MotorOne Digital Marketip #2

Το πολυπόθητο “premium κοινό”

MotorOne Digital Marketip #2

Το πολυπόθητο “premium κοινό”

Αγαπητοί μου φίλοι και συνεργάτες, προχωράμε με το MotorOne Digital Marketip #2.
Το θέμα του; Το πολυπόθητο “premium κοινό”.

Αρχικά, τι σημαίνει “premium”;
Αν και πρόκειται για μια πολύ “μοδάτη” έννοια στα σύγχρονα Media, αμφιβάλλω αν μπορεί κανείς να την αποδώσει με μία ελληνική λέξη.
Η σημασία της βρίσκεται κάπου συγκεχυμένη στο μυαλό όλων μας, αποπνέοντας νότες “ποιότητας”, “πολυτέλειας”, “υψηλής αισθητικής”, “αξιοπιστίας”, “καινοτομίας”, “υπεροχής”.

Τι σημαίνει λοιπόν ότι ένα website έχει “premium κοινό”;
Θα γνωρίζετε βέβαια ότι το κοινό της Ελλάδας που περιηγείται στο web είναι πεπερασμένο.
Είμαστε μια μικρή χώρα και με το να νομίζουμε ότι το κοινό ενός website π.χ. αυτοκινήτου είναι διαφορετικό από το κοινό ενός άλλου website αυτοκινήτου, απλά εθελοτυφλούμε.
Όταν μάλιστα μιλάμε για τα μεγαλύτερα websites με εκατομμύρια επισκέπτες/μήνα, προφανώς δεν γίνεται στο ένα από αυτά, οι 2 εκ. επισκέπτες να είναι μορφωμένοι, ευκατάστατοι και με υψηλή αισθητική, ενώ σε ένα άλλο να περιηγούνται διαφορετικοί 2 εκ. επισκέπτες με χαμηλότερο μορφωτικό και οικονομικό επίπεδο και χωρίς αισθητική.

Το περιεχόμενο καθιστά το κοινό premium.
Μπορεί το κοινό ενός website με μεγάλη επισκεψιμότητα να περιλαμβάνει ανθρώπους με ευρεία γκάμα χαρακτηριστικών, προτιμήσεων και ενδιαφερόντων, ωστόσο υποσύνολο αυτού του κοινού είναι το κοινό εκείνο που ενδιαφέρεται κάθε brand να στοχεύσει. Το περιεχόμενο, η αισθητική, η αξιοπιστία και η γλώσσα με την οποία θα μιλήσει το website, θα προσελκύσει το αντίστοιχο κοινό.

Το κοινό γίνεται ο καθρέφτης αυτού που λαμβάνει.
Έτσι, ο ίδιος άνθρωπος που θα καταναλώσει ποιοτικό περιεχόμενο και θα το μοιραστεί με έναν φίλο του, είναι ο ίδιος που μπορεί να σχολιάσει δυσμενώς ή και απρεπώς σε κάποια άλλη περίπτωση.
Ο ίδιος άνθρωπος που θα δυσανασχετήσει με ένα πρόχειρο και ενοχλητικό περιβάλλον περιήγησης, θα επηρεαστεί θετικά από το άρτιο, πλήρες, εμπεριστατωμένο και ελκυστικό περιεχόμενο.

Συμπέρασμα;
Το πολυπόθητο “premium κοινό” δεν είναι κάτι που σου χαρίζεται ή σου ανήκει, ή που απλά δικαιούσαι αν έχεις γνωστό brand ή υψηλή επισκεψιμότητα.
Αντιθέτως, είναι κάτι ευμετάβλητο, αεικίνητο, που υφίσταται μόνο αν το διεκδικείς, μόνο αν το αξίζεις.

Και κάπου εδώ ολοκληρώθηκε το MotorOne Digital Marketip #2, τροφή για σκέψη μέχρι το επόμενο.
Περιμένουμε με χαρά το feedback σας, ερωτήσεις, σχόλια και ιδέες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!