WRC 2024 by MotorOne.gr

WRC 2024

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μας υπόσχεται για το 2024 μια συναρπαστική σεζόν, η οποία ξεκινά με το θρυλικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 25 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στις 24 Νοεμβρίου με το Ιαπωνικό ράλλυ.

Δράση, συγκινήσεις, ρίσκο, αδρεναλίνη στο κόκκινο αναμένεται να αποτελέσουν τα βασικά συστατικά και αυτής της χρονιάς στο WRC

Η φετινή χρονιά θα δει και πάλι τις Toyota και Hyundai να μάχονται για τον τίτλο, ενώ η M-Sport Ford, με το άπειρο οδηγικό δίδυμο που έχει επιλέξει, έχει φέτος τον ρόλο του αουτσάιντερ που κυνηγά την έκπληξη.

Ωστόσο, η Toyota μάχεται με ένα λιγότερο όπλο, αφού ο 23χρονος Πρωταθλητής των δύο τελευταίων ετών, ο Φινλανδός Kalle Rovanpera, αποφάσισε να κόψει ρυθμό και να συμμετάσχει μόνο σε επιλεγμένους αγώνες, για να φορτίσει τις μπαταρίες του ενόψει 2025, που θα επιστρέψει σε πλήρες πρόγραμμα. Συνεπώς, η Toyota έχει εναποθέσει τις ελπίδες της στον Ουαλό Elfyn Evans, για τον τίτλο της φετινής χρονιάς.

Στον αντίποδα, η Hyundai στοχεύει ξεκάθαρα τόσο στον Τίτλο των Κατασκευαστών όσο και στο Πρωτάθλημα Οδηγών, το οποίο δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει μέχρι στιγμής στη 10ετή πορεία του προγράμματός της στο WRC. Για να τη βοηθήσει στο έργο αυτό, έχει επιστρέψει στις τάξεις της Κορεατικής ομάδας ο Εσθονός Πρωταθλητής του 2019, Ott Tanak, ο οποίος με το πείσμα και την ταχύτητά του, μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο.

Οι μόλις δύο νίκες που κατέκτησε πέρυσι η Hyundai δεν είναι αρκετές, αλλά φέτος έχει παρουσιάσει αρκετές αναβαθμίσεις στο i20 N Rally1 για να το κάνει πιο ανταγωνιστικό. Κρίσιμο για την ομάδα θα είναι να διαχειριστεί σωστά την κατάσταση μεταξύ των δύο βασικών οδηγών της, αν δημιουργηθούν εντάσεις μεταξύ του Tanak και του Thierry Neuville, που αποτελεί μέρος της Hyundai από την πρώτη της σεζόν στο WRC.

O Βέλγος παίζει πολύ καλά το πολιτικό παιχνίδι, ωστόσο δεν έχει καταφέρει να δώσει στη Hyundai αυτό που αναζητά: τον τίτλο οδηγών. Από την πλευρά του, ο Tanak θα ζητήσει την υποστήριξη της ομάδας στην προσπάθειά του να κατακτήσει το δεύτερο τίτλο του, με τον Rovanpera -θεωρητικά- εκτός βαθμολογικής μάχης.

O Φινλανδός θα μοιραστεί το τρίτο Toyota GR Yaris με τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε το Rovanpera πως θα αποδίδει απαλλαγμένος από το βαθμολογικό άγχος. Επίσης, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν θα είναι πρόθυμος να βοηθήσει τον Evans εφόσον αυτό του ζητηθεί από την ομάδα. Ο Ogier από την πλευρά του θα προσπαθήσει να κατακτήσει όσες περισσότερες νίκες μπορεί, ξεκινώντας με τη 10η προσωπική του στο Μόντε Κάρλο.

Δεδομένων των ικανοτήτων τους, οι δύο Πρωταθλητές της Toyota μπορούν να στερήσουν βαθμούς από τους οδηγούς της Hyundai και θα πρέπει να δούμε επίσης πώς θα λειτουργήσει το πείραμα της κορεατικής ομάδας να μοιράσει σε τρία πληρώματα το τρίτο της αυτοκίνητο.

Η ημιεργοστασιακή ομάδα της M-Sport με πολύ μικρότερο budget από τις προαναφερθείσες, θα προσπαθήσει να λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας που ταλαιπώρησαν πέρυσι το Ford Puma και να το εξελίξει αεροδυναμικά.

Ωστόσο, με ένα άπειρο οδηγικό δίδυμο, αποτελούμενο από τους Adrien Fourmaux και Gregoire Munster, οι απαιτήσεις δεν είναι πολύ υψηλές και δύσκολα θα επαναληφθούν οι δύο περυσινές νίκες.

Ένα είναι σίγουρο: η σεζόν του 2024 στο WRC προμηνύεται συναρπαστική.

Adrien Fourmaux (FRA) Alexandre Coria (FRA) Of team M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM are seen on roadsection during the World Rally Championship Monte-Carlo in Gap, France on 26.January.2024 // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202401270370 // Usage for editorial use only //

 

Proud Project Team

Σύμβουλος ‘Εκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Διευθυντής Σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Εμπορική Διεύθυνση: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20 Ιανουαρίου 2024