F1 – GP Ιταλίας FP2: Ο Carlos Sainz επικεφαλής

Ο Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, εμπρός από τον Max Verstappen.

F1 – GP Ιταλίας FP2: Ο Carlos Sainz επικεφαλής

Ο Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, εμπρός από τον Max Verstappen.

O Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός του FP2, καθώς ο Ισπανός κατάφερε με τη Ferrari να κινηθεί 143 χλστ. του δλ. ταχύτερα από τον Max Verstappen με τη Red Bull. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc με την άλλη Ferrari, 193 χλστ. του δλ. πίσω από τον team-mate του. Ο Μονεγάσκος είναι το φαβορί για την pole position, καθώς ο Sainz θα βρεθεί στο πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης, καθώς η Ferrari τοποθέτησε καινούργια μονάδα ελέγχου ηλεκτρονικών, πέραν των επιπλέον εξαρτημάτων που είχε χρησιμοποιήσει στο FP1.

Παράλληλα, ο Verstappen έχει ποινή 5 θέσεων λόγω χρήσης 5ου φετινού V6. H Red Bull έχει αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει την πιο μεγάλη πίσω αεροτομή που έχει φέρει στη Monza, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα στο FP1 με την έκδοση που διαθέτει μικρότερο πτερύγιο. Ωστόσο, η RB18 έχει την πολύ υψηλή ταχύτητα στην ευθεία και επίσης, ο ρυθμός του Verstappen στις προσομοιώσεις αγώνα είναι ο πιο εντυπωσιακός, δεδομένου ότι έκανε το μεγαλύτερο stint.

O Leclerc δεν ήταν ευχαριστημένος με το γρήγορο γύρο του και ζήτησε να κάνει και δεύτερο -στον οποίο δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του- θυσιάζοντας χρόνο από τις προσομοιώσεις αγώνα. Στις προσπάθειες με τη μέση γόμα, ο Verstappen ήταν ο ταχύτερος, με διαφορά μόλις 4 χλστ. του δλ. από τον Leclerc.

O Lando Norris σημείωσε έναν πολύ ανταγωνιστικό χρόνο με την ευθύγραμμη πίσω αεροτομή χαμηλού φορτίου που διαθέτει η McLaren για τη Monza. Ο Βρετανός κατάφερε να βρεθεί μισό δέκατο του δλ. εμπρός από τον George Russell. Η Mercedes δεν είχε ρυθμίσει σωστά την απελευθέρωση ενέργειας του υβριδικού συστήματος, αλλά οι δύο Βρετανοί ενδέχεται να παλέψουν αύριο για τη δεύτερη θέση στη σειρά εκκίνησης, καθώς ο άλλος οδηγός της Mercedes, o Lewis Hamilton (7ος στο FP2) έχει ποινή που τον στέλνει στο πίσω μέρος του grid, έχοντας αντικαταστήσει V6, turbo και τους 2 ηλεκτροκινητήρες.

Επίσης, και ο Sergio Perez (6ος στο FP2) έχει ποινή 10 θέσεων, διότι τοποθετήθηκε ο 4ος φετινός κινητήρας εσωτερικής καύσης στο μονοθέσιό του αυτό το τριήμερο. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Alpine, πάνω από 1 δλ. πίσω από τον επικεφαλής και ο Alex Albon με τη Williams, η οποία εκμεταλλεύεται την υψηλή τελική της ταχύτητα στο Monza. Επαναλαμβάνουμε ότι ο Valtteri Bottas έχει δεχθεί ποινή 15 θέσεων λόγω καινούργιων εξαρτημάτων μονάδας ισχύος, ενώ για τον ίδιο λόγο ο Yuki Tsunoda θα βρεθεί στο πίσω μέρος του grid.

O Mick Schumacher αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του, περίπου στο μέσο της διαδικασίας, προκαλώντας κόκκινη σημαία. Οι Haas δεν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στη Monza, όπως συμβαίνει και με τις Aston Martin, οι οποίες γλιστράνε πολύ στις στροφές, με την καινούργια κυματιστή και πολύ λεπτή πίσω αεροτομή που έχουν φέρει για το GP Ιταλίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!