F1 – GP Ιταλίας FP1: «1-2» της Ferrari και πολλές ποινές

Τα ειδικά χρωματισμένα μονοθέσια της Ferrari κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στις αρχικές ελεύθερες δοκιμές του GP Ιταλίας, όπου επισημοποιήθηκε πληθώρα ποινών για πολλούς από τους πρωταγωνιστές.

F1 – GP Ιταλίας FP1: «1-2» της Ferrari και πολλές ποινές

Τα ειδικά χρωματισμένα μονοθέσια της Ferrari κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στις αρχικές ελεύθερες δοκιμές του GP Ιταλίας, όπου επισημοποιήθηκε πληθώρα ποινών για πολλούς από τους πρωταγωνιστές.

Ο Charles Leclerc είναι το φαβορί για την pole position στο GP Ιταλίας, καθώς o team-mate του στη Ferrari, οι οδηγοί της Red Bull, καθώς και ο Lewis Hamilton θα εκτίσουν ποινές στη σειρά εκκίνησης επειδή χρησιμοποιούν αυτό το Σαββατοκύριακο επιπλέον εξαρτήματα μονάδας ισχύος. Ο Max Verstappen θα χρησιμοποιήσει τον 5ο του φετινό V6 και θα δεχθεί ποινή 5 θέσεων. Ο Sergio Perez θα χρησιμοποιήσει τον 4ο φετινό του V6 και θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων.

Αυτό συμβαίνει διότι το 1ο επιπλέον εξάρτημα σε καθένα από τα στοιχεία μονάδας ισχύος τιμωρείται με ποινή 10 θέσεων και όλα τα υπόλοιπα με 5 θέσεις. Ο Carlos Sainz θα δεχθεί συνολική ποινή 25 θέσεων μέχρι στιγμής. Εξ αυτών, 15 προέρχονται από τη μονάδα ισχύος, καθώς ο Ισπανός χρησιμοποιεί 5η MGU-K (5 θέσεις) και 3η μπαταρία (10 θέσεις) και οι άλλες 10 από το κιβώτιο, καθώς χρησιμοποιεί 5ο περίβλημα και 5ο σετ μηχανικών μερών (5+5).

Ο Lewis Hamilton θα δεχθεί ποινή που τον ρίχνει στο πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης, καθώς χρησιμοποιεί καινούργιο (4o) V6, turbo, MGU-H και MGU-K. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Valtteri Bottas θα δεχθεί ποινή 15 θέσεων επειδή η Alfa Romeo έχει τοποθετήσει 6o V6 καθώς και 7o turbo και MGU-H (5+5+5). Στο πίσω μέρος του grid θα βρεθεί και ο Yuki Tsunoda, με την AlphaTauri να αλλάζει τη μονάδα ισχύος του Ιάπωνα, που είχε δεχθεί ποινή 10 θέσεων λόγω 5 επιπλήξεων.

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, όντας 77 χλστ. του δλ. ταχύτερος από τον team-mate του στη Ferrari, Carlos Sainz. Πίσω από τα ιταλικά μονοθέσια βρέθηκαν οι δύο Mercedes, με τον George Russell εμπρός από τον Lewis Hamilton και 5ο τον Max Verstappen. Ωστόσο, ο Ολλανδός έχασε πολύ χρόνο στη γρήγορη προσπάθειά του πίσω από τον Lando Norris, που πραγματοποιούσε εκείνη τη στιγμή προσομοίωση αγώνα και ήταν πολύ πιο αργός.

F1 - George Russell (Mercedes), GP Ιταλίας FP1

Η Red Bull παρουσίασε στη Monza μία πίσω αεροτομή με flap που έχει μειωμένη χορδή, ωστόσο ο Sergio Perez που το δοκίμαζε στην αρχή της διαδικασίας, αντιμετώπισε τα -γνωστά από πέρυσι- προβλήματα με το DRS ενεργοποιημένο, καθώς το πίσω πτερύγιο κυμάτιζε ανεξέλεγκτα. Ο Μεξικανός, που κατέληξε στη αναγκάστηκε να μεταβεί στην πίσω αεροτομή που χρησιμοποιούσε και ο Verstappen, με πιο μεγάλο flap, γεγονός που δεν επιτρέπει στην RB18 να αναπτύξει την υψηλότερη εφικτή τελική ταχύτητα. Παρά ταύτα, ο Verstappen ήταν ο οδηγός με την υψηλότερη ταχύτητα (341 χλμ./ώρα), έναντι των 335 χλμ./ώρα του Leclerc.

Οι δύο Alpine, που βρέθηκαν στην 7η και 8η θέση, είχαν επίσης πολύ υψηλή τελική ταχύτητα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι -τιμωρημένοι- Tsunoda και Bottas, εμπρός από τον Daniel Ricciardo με τη McLaren. H Williams είχε επίσης πολύ υψηλή τελική ταχύτητα στις ευθείες, επιτρέποντας στον Alex Albon να σημειώσει τον 12ο χρόνο. Ο Antonio Giovinazzi, που οδηγούσε την Haas βρέθηκε πολύ κοντά στον Magnussen, ενώ ο Nyck de Vries με την Aston Martin, μπλόκαρε τα φρένα του και βγήκε εκτός πίστας στην ταχύτερη προσπάθειά του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!