Formula E – Βερολίνο: Φωτιά στη μάχη του τίτλου

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το δεύτερο αγώνα της Formula E στο Βερολίνο, όπου επικράτησε για πρώτη φορά φέτος ο Nick Cassidy, πλησιάζοντας στους 4 βαθμούς τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Pascal Wehrlein.

Με το δεύτερο E-Prix του Βερολίνου συμπληρώθηκε το πρώτο μισό της φετινής σεζόν της Formula E και η μάχη για τον τίτλο έχει πάρει φωτιά, καθώς με την πρώτη του φετινή νίκη, ο 28χρονος Νεοζηλανδός Nick Cassidy κατέκτησε την πρώτη του φετινή νίκη, και έχοντας ανέβει στο βάθρο τρεις συνεχόμενες φορές νωρίτερα στη σεζόν, πλησίασε τον επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών, Pascal Wehrlein, στους 4 βαθμούς.

Στις κατατακτήριες δοκιμές που διεξήχθησαν σε βρεγμένη πίστα, τα μονοθέσια της ABT Cupra, που έχουν πραγματοποιήσει μία απογοητευτική σεζόν μέχρι στιγμής, ήταν άψογα στις ολισθηρές συνθήκες, και κατάφεραν να «κλειδώσουν» την πρώτη σειρά εκκίνησης. Όπως και ο πρώτος αγώνας του Βερολίνου, έτσι και ο δεύτερος ήταν γεμάτος δράση, με 172 προσπεράσματα συνολικά.

Η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε λόγω εισβολής στην πίστα διαδηλωτών για την κλιματική αλλαγή. Ωστόσο, η επιλογή τους να επηρεάσουν τη διαδικασία του E-Prix φαντάζει λίγο άστοχη, καθώς η Formula E είναι η κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού που προωθεί τη βιωσιμότητα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη.

Όπως είχε συμβεί και στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου, έτσι και το δεύτερο E-Prix του Βερολίνου ήταν και ένας αγώνας τακτικής, με τους επικεφαλής να είναι διατεθειμένοι να παραχωρήσουν το πλεονέκτημά τους, ιδίως στο πρώτο μισό του αγώνα. Αυτό συνέβαινε διότι ο πρώτος καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, συναντώντας περισσότερη αεροδυναμική αντίσταση, καθώς «τρυπάει» τον αέρα για τους υπόλοιπους που τον ακολουθούν και βρίσκονται στο slipstream του.

Ωστόσο, ο Nick Cassidy με το μονοθέσιο της Envision (που χρησιμοποιεί σύστημα κίνησης της Jaguar, η οποία είχε κάνει το «1-2» στον πρώτο αγώνα), παρέμεινε επικεφαλής για τους 16 τελευταίους γύρους του αγώνα (από τους 40 συνολικά), αψηφώντας το μειονέκτημα της αυξημένης οπισθέλκουσας και παρότι σε αυτή την πίστα δεν έχει φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα στο παρελθόν. Ο Jake Dennis, με το μονοθέσιο της Andretti (που χρησιμοποιεί κινητήριο σύνολο Porsche), είχε περισσότερη ενέργεια στα τελικά στάδια από τον Cassidy.

Ωστόσο, όταν ο Βρετανός οδηγός δέχθηκε εντολή από το pit wall της Andretti να επιτεθεί στον Cassidy, απάντησε ότι θα ήταν πολύ ριψοκίνδυνο και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας αποτύχει να σημειώσει βαθμούς στον πρώτο αγώνα, έπειτα από μία σύγκρουση, γεγονός που τον έκανε να χάσει τη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Dennis βαθμολογήθηκε από τον Ιανουάριο.

Ο Γάλλος οδηγός της DS Penske, Jean-Eric Vergne, συμπλήρωσε το βάθρο, διατηρώντας πίσω του τον Νεοζηλανδό Mitch Evans (Jaguar), νικητή του αγώνα του Σαββάτου. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Antonio Felix da Costa με την εργοστασιακή Porsche.

O Γερμανός Maximilian Gunther, κατάφερε με τη Maserati να αναρριχηθεί από την 21η (προτελευταία) θέση εκκίνησης στην 6η, για να τερματίσει μεταξύ των δύο Porsche, εμπρός από τον επικεφαλής της βαθμολογίας, Pascal Wehrlein. Στην 8η θέση τερμάτισε ο περυσινός Πρωταθλητής Stoffel Vandoorne με την δεύτερη DS Penske.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!