Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen ID.3 Pro Performance

Τσεκάρουμε πόσο βελτιωμένο είναι το ανανεωμένο αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 στην έκδοση των 204 ίππων και με τη μπαταρία των 58 kWh που υπόσχεται αυτονομία πάνω από 400 χλμ.

Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen ID.3 Pro Performance

Τσεκάρουμε πόσο βελτιωμένο είναι το ανανεωμένο αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 στην έκδοση των 204 ίππων και με τη μπαταρία των 58 kWh που υπόσχεται αυτονομία πάνω από 400 χλμ.

Το ID.3 άνοιξε ένα εντελώς νέο, εξαιρετικά σημαντικό κεφάλαιο για τη Volkswagen. Πρόκειται για το μοντέλο που λάνσαρε την οικογένεια “ID”, την ξεχωριστή γκάμα δηλαδή των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς της γερμανικής μάρκας. Γι’ αυτό, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως έχει ρόλο και βαρύτητα αντίστοιχα με εκείνη που είχαν τα Beetle και Golf στην εποχή τους.

Το αμιγώς ηλεκτρικό χάτσμπακ που εντάσσεται στο segment C (μικρομεσαία οικογενειακά) λανσαρίστηκε το 2020 στην αγορά και είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου VW που βασίστηκε στη νέα πλατφόρμα MEB.

Την Άνοιξη του 2023 δέχτηκε το πρώτο του facelift και από το καλοκαίρι του ίδιου έτους είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά στο αναβαθμισμένο λογισμικό του.

Πρώτη εικόνα

  • Περιορισμένες αλλαγές εξωτερικά
  • 5-θυρο χάτσμπακ με μήκος 4,3 μ.
  • Φουτουριστική – αεροδυναμική σχεδίαση

Το αμάξωμα του ID.3 δεν άλλαξε σημαντικά σε σχεδίαση – παραμένει άλλωστε ένα από τα πιο «προχώ» αισθητικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Υπάρχουν νέα βελτιστοποιημένα ανοίγματα ψύξης αέρα, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός και καπό που δείχνει πλέον μακρύτερο, καθώς η μαύρη λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ έχει αφαιρεθεί.

Νέες είναι και οι εσοχές στα πλαϊνά τμήματα που εκτείνονται στο εμπρός μέρος, ενώ βελτιωμένη είναι σύμφωνα με τους σχεδιαστές η αεροδυναμική, χάρη στην καλύτερη ροή αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς, γνωστή ως “αεροκουρτίνα”. Ελαφρώς διαφορετικό, τέλος, είναι το εσωτερικό μέρος των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Εσωτερικός κόσμος

  • Infotainment με οθόνη αφής 12’’
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3’’
  • Μεγάλοι χώροι για 4 επιβάτες & πορτμπαγκάζ 385 λτ.

Το νέο ID.3 συνοδεύεται από την τελευταία γενιά λογισμικού της Volkswagen που βελτιώνει την απόδοση του λειτουργικού συστήματος και είναι σε θέση να λαμβάνει ενημερώσεις “over-the-air” (OTA). Στο ταμπλό υπάρχουν δύο οθόνες (πίνακας οργάνων και infotainment) που φροντίζουν για άριστη κι εύκολη ενημέρωση και συνδεσιμότητα.

Πολύ βολικό είναι και το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που προβάλλει τις ενδείξεις στο παρμπρίζ πληροφορίες σαν αυτές να βρίσκονται 10 μέτρα μπροστά από το όχημα!

Το εσωτερικό είναι ποιοτικό, ενώ γίνεται χρήση βιώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών. Η θέση οδήγησης είναι άριστη και οι χώροι υπερεπαρκούν για τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ 385 λίτρα).

Οδηγικός χαρακτήρας

  • Πολύ καλές επιδόσεις, αυτονομία 400+ χλμ.
  • Έμφαση στην ευελιξία, την άνεση και την ασφάλεια
  • Πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης τελευταίας γενιάς

Με τους 204 ίππους της έκδοσης Pro Performance διαθέσιμους σε κάθε σανίδωμα του γκαζιού, οι επιταχύνσεις είναι αναμενόμενα πολύ γρήγορες (0-100 χλμ./ώρα σε 7,7’’). Το σημαντικότερο ωστόσο είναι πως η μπαταρία των 58 kWh εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία που υπό συνθήκες ξεπερνά ακόμη και τα 400 χλμ. στην πράξη – αρκεί να το επιδιώξεις.

Οδηγικά, το πισωκίνητο ID.3 διακρίνεται για την κορυφαία ευελιξία (κύκλος στροφής 10,2 μ.) και την ασφαλή οδική συμπεριφορά. Ακόμη κι αν το πιέσεις, μπορεί να μη συναρπάζει αλλά παραμένει σταθερό και δύσκολα παρεκκλίνει της σωστής πορείας. Η άνεση είναι αρκετά καλή, ενώ τα φρένα είναι αποδοτικά χωρίς ωστόσο να διακρίνονται σε αίσθηση.

Τελικά;

Το ID.3 παραμένει ένα από τα πιο ξεχωριστά σε εμφάνιση και πιο μεστά σε ποιότητα και απόδοση μικρομεσαία ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σκοράρει ψηλά σε όλους σχεδόν τους τομείς και με το βελτιωμένο του λογισμικό, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!