Η Ford προάγει την άνεση στα σπορ μοντέλα της

Τα εξελιγμένα από την Ford ρυθμιζόμενα καθίσματα 14 κατευθύνσεων υποστηρίζουν τους ενθουσιώδεις οδηγούς συμβάλλοντας ώστε οι σπορ εμπειρίες οδήγησης των μοντέλων ST να καταστούν ακόμα πιο προσιτές.

Η Ford προάγει την άνεση στα σπορ μοντέλα της

Τα εξελιγμένα από την Ford ρυθμιζόμενα καθίσματα 14 κατευθύνσεων υποστηρίζουν τους ενθουσιώδεις οδηγούς συμβάλλοντας ώστε οι σπορ εμπειρίες οδήγησης των μοντέλων ST να καταστούν ακόμα πιο προσιτές.

Στο παρελθόν, η ιδιοκτησία ενός σπορ αυτοκινήτου μεταφράζονταν ως ένα βαθμό σε θυσίες, όσον αφορά την άνεση στο ταξίδι, υπέρ μιας πιο σταθερής και «σφικτής» οδικής συμπεριφοράς που δίνει τη δυνατότητα στους λάτρεις της οδήγησης να νιώθουν καλύτερα το δρόμο. Η Ford προσπαθεί να αντιστρέψει την τάση αυτή, παρουσιάζοντας και για το Puma ST τα εμπρός καθίσματα Ford Performance, που έχουν εξελιχθεί εσωτερικά.

Μάλιστα, τα καθίσματα αυτά είναι πιστοποιημένα από τον κορυφαίο οργανισμό υγείας σπονδυλικής στήλης Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), στο πλαίσιο της καμπάνιας για Πιο Υγιείς Πλάτες. Ένας καθοριστικός παράγοντας για την επίτευξη της πιστοποίησης AGR είναι ότι τα καθίσματα μπορούν να ρυθμίζονται σε 14 κατευθύνσεις, για μέγιστη άνεση και στήριξη, ώστε να ταιριάζουν με το σωματότυπο των επιβατών.

Η πιστοποίηση AGR απονέμεται από μία ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών από διάφορους ιατρικούς κλάδους, που έχουν δεσμευτεί να βοηθούν τους πελάτες να επιλέγουν προϊόντα φιλικά προς την πλάτη. Ο πόνος χαμηλά στην πλάτη είναι η κύρια αιτία αναπηρίας σε όλο τον κόσμο, και σε σχετική έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 63% των οδηγών υπέφεραν από πόνους στην πλάτη που επηρέαζαν τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Πέραν της τυπικής ρύθμισης του καθίσματος εμπρός/πίσω και της αντίστοιχης για τη γωνία της πλάτης – που περιλαμβάνει το εμπνευσμένο από τους αγώνες ενσωματωμένο προσκέφαλο – οι επιβάτες του Puma ST μπορούν επίσης να ρυθμίζουν την προέκταση του μαξιλαριού της έδρας του καθίσματος καθώς και τη γωνία του, σύμφωνα με τη προτιμώμενη θέση οδήγησης.

Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του καθίσματος, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους ψηλότερους οδηγούς, καθώς τους επιτρέπει να κάθονται άνετα στη χαμηλότερη, πιο όρθια θέση που συχνά προτιμούν οι πιο ενθουσιώδεις. Η ρύθμιση οσφυϊκής υποστήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων ελέγχεται ηλεκτρονικά από έναν διακόπτη στο πλάι του καθίσματος.

Οι μηχανικοί της Ford πειραματίστηκαν με διαφορετικά αφρώδη υλικά, επενδύσεις και δομικά σχέδια, προκειμένου να βρουν τη σωστή ισορροπία άνεσης στα ταξίδια και την καθημερινή οδήγηση, αλλά και τη δέουσα υποστήριξη για το σώμα για την ολοκλήρωση της οδηγικής εμπειρίας του Puma ST.

Δέκα πρωτότυπα δοκιμάστηκαν σε πίστες δοκιμών της Ford, που προσομοιώνουν πραγματικές συνθήκες και επιφάνειες που συναντά κανείς σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε δημόσιους δρόμους. Οι δοκιμές αντοχής διεξήχθησαν επίσης χρησιμοποιώντας το «Robutt» της Ford, ένα ρομποτικό προσομοιωτή που αναπαραγάγει τη χρήση ενός καθίσματος σε ορίζοντα δεκαετίας σε μόλις τρεις ημέρες, καθώς κάθεται, αναπηδά και στριφογυρίζει σε αυτό 7.500 φορές.

Τα νέα καθίσματα, που διατίθενται και για τα μοντέλα Focus ST και Fiesta ST, είναι φινιρισμένα με την premium ταπετσαρία Sensico της Ford, ένα vegan υλικό που αντιγράφει την πολυτελή εμφάνιση, αίσθηση, αντοχή και ευκολία καθαρισμού του δέρματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!