F1 – Lando Norris: «Από τους καλύτερους αγώνες μου» το GP Ιταλίας

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren, Lando Norris, χαρακτήρισε το GP Ιταλίας ως έναν από τους καλύτερους αγώνες που έχει κάνει στη Formula 1.

F1 – Lando Norris: «Από τους καλύτερους αγώνες μου» το GP Ιταλίας

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren, Lando Norris, χαρακτήρισε το GP Ιταλίας ως έναν από τους καλύτερους αγώνες που έχει κάνει στη Formula 1.

Στο GP Ιταλίας, ο Lando Norris δεν κατάφερε να αξιοποιήσει την πολύ καλή θέση από την οποία ξεκινούσε. Ο νεαρός Βρετανός είχε βρεθεί στην 3η θέση της εκκίνησης λόγω των ποινών 4 εκ των οδηγών που βρίσκονταν μπροστά του. Ωστόσο, λόγω λανθασμένων ρυθμίσεων, είχε μία πολύ κακή εκκίνηση ενεργοποιήθηκε το σύστημα anti-stall, που προλαμβάνει το σβήσιμο του κινητήρα. Παρότι ο Βρετανός είδε την καρό σημαία στην 7η θέση, δήλωσε ότι το GP Ιταλίας ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες που έχει κάνει στην τετραετή πορεία του στη Formula 1.

Ο Lando Norris ανέφερε για το περιστατικό της εκκίνησης: «Υπήρχαν μερικά λάθη με τις ρυθμίσεις εκκίνησης, πράγματα που δεν μπορούσα να αλλάξω ή να προσαρμόσω. Οπότε, είχα να κάνω με ένα μονοθέσιο που βασικά, δεν ήταν φτιαγμένο για να πραγματοποιήσει εκκίνηση. Αυτό σήμαινε ότι ενεργοποιήθηκε 2 ή 3 φορές στο anti-stall και έχασα πολύ χρόνο και πολλές θέσεις. Αυτό μου κόστισε πιθανότατα την 5η θέση. Τις ρυθμίσεις για την εκκίνηση δεν μπορείς να τις αλλάξεις μόλις περάσει το σήμα του ενός λεπτού (πριν από την έναρξη του γύρου σχηματισμού). Μου το είχαν πει, και κατά κάποιο τρόπο περίμενα το κακό».

Στους αρχικούς γύρους του αγώνα, ο Βρετανός εγκλωβίστηκε στο τρενάκι DRS που είχε διαμορφωθεί πίσω από τον team-mate του, Daniel Ricciardo. Στην επανεκκίνηση μετά το VSC, πήγε ευθεία στο chicane και αναγκάστηκε να παραχωρήσει την 7η θέση στον Fernando Alonso, τον οποίο όμως κατάφερε να προσπεράσει ξανά, 5 γύρους αργότερα. Η McLaren αποδείχθηκε πιο ανταγωνιστική από την Alpine στη Monza, παρά το γνωστό υστέρημά της σε τελικές ταχύτητες στις ευθείες. Ο Alonso από την πλευρά του ανέφερε ότι είχε προβλήματα με την αποδέσμευση ενέργειας του υβριδικού συστήματος.

Στη συνέχεια, η McLaren αποφάσισε να επεκτείνει το πρώτο stint του Norris έως το τέλος του 35ου γύρου (από τους 53), για να κάνει το overcut, δίνοντας παράλληλα εντολή στο Ricciardo να καθυστερήσει τον Pierre Gasly. Ωστόσο, ένα αργό pit stop (5,1 δλ.) τον έβγαλε στην πίστα δίπλα-δίπλα με την AlphaTauri του Γάλλου και η μάχη μεταξύ τους επέτρεψε στον Lewis Hamilton να τους προσπεράσει και τους δύο.

Ο Norris κατάφερε να προσπεράσει τόσο τον Gasly, όσο και τον Ricciardo, ο οποίος όμως να εγκαταλείψει, πιθανότατα λόγω διαρροής λαδιού, γεγονός που έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Η McLaren αποφάσισε να καλέσει στα pits τον Norris στο τέλος του 47ου γύρου, γεγονός που του κόστισε μία θέση από τον Sergio Perez.

Στις αρχικές δηλώσεις του μετά τον αγώνα, ο Norris είχε αναφέρει: «Θα έλεγα ότι είμαι αρκετά απογοητευμένος γιατί νιώθω ότι έκανα πολύ καλή δουλειά οδηγώντας καλά, απλά κάναμε πάρα πολλά λάθη». Αργότερα, ενώπιον εκπροσώπων του γραπτού Τύπου, ο Βρετανός δήλωσε για το GP Ιταλίας: «Θα έλεγα ότι ήταν, πιθανότατα, ένας από τους καλύτερους αγώνες μου στη Formula 1, όσον αφορά τη διαχείριση και την υπομονή με τα πράγματα».

«Ήταν σίγουρα ο καλύτερος φετινός μου αγώνας, αλλά και στη Formula 1 εν γένει, σχεδόν. Η 7η θέση δεν αισθάνομαι ότι αποτελεί αντίστοιχο επίτευγμα για αυτό που αισθάνομαι ότι έκανα σήμερα, αλλά έτσι είναι η ζωή. Συμβαίνει. Θα έπρεπε πιθανότατα να είχα τερματίσει στην 5η θέση, οπότε είμαι λίγο απογοητευμένος. Ήταν μια εξαιρετικά κακή εκκίνηση λόγω λανθασμένων ρυθμίσεων, δεν μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικά».

«Και στη συνέχεια ένα κακό pitstop, το οποίο μάλλον μας κόστισε τη θέση από τον Lewis. Θα με είχε περάσει μετά από μερικούς γύρους; Πολύ πιθανόν, αλλά θα είχαμε αγώνα και μια ευκαιρία. Και ίσως θα μπορούσα να κρατηθώ μπροστά μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οπότε ναι, η 5η θέση ήταν εκεί που έπρεπε να είμαστε, αλλά καταλήξαμε στην 7η».

Ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl δήλωσε: «Ήταν ένας πολύ δυνατός αγώνας και από τους δύο οδηγούς. Περιμέναμε πολύ περισσότερα προβλήματα όσον αφορά το ρυθμό αγώνα του μονοθεσίου μας αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε αυτό ήταν πολύ ενθαρρυντικό. Δεν είχαμε το συνηθισμένο μας πρόβλημα με την καταπόνηση των ελαστικών. Κάναμε μερικές καλές αλλαγές στο μονοθέσιο κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών. Βρήκαμε τον σωστό συμβιβασμό μεταξύ ανταγωνιστικότητας σε ένα γρήγορο γύρο και της προστασίας των ελαστικών στον αγώνα».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!