F1: Η Alpine στοχεύει στο 2026 με νέο προσομοιωτή

Ο τεχνικός διευθυντής της Alpine στη Formula 1, Matt Harman, δηλώνει ότι αναβαθμισμένα εργαλεία στο εργοστάσιό της θα ενισχύουν την ομάδα πριν από την αλλαγή των τεχνικών κανονισμών το 2026.

F1: Η Alpine στοχεύει στο 2026 με νέο προσομοιωτή

Ο τεχνικός διευθυντής της Alpine στη Formula 1, Matt Harman, δηλώνει ότι αναβαθμισμένα εργαλεία στο εργοστάσιό της θα ενισχύουν την ομάδα πριν από την αλλαγή των τεχνικών κανονισμών το 2026.

Η ομάδα της Alpine στη Formula 1 κάνει σημαντικές επενδύσεις σε νέες υποδομές, με ένα νέο προσομοιωτή να είναι προγραμματισμένο να τεθεί σε λειτουργία καθώς η ομάδα θα ασχολείται με την ανάπτυξη του μονοθεσίου της για το 2026. Η Alpine θα εκμεταλλευτεί την πρόσθετη δυνατότητα κεφαλαιουχικών δαπανών και θα αναβαθμίσει και άλλα εργαλεία του εργοστασίου πλαισίου στο Enstone της Αγγλίας, όσο και στις εγκαταστάσεις του τμήματος μονάδων ισχύος της Renault στο Viry-Chatillon της Γαλλίας.

O τεχνικός διευθυντής της Alpine, Matt Harman, δήλωσε: «Επικεντρωνόμαστε σε μεγάλο βαθμό στο μέλλον και στους κανονισμούς του 2026. Έχουμε επίσης ένα μεγάλο πρόγραμμα και στις δύο τοποθεσίες, για να βελτιώσουμε τις δυνατότητες και τις λειτουργίες. Είμαστε πλήρως χρηματοδοτημένοι για να τo πετύχουμε αυτό. Όλα αυτά τα κομμάτια του εξοπλισμού, θα λειτουργούν για να τροφοδοτήσουμε τους κανονισμούς του 2026, αλλά και πολύ πριν από αυτό».

«Έχουμε επικεντρωθεί στα εργαλεία προσομοίωσης, πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ώστε να παίρνουμε καλές απαντήσεις σε δύσκολες ερωτήσεις πιο γρήγορα. Το σχέδιο που είχαμε τα τελευταία τρία χρόνια από τη δική μου οπτική γωνία παραμένει αμετάβλητο, απλώς το επιταχύνουμε. Είμαστε καλά χρηματοδοτημένοι. Έχουμε αρκετούς ανθρώπους, το θέμα είναι να προχωρήσουμε, να βάλουμε το κεφάλι κάτω».

Ο νέος προσομοιωτής θα αποτελέσει μεγάλο βήμα προόδου για τη γαλλική ομάδα. Ο Harman δήλωσε: «Θα είναι έτοιμος για χρήση ενόψει του 2026. Πρόκειται για μια φανταστική δυνατότητα, είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για αυτό, θα βρίσκεται σε ένα τεράστιο κτίριο, το οποίο θα βοηθήσει και κάποιες άλλες ενδιαφέρουσες εξελίξεις».

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για αυτό. Αυτό που έχουμε αυτή τη στιγμή είναι ένα πολύ καλό εργαλείο. Αλλά η ανάλυση και το εύρος ζώνης του δεν είναι κορυφαία. Νομίζω ότι αυτό θα δώσει στους οδηγούς ένα άλλο επίπεδο εμπιστοσύνης στη συσχέτιση του προσομοιωτή, το οποίο για το 2026 θα είναι πολύ σημαντικό».

«Ένα από τα πράγματα για τα οποία πιέζω, είναι να είμαστε πιο ακριβείς στην εύρεση των βασικών αιτιών των προβλημάτων μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να δοκιμάζουμε πράγματα. Μέσω της προσομοίωσης πρέπει να αποκτήσουμε αυτή την κατανόηση, πρέπει να προσπαθήσουμε να το κάνουμε σωστά με την πρώτη φορά».

Μερικές φορές, η Alpine έχει ακολουθήσει λάθος κατεύθυνση, αντιδρώντας σε δεδομένα προσομοίωσης που δεν ήταν αρκετά ακριβή: «Ήταν μια μικρή αδυναμία. Όταν τα εργαλεία σου δεν είναι αρκετά καλά, νομίζω ότι μπορείς να φτάσεις σε ένα σημείο όπου αρχίζεις να πιστεύεις κάποια πράγματα που βλέπεις στα εργαλεία που έχεις γύρω σου».

«Αν δεν είσαι τόσο καλός στον έλεγχο μία και δύο φορές και να αμφισβητείς τον εαυτό σου, νομίζω ότι μπορείς να καταλήξεις σε λάθος συμπεράσματα και να πάρεις μια κατεύθυνση που μπορεί να σε συνοδεύει για έξι μήνες. Νομίζω ότι γινόμαστε όλο και καλύτεροι σε αυτό. Και επίσης, όπως είπα προηγουμένως, οι δυνατότητες βελτιώνονται. Έτσι, τα ίδια τα εργαλεία στο υπόβαθρο γίνονται πολύ καλύτερα».

Οι δηλώσεις του Harman περί επαρκούς χρηματοδότησης, έρχονται έπειτα από τις αποκαλύψεις του πρώην επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer, ο οποίος δήλωσε ότι στην αρχή του 2022, που πήγε στην Alpine, η γαλλική ομάδα λειτουργούσε διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων κάτω του budget cap.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!