Ford Mustang GTD: Σε “ιπτάμενο” γύρο στο Nurburgring, κοντά στο top 10 ταχύτερων γύρων

Δείτε το βίντεο που ανήρτησε η Ford σχετικά με την προσπάθεια της Mustang GTD να “κατακτήσει” το Nurburgring.

H Ford έχει παράδοση στις γρήγορες Mustang – το είδαμε άλλωστε και στην ολοκαίνουργια Dark Horse την οποία οδηγήσαμε και στο MotorOne.gr.

Τι συμβαίνει όμως όταν οι μηχανικοί της Ford αφήνονται ελεύθεροι να δημιουργήσουν την “απόλυτη” Mustang με χαρακτήρα για πίστα; Δεν χρειάζεται να αναρωτιόμαστε πάρα πολύ, καθώς γνωρίζουμε το αποτέλεσμα και ακούει στο όνομα GTD.

Πρόκειται για την ταχύτερη και πιο ισχυρή Mustang παραγωγής στην ιστορία της, καθώς ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας της με χωρητικότητα 5,2 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 826 ίππων και ροπή 900 Nm.

Ο κινητήρας διαθέτει πολλές αναβαθμίσεις σε σύγκριση με τους κινητήρες των προηγούμενων Mustang. Για παράδειγμα, υιοθετεί σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, το οποίο μπορεί να συμβάλλει στη διατήρηση της λίπανσης του κινητήρα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

2025 Mustang GTD 1

Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει ταυτόχρονα την αύξηση του ορίου περιστροφής του κινητήρα στις 7.650 σ.α.λ. – 100 σ.α.λ. επιπλέον από ότι ο προηγούμενος V8 των 5,2 λίτρων. Οι τιμές απόδοσης του κινητήρα επιτυγχάνονται χάρη και σε πολλές ακόμα αλλαγές, όπως τα νέα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, η στάνταρ εξάτμιση τιτανίου και η μικρότερη τροχαλία του μηχανικού υπερσυμπιεστή.

2025 Ford Mustang GTD

Η ενεργή αεροδυναμική του αμαξώματος, τα carbon φρένα και η πίσω ανάρτηση με τα ημι-ενεργά αμορτισέρ που τοποθετούνται μαζί με τα ελατήρια ανάμεσα στους πίσω τροχούς δημιουργούν την πιο “πιστάδικη” Mustang που έχει παράξει ποτέ η Ford.

Ford Mustang GTD ASV Dampers Suspension Window 02

Όταν επομένως οι μηχανικοί την έφεραν στην “Πράσινη Κόλαση” του Nurburgring, δε θα μπορούσε παρά να σημειώσει έναν γρήγορο γύρο, διανύοντας την πίστα των 20.830 μέτρων σε 6 λεπτά και 57,6 δευτερόλεπτα.

Είναι μόλις το έκτο αυτοκίνητο παραγωγής στα βιβλία των ρεκόρ της θρυλικής πίστας που καταφέρνει να σημειώσει γύρο κάτω από το φράγμα των επτά λεπτών. Αν συνυπολογίσει κανείς και τις ειδικές εκδόσεις αυτοκινήτων όπως η Porsche 911 GT3 RS της Manthey Racing, η Mustang χάνει μόλις και μετά βίας μια θέση στους 10 καλύτερους συνολικούς χρόνους, από την Porsche 918 Spyder – η οποία ήταν μόλις 0,6 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τη Ford.

Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, ο Dirk Müller, οδηγός της Mustang GTD, κατάφερε να κάνει μόνο τρεις γύρους. Ωστόσο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, δήλωσε ότι “θα επιστρέψουμε”, καθώς επιβεβαίωσε ότι θα προσπαθήσει ξανά το 2025 για έναν καλύτερο χρόνο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!