Το κλειδί για την σταθερότητα του οχήματος στο δρόμο είναι η ισορροπημένη κατανομή ισχύος με το σύστημα διπλού κινητήρα, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε 1/10000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!