Έναν επεισοδιακό αγώνας γεμάτος δράση διεξήγαγε η Formula E στο παλιό αεροδρόμιο Templehof του Βερολίνου, όπου παρευρεθήκαμε για να τον παρακολουθήσουμε από κοντά και ήμασταν τυχεροί, καθώς επρόκειτο ένα E-Prix όπου η πρωτοπορία άλλαξε χέρια 23 φορές μεταξύ 8 οδηγών και πραγματοποιήθηκαν συνολικά 190 προσπεράσματα!
Ο Νεοζηλανδός Mitch Evans ήταν ο νικητής του αγώνα, με τον team-mate του στη Jaguar, Sam Bird, να τον ακολουθεί στη γραμμή τερματισμού. Την τρίτη θέση κατάφερε να αποσπάσει μόλις στην τελευταία στροφή ο τοπικός ήρωας Maximilian Gunther με τη Maserati, από τον poleman Sebastien Buemi. Ο Ελβετός οδηγός της Envision έγινε ο άνθρωπος με τις περισσότερες pole position -16- στην ιστορία του θεσμού.
Ο Buemi βρισκόταν στις πρώτες θέσεις καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα, και μάλιστα συμπλήρωσε 500 γύρους επικεφαλής αγώνα στην καριέρα του στη Formula E. O Buemi ήταν επικεφαλής πλησιάζοντας προς το τέλος του αγώνα, του οποίου η ροή διακόπηκε δύο φορές από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, με συνέπεια να προστεθούν άλλοι τρεις γύροι στη συνολική διάρκεια του αγώνα.
Ο Buemi ήταν επικεφαλής πλησιάζοντας προς τα τελικά στάδια του αγώνα, αλλά ο Mitch Evans κατάφερε να του αποσπάσει την πρωτοπορία μόλις 4 γύρους πριν από το τέλος. Επειδή ο Buemi είχε λιγότερη ενέργεια από τους άμεσους αντιπάλους του, ο Bird κατάφερε να προσπεράσει τον Ελβετό -όπως και ο Gunther- μόλις στον τελευταίο γύρο, με ένα πολύ ωραίο προσπέρασμα από την εξωτερική στη φουρκέτα της στροφής 5.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επενέβη για πρώτη φορά στα μέσα του αγώνα, όταν ο Dan Ticktum (Nio) στρίμωξε στον τοίχο την DS Penske του Stoffel Vandoorne, η οποία παρέμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα. Ως αποτέλεσμα, ο Ticktum δέχθηκε ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής.
Τη δεύτερη φορά, ήταν ο οδηγός της Andretti, Jake Dennis, ο οποίος πήγε στο Βερολίνο όντας 2ος στη βαθμολογία, προσπάθησε να επιτεθεί στον Gunther στη στροφή 5, έχασε τα φρένα και χτύπησε την Porsche του Antonio Felix da Costa. Ο team-mate του Πορτογάλου, Pascal Wehrlein, επωφελήθηκε από τα συμβάντα μπροστά του για να ανέβει από την 15η θέση εκκίνησης και να διανύσει τη γραμμή τερματισμού στην 6ος, διατηρώντας σχεδόν ανέπαφο το προβάδισμά του στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών.
Στα paddock συναντήσαμε και τον διευθυντή μονοθεσίων της FIA, Νικόλα Τομπάζη, o οποίος μας είπε ότι ήταν η πρώτη φορά που επισκεπτόταν E-Prix της Formula E και δεν θα μπορούσε να έχει επιλέξει καλύτερο αγώνα για να το κάνει.