Λίγους μήνες πριν αρχίσουν οι παραδόσεις του Battista, ο οδηγός δοκιμών και εξέλιξης της Automobili Pininfarina, Nick Heidfeld, βίωσε την εμπειρία να οδηγήσει το ηλεκτρικό hypercar στην πίστα αλλά και στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Ο πρώην οδηγός της Formula 1 είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει την έκδοση παραγωγής, με όλη την ισχύ στη διάθεσή του.
Τέσσερις ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής ισχύος 1.900 ίππων και ροπής 2.360 Nm, κινούν το Battista, χαρίζοντάς του τετρακίνηση και εκρηκτικές επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δλ, 0-300 χλμ/ώρα σε κάτω από 12 δλ και μέγιστη ταχύτητα 350 χλμ/ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 120 kW και υπόσχεται αυτονομία έως 500 χλμ. με μία φόρτιση.
Οι ιδιοκτήτες του Battista θα έχουν στη διάθεσή τους πέντε προγράμματα οδήγησης: Calma, Pura, Energica, Furiosa και Carattere. Το τελευταίο επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιεί τα διάφορα συστήματα με βάση τις προτιμήσεις του, ενώ στο Furiosa θα είναι διαθέσιμη η πλήρης ισχύς και η πλήρης ροπή από τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ.