Μετά από 6 εξαντλητικές ειδικές διαδρομές για αυτοκίνητα και πληρώματα, οι αγωνιζόμενοι επέστρεψαν στο Service Park για το δεύτερο service της ημέρας. Από τις δηλώσεις τους καταλαβαίνει κανείς πως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε και φέτος τον σκληρό του χαρακτήρα, φέροντας συνεχείς ανατροπές στην κατάταξη. Δείτε τι είπαν.
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Ήταν μια δύσκολη μέρα. Παλέψαμε με αντίξοες συνθήκες, υψηλές θερμοκρασίες, αλλά ήμασταν σταθεροί, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Θέλαμε να ακολουθήσουμε το ρυθμό μας και να μην τρελαθούμε σε περίπτωση που χάναμε κάπου χρόνο. Αντιμετωπίσαμε τεχνικά θέματα, τα οποία έλυσαν τα παιδιά στο σέρβις».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Στην 5η ειδική, 4 χλμ. πριν από τον τερματισμό, το turbo σταμάτησε να λειτουργεί. Και το υψόμετρο έκανε τα πράγματα ακόμα δυσκολότερα».
Ο Γάλλος δεν έκρυψε την πικρία του, κάνοντας φαρμακερές δηλώσεις στη συνέχεια για τον έταιρο διεκδικητή του φετινού τίτλου, Thierry Neuville…
🥊 https://t.co/BFOTqum45w pic.twitter.com/VcYj1BMI5Q
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 6, 2024
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Πολύ απαιτητική, σπουδαία μέρα. Είμαστε ευγνώμονες που δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα.Αυτό είναι πολύ θετικό για εμάς, αλλά γνωρίζουμε πως η αυριανή μέρα είναι δύσκολη. Το αυτοκίνητο ήταν καλύτερο στην τελευταία ειδική, αλλά δεν μετράει μόνο η επίδοση. Εξίσου σημαντική είναι και η αξιοπιστία».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Κυρίως προφυλάξαμε το αυτοκίνητο. Είχαμε αρκετά σκληρές συνθήκες. Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα, αλλά δεν έχουμε φτάσει στο σημείο που θα θέλαμε».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Ήταν θετική μέρα. Δεν πήραμε ρίσκα για να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο, αλλά οι χρόνοι ήταν καλοί. Είχε πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο. Οι συνθήκες ήταν απαιτητικές».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Χάσαμε ξανά το χειρόφρενο. Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές και κλειστές, και χωρίς χειρόφρενο είναι δύσκολο να στρίψεις. Θα προσπαθήσω να είμαι στο top 5 αύριο».
WRC2
#20 Sami PAJARI / Enni MÄLKÖNEN
«Δεν ήταν καλό το πρωί για εμάς με το κλατάρισμα. Είναι ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, όλα μπορούν να συμβούν. Για την ώρα τα πράγματα δείχνουν καλά για εμάς. Το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό και δεν έχουμε προβλήματα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».
#21 Yohan ROSSEL / Florian BARRAL
«Σίγουρα η μέρα ήταν πολύ θετική για μένα, τον συνοδηγό μου και την ομάδα. Πετύχαμε κορυφαίους χρόνους και ήμασταν μπροστά. Αλλά στο τέλος της τελευταίας ειδικής είχαμε κλατάρισμα. Το Ράλλυ έχει δρόμο ακόμη, θα συνεχίσουμε να παλεύουμε».
#22 Lauri JOONA / Ville MANNISENMÄKI
Εγκατέλειψε στην ΕΔ5 από μηχανικό πρόβλημα.
#23 Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV
«Είχαμε ένα κλατάρισμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε σπουδαίο ρυθμό, πηγαίναμε φυλαγμένα. Αύριο θα κάνουμε το ίδιο και θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα λάθη».
#25 Georg LINNAMÄE / James MORGAN
Εγκατέλειψε στην ΕΔ2, λόγω εξόδου.
#26 Joshua MCERLEAN / James FULTON
«Πρώτη φορά στο Ακρόπολις και προσπαθούμε να έχουμε καθαρά περάσματα. Αύριο είναι μεγάλη μέρα, χωρίς σέρβις. Θα είναι πολύ δύσκολη».
#27 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON
Χτύπησε αγελάδα στην ΕΔ6 και εγκατέλειψε.
#28 Robert VIRVES / Aleks LESK
«Καταφέραμε να αποφύγουμε τα προβλήματα και όλα πήγαν καλά. Αύριο θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε όσο το δυνατόν ταχύτερα, χωρίς να σπάσουμε το αυτοκίνητο».
#29 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK
«Η μίζα χάλασε από το προηγούμενο σέρβις. Αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις – ένα πολύ απαιτητικό ράλλυ».
#30 Fabrizio ZALDIVAR / Marcelo DER OHANNESIAN
«Ήταν αρκετά δύσκολα, είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλά οδηγήσαμε αρκετά έξυπνα ώστε να μην αντιμετωπίσουμε περαιτέρω προβλήματα. Τώρα είμαστε στην τέταρτη θέση. Στην τελευταία ειδική χάσαμε χρόνο, ίσως θα μπορούσαμε να έχουμε παλέψει και για την τρίτη θέση. Μένουν όμως άλλες δύο μέρες γι’ αυτό».
#34 Pierre-Louis LOUBET / Loris PASCAUD
Εγκατέλειψε στην ΕΔ1, λόγω εξόδου.
#35 Armin KREMER / Ella KREMER
«Ήταν μια δύσκολη μέρα για μας, αλλά είμαστε επικεφαλής του Masters Cup και είμαστε χαρούμενοι. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι δύσκολο και σκληρό και οι υψηλές θερμοκρασίες μέσα στο αυτοκίνητο το κάνουν ακόμα δυσκολότερο. Αν βρούμε καλό ρυθμό αύριο, θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας».
#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK
«Το δεύτερο σκέλος ήταν πολύ καλύτερο, γιατί κάναμε την Παύλιανη -η Δάφνη ήταν κουραστική γιατί είναι κατηφόρα- και τον Ταρζάν, που τον χάρηκα ιδιαίτερα. Θα βελτιώσουμε το στήσιμο των αναρτήσεων για αύριο».
#38 Lambros ATHANASOULAS / Nikolaos ZAKCHAIOS
Εγκατέλειψε στην ΕΔ1, λόγω εξόδου.
#39 Georgios KECHAGIAS / Nikolaos PETROPOULOS
«Η σημερινή μέρα δεν ήταν πολύ σκληρή. Θεωρώ αύριο θα είναι πιο σκληρές ειδικές και πιο δύσκολη μέρα γενικότερα, χωρίς σέρβις».
#40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS
«Από τα πιο σκληρά Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Είμαστε πρώτοι Έλληνες, με πάνω από ένα λεπτό διαφορά. Είναι πολύ στενάχωρο που δεν συνεχίζει ο Λάμπρος, γιατί πιστεύω πως θα είχαμε πολύ ωραία μάχη. Έτσι όπως έχει τώρα η κατάσταση, πρέπει να διατηρήσουμε την πρώτη θέση».
#41 Vasileios VELANIS / Ilias PANAGIOTOUNIS
Εγκατέλειψε στην ΕΔ5, λόγω προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης.
#43 Georgios-Alexandros AMOUTZAS / Georgios ILIOPOULOS
Εγκατέλειψε στην ΕΔ5, λόγω απώλειας καρνέ.
#48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN
«Δεν είναι για την ηλικία μας αυτά, νομίζω! Είχαμε κλατάρισμα, πέσαμε πίσω στην κατάταξη. Προσπαθήσαμε να πάμε πιο γρήγορα και είχαμε φθορά στα ελαστικά, το βασικό είναι όμως ότι τερματίσαμε την πρώτη μέρα σε ένα πάρα πολύ δύσκολο Ακρόπολις. Ο σκοπός μας είναι να τερματίσουμε».
#51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS
«Μεγάλη και δύσκολη ημέρα. Κουραστική για όλους, αλλά και για το αυτοκίνητο. Δεν αντιμετωπίσαμε σημαντικά προβλήματα. Προσέξαμε περισσότερο την Παύλιανη στο σκληρό κομμάτι. Η αυριανή μέρα θα είναι ακόμα πιο απαιτητική».
#52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU
«Για εμάς ήταν πολύ δύσκολη μέρα. Από το πρωί είχαμε επιλέξει ένα λάθος setup στο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο σε σχέση με τα πληρώματα που θέλαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Μετά στο δεύτερο loop αλλάξαμε το αυτοκίνητο και πάθαμε λάστιχο, κι έτσι χάσαμε σημαντικό χρόνο. Από εκεί και πέρα, έχοντας μία ρεζέρβα, πήγαμε προσεκτικά. Μόνο στον Ταρζάν πήγαμε πιο γρήγορα. Αύριο είναι μια καινούργια μέρα».
#53 Efthymios CHALKIAS / Nikolaos KOMNOS
«Ακροπολική μέρα. Δύσκολη, επειδή όσα αυτοκίνητα ξεκινάμε πίσω βρίσκουμε το δρόμο σε κακή κατάσταση. Αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις, και καταφέραμε σήμερα να είμαστε εδώ. Αύριο στόχος είναι να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα».
#54 Georgios DELAPORTAS /Evangelos PANARITIS
Εγκατέλειψαν από έξοδο στην 3η Ε.Δ.
#55 Emmanouil STEFANIS / Konstantinos STEFANIS
«Μέχρι τώρα όλα καλά. Κινηθήκαμε προσεκτικά σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ειδικά στον Ταρζάν, που είχε πέσει το φως, ήταν δύσκολο να δεις ανάμεσα στα δέντρα. Αυτό που ήθελα είναι να επιστρέψω πίσω στο πρώτο σκέλος. Πήγαμε πολύ προσεκτικά και το καταφέραμε».
#58 Romet JÜRGENSON / Siim OJA
«Δεν έχω ξαναδεί τόσο σκληρές συνθήκες. Ήταν πολύ απαιτητικό για αυτοκίνητο και πλήρωμα. Κάνει πραγματικά πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο. Είναι κάτι που δεν έχω ξαναζήσει. Αύριο θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό».
#59 Taylor GILL / Daniel BRKIC
«Ο αγώνας ήταν σκληρός και δύσκολος, αλλά καταφέραμε να γλιτώσουμε μόνο με ένα κλατάρισμα. Αύριο θα προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε».
#63 Norbert MAIOR / Francesca MAIOR
«Oλοκληρώσαμε όλες τις ειδικές χωρίς πρόβλημα. Ήταν καλύτερα απ’ ό,τι περιμέναμε. Είχαμε καλό ρυθμό, παρόλο που δε σημειώσαμε κάποιον ταχύτερο χρόνο. Κερδίσαμε βαθμούς και πρέπει να εστιάσουμε στις επόμενες δύο μέρες».
#81 Savvas LEFKADITIS / Evangelos AKRATOS
«Η σημερινή ημέρα ήταν σκληρή. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν στη δεύτερη ειδική και στον τελευταίο Ταρζάν, όπου πιάσαμε τα προπορευόμενα αυτοκίνητα και χάσαμε χρόνο στη σκόνη τους. Κινηθήκαμε σε έναν σβέλτο, αλλά και ασφαλη ρυθμό, έτσι ώστε να μη δημιουργήσουμε πρόβλημα στο αυτοκίνητο».
#82 Ioannis PLAGOS / Christos KOUZIONIS
«Ολοκληρώσαμε τη μέρα. Ήταν πολύ δύσκολη για εμάς που είμαστε στα τελευταία νούμερα. Οι ειδικές είναι σε πολύ κακή κατάσταση, γεμάτες πέτρες. Και στον Ταρζάν τώρα αγωνιστήκαμε βράδυ χωρίς προβολιέρα! Και κάναμε καλό χρόνο».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024
ΕΔ1 – Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής
ΕΔ2 – Δάφνη 1: Ο Katsuta ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ3 – Ταρζάν 1: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά
ΕΔ4 – Άνω Παύλιανη 2: Ο Ogier παραμένει κυρίαρχος του αγώνα
ΕΔ5 – Δάφνη 2: Ανατροπή και πάλι με τον Tanak να επιστρέφει στην κορυφή
ΕΔ6 – Ταρζάν 2: Τα Hyundai στις τρεις πρώτες θέσεις με τον Tanak επικεφαλής