H νέα Porsche Taycan Turbo GT των 1.100 ίππων

Η Porsche Taycan Turbo GT αποδίδει 1.100 ίππους και είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική μάρκα, έχοντας ήδη κάνει ρεκόρ γύρου στις πίστες των Laguna Seca και Nurburgring.

H νέα Porsche Taycan Turbo GT των 1.100 ίππων

Η Porsche Taycan Turbo GT αποδίδει 1.100 ίππους και είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική μάρκα, έχοντας ήδη κάνει ρεκόρ γύρου στις πίστες των Laguna Seca και Nurburgring.

H σκληροπυρηνική, εστιασμένη στην πίστα έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού sport sedan Porsche Taycan Turbo GT αποδίδει 1.100 ίππους είναι ικανή να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα. Αυτές οι επιδόσεις επιτυγχάνονται με το προαιρετικό πακέτο Weissach, το οποίο καταργεί τα πίσω καθίσματα για να αυξήσει την αναλογία ισχύος/βάρους.

Στη στάνταρ έκδοσή της, η Turbo GT διαθέτει τέσσερις θέσεις και οι δύο ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν 580 kW (789 ίππους). Ωστόσο, όταν ενεργοποιείται το launch control, αποδίδουν μια κολοσσιαία μέγιστη ισχύ 1.100 ίππων και 1.340 Nm ροπής. Η στάνταρ Turbo GT επιταχύνει 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,3 δευτερόλεπτα, δηλαδή 1 δέκατο του δλ. ταχύτερα από την Taycan Turbo S των 961 ίππων.

Η διαφορά μεταξύ των μοντέλων Turbo S και Turbo GT είναι ακόμη μεγαλύτερη στα 0-200 χλμ./ώρα, καθώς η νέα ναυαρχίδα ολοκληρώνει το σπριντ σε 6,6 δλ., ή 6,4 δλ. όντας εφοδιασμένη με το πακέτο Weissach, δηλαδή 1,3 δλ. ταχύτερα από την Turbo S. Η τελική ταχύτητα στη στάνταρ Taycan Turbo GT ανέρχεται στα 290 χλμ./ώρα, ενώ τα αυτοκίνητα με πακέτο Weissach έχουν μέγιστη ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.

H Taycan Turbo GT διαθέτει επίσης μια λειτουργία «Attack Mode», η οποία καθιστά διαθέσιμα εν κινήσει έως και 700 kW (952 ίππους) για μια έκρηξη ισχύος 10 δευτερολέπτων, παρόμοια με τη λειτουργία «push-to-pass» στις άλλες εκδόσεις Taycan. Η λειτουργία Attack Mode μπορεί να ενεργοποιηθεί με ένα κουμπί στο τιμόνι ή με το δεξί χειριστήριο πίσω από αυτό. Η τελευταία λειτουργία προστέθηκε για να διευκολύνει τους οδηγούς να ενεργοποιούν το Attack Mode στην πίστα, όταν φορούν γάντια.

Το Turbo GT επωφελείται από το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης που προστέθηκε πρόσφατα στην Taycan, που περιλαμβάνει ένα νέο κινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος είναι ικανός να παράγει περισσότερη ισχύ. Η Porsche ενίσχυσε επίσης το κιβώτιο δύο σχέσεων και βελτίωσε τη σχέση μετάδοσης του εν λόγω κινητήρα, για να αντέξει την τεράστια ροπή της Turbo GT. Η ισχύς προέρχεται από τη νέα μπαταρία «Performance Battery Plus» των 105 kWh, η οποία παρέχει επίσημη αυτονομία έως και 555 χλμ.

Η GT είναι επίσης έως και 75 κιλά ελαφρύτερη από την Turbo S, εν μέρει χάρη στις αποκλειστικές σφυρήλατες ζάντες 21” που διαθέτουν ακτίνες με ανάγλυφες ακτίνες, οι οποίες εξοικονομούν βάρος και παρέχουν καλύτερο αερισμό στα κεραμικά φρένα.

Το πακέτο Weissach εξοικονομεί άλλα 70 κιλά από τη στάνταρ Turbo GT, με την αντικατάσταση των πίσω καθισμάτων από επένδυση ανθρακονημάτων και έναν αποθηκευτικό χώρο. Περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους μπορεί να επιτευχθεί με το ειδικό ηχομονωτικό και θερμομονωτικό γυαλί και την αφαίρεση των πίσω ηχείων.

Τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα στα μοντέλα Weissach περιλαμβάνουν ένα νέο εμπρός διαχύτη, στοιχεία εκτροπής του αέρα κάτω από το δάπεδο, και τη μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή, που συνεργάζονται για να δημιουργήσουν έως και 220 κιλά αεροδυναμικού φορτίου.

Η Porsche αποκάλυψε ότι η έκδοση Weissach έκανε πρόσφατα τον γύρο της πίστας Laguna Seca στις ΗΠΑ σε 1:28.87, τον ταχύτερο χρόνο από οποιοδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Μια έκδοση προπαραγωγής του ίδιου μοντέλου σημείωσε επίσης νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nordschleife του Nurburgring, ολοκληρώνοντας το γύρο σε 7:07.55, δηλαδή 26 δλ. ταχύτερα από ό,τι η Taycan Turbo S το 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!