Σύσκεψη, με τη συμμετοχή των αρμόδιων υπουργών, πραγματοποιείται το μεσημέρι της Παρασκευής στο Μέγαρο Μαξίμου, με αντικείμενο το καθεστώς επαναλειτουργίας του Δακτυλίου της Αθήνας από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου. «Αγκάθι» αποτελούν οι κατηγορίες οχημάτων που θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο κέντρο όλες τις μέρες, άσχετα δηλαδή με το αν το τελευταίο ψηφίο της πινακίδας τους είναι μονό ή ζυγό. Το σίγουρο, όπως δήλωσε πρόσφατα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, είναι ότι θα επιτρέπεται η είσοδος στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
«Υποψηφιότητα» βάζουν τα plug-in υβριδικά (συνήθως εκπέμπουν κάτω από 50 γρ. CO2 ανά χλμ), καθώς και τα υβριδικά με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Πάντως στα Υπουργεία Υποδομών & Μεταφορών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας, δεν θέλουν να «διευρύνουν» πολύ τον κατάλογο με τις εξαιρέσεις, καθώς το κέντρο της Αθήνας θα είναι συνεχώς μπλοκαρισμένο. Πριν εμφανιστεί η πανδημία του κορονοϊού που οδήγησε στην αναβολή του Δακτυλίου, το όριο για την είσοδο στο Δακτύλιο ήταν τα 140 γρ/χλμ. Αν το όριο πέσει πολύ χαμηλά, όσοι αγόρασαν ένα αυτοκίνητο τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (Euro 6) για να μπορούν να εισέρχονται καθημερινά στο Δακτύλιο, κινδυνεύουν τώρα να μένουν εκτός τις μισές εργάσιμες μέρες κάθε μήνα.
Ο δακτύλιος είχε σταματήσει να εφαρμόζεται την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού, προκειμένου να περιοριστεί η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Η ισχύς του είναι από Δευτέρα έως Πέμπτη, από τις 7 το πρωί έως τις 8 το βράδυ και την Παρασκευή από τις 7 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι. Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν. Τα όρια του Δακτυλίου ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Λ. Αλεξάνδρας. Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Διοικητικό πρόστιμο 100€).
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €