Πρόλογο του Alpine R5 θα αποτελέσει τo concept A290_ß

Οι αποκλειστικές εικόνες μας παρουσιάζουν πως αναμένεται να είναι το αμιγώς ηλεκτρικό hot hatchback της Alpine που θα βασίζεται στο επερχόμενο Renault R5.

Πρόλογο του Alpine R5 θα αποτελέσει τo concept A290_ß

Οι αποκλειστικές εικόνες μας παρουσιάζουν πως αναμένεται να είναι το αμιγώς ηλεκτρικό hot hatchback της Alpine που θα βασίζεται στο επερχόμενο Renault R5.

Το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 θα γεννήσει μια hot έκδοση με το σήμα της Alpine, και η γαλλική εταιρεία μας έδωσε το πρώτο teaser του νέου hot hatch με μια σκιώδη εικόνα του αυτοκινήτου επίδειξης Alpine A290_ß. Από το μοντέλο της Renault έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε μια αποκλειστική εικόνα για το πώς πιστεύουμε ότι θα μοιάζει η νέα έκδοση Alpine και η teaser εικόνα του πλευρικού προφίλ αποκάλυψε ακόμα περισσότερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.

Η Alpine αναφέρει ότι το «2» στην ονομασία αναφέρεται στο μέγεθος του οχήματος, το «90» χρησιμοποιείται για τα «σπορ οχήματα πολλαπλών χρήσεων» της Alpine και το «β» σημαίνει ότι πρόκειται για ένα μοντέλο «beta» που δεν είναι έτοιμο για παραγωγή. Το αυτοκίνητο επίδειξης Alpine A290_ß θα παρουσιαστεί στο Bristol της Αγγλίας στις 9 Μαΐου. Εκτός από αυτό, λιγοστές είναι οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες, αν και η Alpine αναφέρει ότι το A290_ß προμηνύει το μελλοντικό ηλεκτρικό hot hatch της μάρκας. Μπορούμε πάντως να θεωρούμε σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρχει κάποια διασταύρωση τεχνολογίας με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Renault.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος μηχανολογίας της Alpine, Gilles le Borgne, έχει επιβεβαιώσει στο παρελθόν ότι το Alpine θα είναι μια hot έκδοση του Renault 5, και θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων τοποθετημένο εμπρός, το ίδιο σύστημα κίνησης που βρίσκεται στο crossover Megane E-Tech Electric. Ανάλογα με το βάρος και τη μετάδοση, αυτό σημαίνει ότι η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα θα κυμαίνεται περίπου στα 6 δλ.

Η γαλλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων πρόκειται να στραφεί σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας, και έχει ήδη δώσει teasers για αυτό που αποκαλεί «dream garage», μία σειρά αυτοκινήτων που περιλαμβάνει ένα μεγάλο SUV με coupe γραμμή οροφής, ένα σπορ αυτοκίνητο που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Lotus και το μυώδες R5 hot hatch.

Όταν ο Gilles le Borgne ρωτήθηκε αν ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας από το επερχόμενο Megane E-Tech Electric της Renault θα μπορούσε να χωρέσει στην πιο μικρή πλατφόρμα CMF-BEV που θα βασίζεται το νέο R5, απάντησε: «Η τελική απάντηση είναι ναι, γιατί θέλουμε να κάνουμε αυτοκίνητα Alpine. Μειώνοντας το μήκος του κινητήρα (για το κανονικό R5) έχει την καθολική εγκατάσταση. Θα προσαρμόσουμε το μετατρόχιο γιατί το R5 Alpine θα έχει πιο σπορ εμφάνιση».

Ο Le Borgne αποκάλυψε επίσης ότι η Alpine εξλίσσει μια τετρακίνητη διάταξη πολλαπλών ηλεκτροκινητήρων για το σπορ SUV, με τους πίσω να διαθέτουν σύστημα torque vectoring. Το R5 όμως θα έχει αποκλειστικά μετάδοση κίνησης στον εμπρός άξονα, και δεν υπάρχουν σχέδια να κατασκευαστεί μια αντίστοιχη διάταξη για το hot hatchback.

Είναι πιθανό ότι το R5 Alpine θα διαθέτει τη μεγαλύτερη μπαταρία 52 kWh που προσφέρεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, η οποία θα προσδίδει αυτονομία που ξεπερνά των 320 χλμ. Το πλαίσιο αναμένεται να προσαρμοστεί στις υψηλότερες απαιτήσεις, θα πρέπει να προσφέρεται για υψηλότερες επιδόσεις, με τα γόνατα MacPherson στον εμπρός άξονα (η CMF-BEV μοιράζεται πολλά στοιχεία με την πλατφόρμα CMF-B στην οποία βασίζεται το σημερινό Clio) και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!