Η νέα Porsche Panamera σε δοκιμές εξέλιξης

Αν και η αμιγώς ηλεκτρική Taycan σημειώνει εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία, η Porsche δεν εγκαταλείπει την Panamera, συνεχίζοντας την εξέλιξη της επόμενης γενιάς της.

Η νέα Porsche Panamera σε δοκιμές εξέλιξης

Αν και η αμιγώς ηλεκτρική Taycan σημειώνει εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία, η Porsche δεν εγκαταλείπει την Panamera, συνεχίζοντας την εξέλιξη της επόμενης γενιάς της.

Η επόμενη γενιά της Porsche Panamera εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές, αυτή τη φορά επί αμερικανικού εδάφους. Προγενέστερα έχουμε δει δύο εκδόσεις της να κάνουν δοκιμές στο Nurburgring, με αυτή τη συγκεκριμένη έκδοση που να είναι πιθανότατα η πιο σπορ Turbo.

Αναμένουμε η νέα, τρίτη γενιά της Panamera να κάνει επίσημα εμπορική πρεμιέρα μέσα στο 2024, με δεδομένο ότι η τρέχουσα γενιά παρουσιάστηκε το 2017 και έκανε ανανέωση το 2020. Αυτή η γενιά που θα παρουσιαστεί θα είναι εντελώς νέα, αλλά σε συνέχεια της δεύτερης γενιάς, αφού πλέον τη σκυτάλη των επιτυχιών σε πωλήσεις έχει πάρει για τα καλά πλέον η ηλεκτρική Taycan, που φαίνεται να υπερισχύει έναντι της Panamera, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά σύνολα.

Αν και το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις αποκλειστικές φωτογραφίες των συνεργατών μας από το Auto Express, έχει αρκετό καμουφλάζ, φαίνονται κάποια νέα στοιχεία της σχεδίασής της. Στο μπροστινό μέρος βλέπουμε τα χαρακτηριστικά τετραπλά φώτα ημέρας της Porsche μέσα σε μια στρογγυλεμένη μονάδα και έναν αναθεωρημένο σχεδιασμό του προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, με τις εκδόσεις που είδαμε σε άλλη φάση της εξέλιξης, νωρίτερα μέσα στο χρόνο, να έχουν μικρότερες εισαγωγές.

Η τρίτη κολόνα είναι επίσης καμουφλαρισμένη, γεγονός που υποδηλώνει ακόμη περισσότερο ότι πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, καθώς οι κατασκευαστές σπάνια προχωρούν στην αλλαγή σημαντικών μεταλλικών στοιχείων, όπως οι κολόνες C, σε μια ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα τετραπλό σύστημα εξάτμισης, παρόμοιο με αυτό που έχει η τρέχουσα Panamera Turbo.

Οι τροχοί έχουν κεντρικό μπουλόνι, κάτι που η Porsche χρησιμοποιεί στις σπορ εκδόσεις. Επίσης στους πίσω τροχούς διακρίνονται μεγάλα φρένα με 6πίστονες δαγκάνες.

Όσον αφορά το εσωτερικό, είναι επίσης καμουφλαρισμένο, δηλώνοντας και εδώ ότι θα έχει μεγάλες αλλαγές, χωρίς ωστόσο να περιμένουμε αλλαγή στην εν γένει φιλοσοφία σχεδίασής του. Ενδεχομένως να δούμε κάποια αναθεώρηση στη διάταξη των διακοπτών, ακολουθώντας αυτή των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!