Εδώ αρχίζουν τα έργα για τη γραμμή 4 του Μετρό

Στήνονται τα πρώτα εργοτάξια, στα σημεία όπου θα μπουν οι δύο μετροπόντικες για το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή

Εδώ αρχίζουν τα έργα για τη γραμμή 4 του Μετρό

Στήνονται τα πρώτα εργοτάξια, στα σημεία όπου θα μπουν οι δύο μετροπόντικες για το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή

Τον περασμένο Ιούνιο το ελληνικό δημόσιο υπέγραψε τη σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Α της νέας γραμμή 4 του Μετρό. Πλέον έχουν αρχίσει να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια που αφορούν τις πρόδρομες εργασίες, πριν οι δύο μετροπόντικες αρχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων. Ένα από τα εργοτάξια άρχισε να στήνεται επί της Λ. Βεΐκου στο Γαλάτσι, λίγο πριν την είσοδο του Άλσους.

Το έργο «Αρχαιολογικές εργασίες και μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας για το τμήμα Α της γραμμή 4 Άλσος Βεΐκου – Γουδή» έχει αναλάβει η ΕΡΕΤΒΟ ΑΕ. Ο χρόνος υλοποίησης του έργου είναι 30 μήνες και σε αυτό περιλαμβάνονται και οι κυκλοφοριακές παρακάμψεις. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή των σταθμών και των σηράγγων θα ακολουθήσει τους πρώτους μήνες του 2022.

Στους δύο τερματικούς σταθμούς Άλσος Βεΐκου και Γουδή θα εισέλθουν οι δύο μετροπόντικες. Το τμήμα Α της γραμμής 4 του Μετρό θα έχει μήκος 12,8 χλμ, 15 σταθμούς και ορίζοντα ολοκλήρωσης τα 8 έτη. Στις καινοτομίες της γραμμής θα είναι οι συρμοί χωρίς οδηγό και η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Όταν δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Α της γραμμής 4, εκτιμάται ότι 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται ημερησίως και θα γίνονται 53.000 λιγότερες μετακινήσεις με αυτοκίνητα.

Τα υπόλοιπα 4 τμήματα της γραμμής 4 είναι:

Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)

Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)

Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)

Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!