H Ferrari θα συνεχίσει την παράδοση των δύο προηγούμενων ετών όσον αφορά την ονομασία του μονοθεσίου της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Συνεπώς, το μονοθέσιο του 2025, το οποίο θα παρουσιαστεί στο Maranello στις 19 Φεβρουαρίου θα ονομάζεται SF-25.
Με αυτό το μονοθέσιο θα κάνει το ντεμπούτο του με τη Ferrari στο Grand Prix Αυστραλίας στις 16 Μαρτίου ο Lewis Hamilton, πλαισιώνοντας τον Charles Leclerc στη Scuderia, έπειτα από το τριήμερο τεστ προετοιμασίας στο Μπαχρέιν μεταξύ 26-28 Φεβρουαρίου.
Παρότι η σεζόν του 2025 αποτελεί την τελευταία χρονιά υπό την ισχύουσα μορφή των τεχνικών κανονισμών και το 2026 θα έρθουν μεγάλες αλλαγές, η Ferrari θα ανασχεδιάσει σημαντικούς τομείς στη διαμόρφωση του νέου μονοθεσίου. Ο σχεδιασμός ολόκληρου του εμπρός μέρους θα αλλάξει σημαντικά, καθώς αναμένεται αλλαγή γεωμετρίας στην εμπρός ανάρτηση από push-rod σε pull-rod, ενώ και η θέση οδήγησης θα μεταφερθεί προς τα πίσω.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
New year, new name 👊 pic.twitter.com/JC4Ou0OfRJ
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) January 30, 2025
Αυτές οι αλλαγές γίνονται για την καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα στην περιοχή γύρω από τον εμπρός άξονα. To μονοθέσιο θα διατηρήσει τα δισκόφρενα της Brembo. Η Ferrari λειτουργεί φέτος υπό την τεχνική ηγεσία του Γάλλου Loic Serra, ο οποίος ήρθε από τη Mercedes. Ωστόσο, το βασικό concept της SF-25 είχε διαμορφωθεί πολύ πριν αναλάβει καθήκοντα ο Serra τον περασμένο Οκτώβριο.
H Ferrari συνεχίζει σήμερα το τριήμερο τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης με την SF-23 (του 2023), έπειτα από το χθεσινό ατύχημα του Lewis Hamilton, που διέκοψε το πρόγραμμα. Σήμερα θα οδηγήσουν το επισκευασμένο μονοθέσιο ο εφεδρικός Ιταλός οδηγός Antonio Giovinazzi και ο 21 ετών Dino Beganovic, μέλος της Ακαδημίας νέων οδηγών της Ferrari, ο οποίος αγωνίζεται με σουηδική αγωνιστική άδεια, αλλά έχει Βόσνιο πατέρα.
Επίσης, η Ferrari θα επιστρέψει στη Βαρκελώνη στις 4-5 Φεβρουαρίου με την SF-24, για ένα τεστ με τα πρωτότυπα ελαστικά της Pirelli για το 2026. Tα ελαστικά διατηρούν τις ζάντες 18”, αλλά έχουν 25 χλστ. μικρότερο πλάτος στον εμπρός άξονα και 30 χλστ. πίσω, καθώς και ελαττωμένη διάμετρο από 720 σε 705-710 χλστ.
Το μονοθέσιο θα έχει ρυθμίσεις χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου, καθώς τα μονοθέσια του 2026 θα παράγουν 20-40% λιγότερη κάθετη δύναμη. Εχθές η McLaren έκανε δοκιμές για τα ελαστικά βροχής του 2026 με την MCL60 του 2023 στο Paul Ricard (Γαλλία) με αεροδυναμικό πακέτο χαμηλού φορτίου.