Το Skoda Octavia θα δεχθεί ανανέωση φέτος

To Skoda Octavia θα αποκτήσει έναν ήπιο εξωτερικό ανασχεδιασμό διατηρώντας την ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης με κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικούς.

Το Skoda Octavia θα δεχθεί ανανέωση φέτος

To Skoda Octavia θα αποκτήσει έναν ήπιο εξωτερικό ανασχεδιασμό διατηρώντας την ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης με κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικούς.

Η περυσινή χρονιά ήταν μεγάλη για τη Skoda όσον αφορά το σχέδιο της για το μέλλον της με την ηλεκτροκίνηση και μερικές σημαντικές αποκαλύψεις, όπως το νέο Superb και το Kodiaq, αλλά φέτος η τσεχική εταιρεία επικεντρώνεται στη βελτίωση του δημοφιλούς Octavia. Ένα νέο teaser που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι μια νέα έκδοση έρχεται στις αρχές Φεβρουαρίου.

Το καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο στην teaser εικόνα δεν προδίδει πολλά εκτός από το σχεδιασμό των προβολέων, αλλά έχουμε μερικές πληροφορίες όσον αφορά τι θα πρέπει να περιμένουμε. Αναμένεται ότι το hatchback και το station wagon θα δεχθούν βελτιώσεις στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, καθώς και μια ελαφρώς διαφορετική υπογραφή πίσω φώτων. Ένα hot μοντέλο vRS θα θα προστεθεί στην ανανεωμένη γκάμα, διατηρώντας μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου, ένα προσαρμοσμένο κιτ αμαξώματος και πολλές κόκκινες πινελιές καθ’ όλο το μήκος του. Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Octavia vRS ενδέχεται να συμπίπτει με το λανσάρισμα του πρώτου Skoda Superb vRS αργότερα μέσα στο έτος.

Στον ευρύτερο όμιλο Volkswagen Group έρχεται μία σημαντική στιγμή το 2024, με το λανσάρισμα της 8ης γενιάς του Volkswagen Golf. Με αυτό το αυτοκίνητο περιμένουμε ένα νέο εσωτερικό που θα διαθέτει άφθονη τεχνολογία, την οποία θα μοιράζεται με το ανανεωμένο Octavia. Η Skoda έχει ακολουθήσει μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση στη σχεδίαση της καμπίνας τα τελευταία χρόνια, διατηρώντας φυσικούς διακόπτες για το χειρισμό του κλιματισμού, ενώ η Volkswagen πειραματίστηκε με χειριστήρια με ευαισθησία αφής.

Η VW απομακρύνεται τώρα από αυτή την ιδέα, οπότε θα μπορούσαμε να δούμε ακόμα περισσότερες φυσικές λειτουργίες να υπάρχουν στο Octavia το 2024. Θα πρέπει να παραμείνει η κεντρική οθόνη αφής 10″ του Octavia, με συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, αλλά περιμένουμε κάποιες αλλαγές στο σύστημα infotainment. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10″ δε θα πρέπει να αλλάξει πολύ.

Όσον αφορά τα συστήματα κίνησης, το Octavia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα για ένα αμιγώς ηλεκτρικό Octavia ακόμα. Οι φθηνότερες εκδόσεις θα διατηρήσουν τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1 λίτρου των 110 ίππων, με μια ήπια υβριδική έκδοση εξοπλισμένη με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Περισσότερη ισχύ θα αποδίδει η 4κύλινδρη μονάδα TSI 1,5 λίτρων με 150 ίππους.

Η τεχνολογία plug-in υβριδικών συστημάτων (PHEV) συνοδεύει το υφιστάμενο Octavia από το 2020. Αν και το νέο Skoda Superb PHEV διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 25,7 kWh, είναι απίθανο να τη δούμε στο Octavia. Αναμένεται ότι το Octavia PHEV θα διατηρήσει την μπαταρία των 13 kWh για μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 55 χλμ. Όπως είδαμε με το νέο Superb και το Kodiaq, η Skoda δεν έχει ξεχάσει τα diesel. Με το Octavia περιμένουμε να δούμε την ίδια επιλογή 2λιτρων turbo diesel με 115, 150 και 200 ίππους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!