Η FIA πάντα ψάχνει για τρόπους να βελτιώσει το επίπεδο ασφάλειας της Formula 1 και πέραν από τις τροποποιήσεις στους κανονισμούς όσον αφορά την ανύψωση των δαπέδων για τον περιορισμό του porpoising και την ενίσχυση των roll hoop, το 2023 θα παρουσιαστούν και μεγαλύτεροι καθρέπτες. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει σαφές ότι οι μικροσκοπικοί καθρέπτες που διαθέτουν τα σύγχρονα μονοθέσια δεν παρέχουν επαρκή ορατότητα στους οδηγούς, όσον αφορά τι συμβαίνει πίσω τους.
Ήδη από το GP Καναδά, ορισμένες ομάδες έχουν αρχίσει τις δοκιμές στα μονοθέσιά τους με μεγαλύτερους καθρέπτες που πληρούν τις ελάχιστες διαστάσεις που έχει ορίσει η FIA για τη σεζόν του 2023 στη Formula 1. Σύμφωνα με αυτές, η επιφάνεια των καθρεπτών θα διπλασιαστεί και θα έχει πλάτος 220 χλστ. και ύψος 60 χλστ. Επίσης υπάρχει ένα πολύ μικρό πλαίσιο εντός του οποίου μπορούν να τοποθετηθούν. Συνεπώς, οι ομάδες δεν μπορούν να τους τοποθετήσουν όπως θέλουν, για να μειώσουν το αεροδυναμικό κόστος που θα επιφέρουν.
Στις ελεύθερες δοκιμές του GP Ολλανδίας, πέντε ομάδες δοκίμασαν τους πιο ογκώδεις καθρέπτες, για να διαπιστώσουν και τις αεροδυναμικές επιπτώσεις που θα έχουν στα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς: Mercedes, Alpine, Haas, McLaren και Red Bull. H τελευταία μάλιστα, προτίμησε να τοποθετήσει από τη μία πλευρά φετινό καθρέπτη διαστάσεων και από την άλλη με διαστάσεις του 2023, για να κάνει άμεση σύγκριση, όπως φαίνεται στην επάνω φωτογραφία.
Αν και οι καθρέπτες είναι μεγαλύτεροι και καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια, προσφέροντας καλύτερο οπτικό πεδίο προς τα πίσω, ορισμένοι οδηγοί παραπονέθηκαν ότι τα μονοθέσια φαίνονται μικρότερα, γεγονός που ενδέχεται να οδηγήσει σε λανθασμένη εκτίμηση της απόστασης. Λογικά οι ομάδες θα τελειοποιήσουν το σχεδιασμό και οι οδηγοί θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Η καινούργια λύση δείχνει ογκώδης, ωστόσο η ασφάλεια προηγείται.