Έχουν περάσει ούτε λίγο ούτε πολύ 25 χρόνια από τότε που η Audi ξεκίνησε, στα τέλη του 1999, να παράγει το Α2, ένα ιδιαίτερο hatchback.
Όταν κυκλοφόρησε, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, προκάλεσε τις αντιδράσεις του κοινού, με το πρωτοποριακό αλλά… περίεργο σουλούπι, το οποίο αν και αεροδυναμικό, δεν κατάφερε να μαγνητίσει τους αγοραστές.
Το Α2 παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι και το 2005, ενώ το εργοστάσιο εγκατέλειψαν συνολικά 176.000 αντίτυπα.
Παρά την εμπορική αποτυχία, το Α2 είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο στην ιστορία της Audi, το οποίο οι νεαροί εκπαιδευόμενοι της εταιρείας τίμησαν με την κατασκευή ενός μοναδικού αμιγώς ηλεκτρικού αντιτύπου.
Το Α2 e-tron προσφέρει μια εκμοντερνισμένη οπτική στο κλασικό πλέον μοντέλο. Εμφανισιακά ξεχωρίζουν στο μπροστινό μέρος τα πιο λεπτά μπροστινά φωτιστικά σώματα και η νέα μάσκα και στο πίσω μέρος το ενιαίο φωτιστικό σώμα που καλύπτει όλο το πλάτος της πίσω αεροτομής. Τα λογότυπα της Audi είναι επίσης φωτιζόμενα.
Το αρχικό μοντέλο ήταν ήδη αρκετά αεροδυναμικό, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25Cd. Όμως η ηλεκτρική έκδοση του Α2 δεν έχει ούτε καθρέφτες, ούτε τα τυπικά χερούλια για τις πόρτες, επομένως περιμένουμε να είναι ακόμα πιο αεροδυναμική. Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό, ωστόσο η Audi υποστηρίζει πως έχει κάνει κάποιες αλλαγές που το φέρνουν πιο κοντά στο σήμερα. Τα συστήματα κίνησης παραμένουν επίσης άγνωστα.
Παρότι το Audi A2 e-tron δεν θα περάσει στην παραγωγή, η εταιρεία έχει εκφράσει την πρόθεσή της να λανσάρει ένα νέο, οικονομικό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το 2030. Υπό αυτή την έννοια και λαμβάνοντας υπόψη ότι όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Audi χρησιμοποιούν πλέον ζυγούς αριθμούς στα ονόματά τους, είναι πιθανό το όνομα «A2» να επιστρέψει.