Koenigsegg CC850: Hypercar… χειρός

Η σουηδική φίρμα παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο που αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο Koenigsegg, διαθέτοντας ορισμένα στοιχεία με ρετρό διάθεση, χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και (φυσικά) διπλάσια ισχύ σε σχέση με το πρώτο μοντέλο των Σουηδών

Koenigsegg CC850: Hypercar… χειρός

Η σουηδική φίρμα παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο που αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο Koenigsegg, διαθέτοντας ορισμένα στοιχεία με ρετρό διάθεση, χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και (φυσικά) διπλάσια ισχύ σε σχέση με το πρώτο μοντέλο των Σουηδών

Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που κατασκευάστηκε το πρώτο μοντέλο της Koenigsegg και η σουηδική φίρμα με το δυσπρόφερτο όνομα και τα αυτοκίνητα των καταιγιστικών επιδόσεων αποφάσισε να το γιορτάσει με ένα νέο μοντέλο το οποίο με ορισμένες σχεδιαστικές και όχι μόνο, λεπτομέρειες πραγματοποιεί μια αναδρομή στην σύντομη, αλλά καθ’ όλα εντυπωσιακή ιστορία της φίρμας.

Να σημειωθεί ότι εκτός από την εικοσάχρονη πορεία της Koenigsegg, φέτος ο ιδρυτής της, Christian Von Koenigseegg κλείνει τα 50 του χρόνια εξ ου και το CC850 θα κατασκευαστεί σε 50 αντίτυπα.

Στο προκείμενο, το CC850 αντλεί τις αισθητικές του επιρροές από το CC8S, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της σουηδικής φίρμας το οποίο διατέθηκε το 2002. Στα κοινά στοιχεία με το παρελθόν συγκαταλέγονται το χαρακτηριστικού σχήματος παρμπρίζ, οι τροχοί, οι θηριώδεις εισαγωγές αέρα και οι ιδιάζουσες διεδρικές πόρτες synchrohelix με το χαρακτηριστικό άνοιγμα.

Αντιστοίχως στο εσωτερικό, το CC850 υιοθετεί έναν αναλογικό πίνακα οργάνων αλλά και ένα χειροκίνητο επιλογέα ταχυτήτων ο οποίος προσφέρει και τη δυνατότητα αυτόματης λειτουργίας. Αντιθέτως, οι περιστροφικοί επιλογείς του CC8S θεωρήθηκαν παρωχημένοι, έτσι στην θέση τους παρεπιδημεί ένα infotainment με οθόνη αφής κάθετου προσανατολισμού. Από την εξίσωση δεν λείπουν οι άφθονες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, υλικό από το οποίο κατασκευάζονται επίσης τα εξαιρετικά λεπτά bucket καθίσματα.

Παρά τις σχεδιαστικές αναφορές στο παρελθόν και στo CC8S, το CC850 έχει αναμενόμενα περισσότερα τεχνολογικά κοινά με τα νεότερα supercar της σουηδικής φίρμας (Gemera, Jesko και Regera). Έτσι στην αθέατη πλευρά του CC850 βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 5,0 λίτρων ο οποίος υπόσχεται ισχύ 1.385 ίππων και 1.385 Nm ροπής, δηλαδή σχεδόν διπλάσια από το αρχέτυπο CC8S.

O κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο το οποίο επιτρέπει την αλλαγή των σχέσεων τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα. Μια προσεκτική παρατήρηση χαμηλότερα αποκαλύπτει ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία πεντάλ αντί δύο ενώ το Engage Shift System επιτρέπει την διαφοροποίηση της απόκρισης του κιβωτίου στην χειροκίνητη λειτουργία, αναλόγως την επιλογή του προγράμματος οδήγησης. Στην πλήρως αυτόματη λειτουργία οι σχέσεις γίνονται εννέα, προς όφελος μιας πιο άνετης εμπειρίας οδήγησης.

Να σημειωθεί ότι το CC850 έχει βάρος μόλις 1.385 κιλών χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος το οποίο συνδυαστικά με το Kevlar αποτελούν τα κύρια υλικά από τα οποία κατασκευάζεται το αμάξωμα που «ντύνει» το monocoque πλαίσιο. Αν και προς το παρόν, η σουηδική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τις επιδόσεις, αναμενόμενα το sprint από 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να απαιτεί χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα.

Αυτό που επίσης δεν έχει ανακοινώσει η Koenigsegg είναι η τιμή του ωστόσο αυτό λίγη σημασία έχει μιας και οι 50 μονάδες του CC850 έχουν ήδη βρει τους ιδιοκτήτες τους  οι οποίοι εξίσου δεδομένα θα πρέπει να έχουν επενδύσει κάποια εκατομμύρια για να το αποκτήσουν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!