H αγωνιστική McLaren Artura GT4 χωρίς υβριδικό σύστημα

Η McLaren παρουσίασε την Artura GT4 από την οποία έχει αφαιρέσει το υβριδικό σύστημα για να δημιουργήσει τον αγωνιστικό διάδοχο της εξαιρετικά 570S GT4.

H αγωνιστική McLaren Artura GT4 χωρίς υβριδικό σύστημα

Η McLaren παρουσίασε την Artura GT4 από την οποία έχει αφαιρέσει το υβριδικό σύστημα για να δημιουργήσει τον αγωνιστικό διάδοχο της εξαιρετικά 570S GT4.

Το καινούργιο αγωνιστικό μοντέλο της McLaren για τις προδιαγραφές της κατηγορίας GT4 θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του αυτό το Σαββατοκύριακο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood (23-26 Ιουνίου). Παρότι η Artura GT4 οπτικά μοιάζει με το μοντέλο παραγωγής στο οποίο βασίζεται, είναι πολύ διαφορετικό κάτω από το αμάξωμα.

Οι διαφορές περιλαμβάνουν ένα καινούργιο πλαίσιο από ανθρακονήματα, το οποίο μειώνει το συνολικό βάρος στα 1.200 κιλά, δηλαδή 200 λιγότερα από το μοντέλο παραγωγής και 100 λιγότερα από την απερχόμενη McLaren 570S GT4. Επίσης, οι διαφορές περιλαμβάνουν ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα πέδησης υψηλής αντοχής και κινούμενο σύνολο πεντάλ, για να προσαρμόζεται στο ύψος του οδηγού και τιμόνι αντίστοιχο με αυτό που φέρει η McLaren 720S GT3.

Από το αυτοκίνητο παραγωγής διατηρείται ο 3λιτρος V6 κινητήρας με διπλό τούρμπο, απόδοσης 585 ίππων, αλλά έχει αφαιρεθεί το plug-in υβριδικό σύστημα ισχύος 70 kW (95 ίππων), λόγω των κανονισμών της κατηγορίας GT4. Το κιβώτιο διαθέτει 7 σχέσεις, αντί για τις 8 του μοντέλου παραγωγής.

Παράλληλα, έχει αυξηθεί η παραγωγή αρνητικής άντωσης με την προσθήκη ενός splitter στο εμπρός μέρος, εισαγωγές αέρα στο καπό καθώς και μια πίσω αεροτομή με της δυνατότητα ρύθμισης του πτερυγίου σε επτά διαφορετικές κλίσεις, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες για οποιαδήποτε χάραξη πίστας. Όλα τα αντίτυπα θα κατασκευαστούν κατά παραγγελία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!