To γεγονός ότι η M-Sport Ford αποτελεί ημιεργοστασιακή ομάδα που παλεύει εναντίον πιο καλά χρηματοδοτούμενων -πλήρως υποστηριζόμενων- αντιπάλων στο WRC έχει φανεί περισσότερο στη φετινή σεζόν. H ομάδα έχει επικεντρωθεί στις πιο σημαντικές αλλαγές στην προσαρμογή του αυτοκινήτου στην εποχή μετά τα υβριδικά συστήματα, ρυθμίζοντας τις σχέσεις του κιβωτίου.
Επίσης, έχει δυσκολευτεί να προσαρμοστεί στα ελαστικά της Hankook, ενώ η απώλεια ενός ταλέντου όπως ο Adrien Fourmaux είναι εμφανής φέτος. Επιπλέον, εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας. Η M-Sport Ford κυνηγάει ακόμα το πρώτο της φετινό βάθρο και ίσως το σκληρό Ράλλυ Ακρόπολις να της δώσει αυτή την ευκαιρία, αν και τα προγνωστικά είναι σίγουρα εναντίον της.
Από την πλευρά του, ο 26χρονος Λουξεμβουργιανός Gregoire Munster (με συνοδηγό τον Louis Louka), έχει αναλάβει το ρόλο του ηγέτη της ομάδας, στη δεύτερη μόλις πλήρη σεζόν του στην ανώτερη κατηγορία του WRC. Ωστόσο, ο Munster δεν έχει καταφέρει να τερματίσει αγώνα υψηλότερα από την 5η θέση (όπως στο Ράλλυ Σαφάρι φέτος), αν και έχει ήδη νίκες σε μεμονωμένες ειδικές διαδρομές στο παλμαρέ του. Συνεπώς κυνηγάει ακόμα το πρώτο του βάθρο στην κατηγορία Rally1. Μπορεί το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να του το χαρίσει;
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
To άλλο εργοστασιακό Ford Puma Rally1 (με τον αριθμό 55) οδηγεί ο Josh McErlean, με τον Eoin Treacy στο δεξί μπάκετ. Το πλήρωμα κάνει την πρώτη του πλήρη σεζόν στην ανώτερη κατηγορία του WRC με την υποστήριξη της Motorsport Ireland Rally Academy. Με το πέρασμα των αγώνων, ο McErlean δείχνει ολοένα και πιο συχνά την ταχύτητά του. Το καλύτερο αποτέλεσμά του παραμένει η 7η θέση στο φετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, δηλαδή το ντεμπούτο του στην κατηγορία Rally1.
Πέραν από τα δύο συνηθισμένα πληρώματα της M-Sport, η ομάδα θα παρατάξει και άλλα δύο Ford Puma Rally1. Το ένα εξ αυτών θα οδηγεί ο 26χρονος Martins Sesks, ο οποίος έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση για επιλεγμένους αγώνες της φετινής σεζόν, με τον έμπειρο Renars Francis στο πλάι του. Ο Sesks είχε εντυπωσιάσει ήδη πέρυσι με την ταχύτητά του, αλλά θα πρέπει να αποφύγει τα λάθη που στη Σαρδηνία τον άφησαν εκτός μάχης από τις πρώτες ειδικές διαδρομές.
Τέλος, η M-Sport θα υποστηρίξει και την ιδιωτική συμμετοχή του Έλληνα επιχειρηματία Ιορδάνη Σερδερίδη με το Ford Puma Rally1, που συμμετείχε φέτος με συνοδηγό τον Βέλγο Frederic Miclotte και στα Ράλλυ Σουηδίας, Σαφάρι και Σαρδηνίας. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να αφήσει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έξω από τα φετινά του αγωνιστικά σχέδια. Σκοπός του ερασιτέχνη οδηγού είναι κυρίως να περάσει καλά, χωρίς να ανησυχεί για την ανταγωνιστικότητα των χρόνων του.