Το νέο Skoda Kodiaq έρχεται κομψότερο και υβριδικό

Η Skoda αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του Kodiaq που μεταξύ άλλων αποκτά για πρώτη φορά έκδοση plug-in hybrid.

Το νέο Skoda Kodiaq έρχεται κομψότερο και υβριδικό

Η Skoda αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του Kodiaq που μεταξύ άλλων αποκτά για πρώτη φορά έκδοση plug-in hybrid.

Κυρίες και κύριοι, υποδεχτείτε το νέο Skoda Kodiaq. Το καινούριο μεγάλο SUV της Τσεχικής εταιρίας διατηρεί την ίδια φιλοσοφία σχεδιασμού με το τωρινό μοντέλο αλλά δείχνει κομψότερο και προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους και μια ευρεία γκάμα κινητήριων που για πρώτη φορά αποκτά εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες.

Εμφανισιακά, στο εμπρός μέρος εντύπωση προκαλούν οι διπλοί προβολείς και η μεγαλύτερη μάσκα με τις τονισμένες κάθετες γρίλιες. Το πλαϊνό μέρος είναι λιγότερο εξωστρεφές με εξαίρεση τις πίσω κολώνες, ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια μπάρα στο κάτω μέρος και το σήμα της μάρκας έχει δώσει τη θέση του στο νέο λογότυπο “SKODA.

Εντύπωση κάνουν και οι μεγάλοι τροχοί με διάμετρο από 17 έως 20 ίντσες.

Το μήκος του νέου μοντέλου αυξήθηκε στα 4,758 μ. (+61 χλστ.), το πλάτος φτάνει τα 1,864 μ. και το ύψος αγγίζει σχεδόν τα 1,7 μ., ενώ το μακρύ μεταξόνιό των 2.791 χλστ. προϊδεάζει για τους ακόμη πιο μεγάλους χώρους σε σχέση με την απερχόμενη γενιά.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με τη Skoda, στην 7θέσια έκδοση οι επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων έχουν στη διάθεσή τους 15 χλστ. περισσότερο χώρο για το κεφάλι. Αντίστοιχα, το πορτμπαγκάζ παραμένει τεράστιο: 910 λίτρα στην 5θέσια έκδοση και από 340 έως 845 λίτρα στην 7θέσια.

Το ντιζάιν στο εσωτερικό είναι εντελώς νέο. Το μάτι πέφτει πρώτα απ’ όλα στη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 13 ιντσών. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με διαγώνιο 10,25 ιντσών, ο οποίος προαιρετικά μπορεί να πλαισιωθεί από head-up display. Αξιοσημείωτη είναι και η μεταφορά του λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού που απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Η γκάμα του νέου Skoda Kodiaq απαρτίζεται από δύο κινητήρες βενζίνης TSI, δύο diesel TDI και μια έκδοση plug-in hybrid.

Αναλυτικότερα, ο 1.5 TSI mHEV διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα και τεχνολογία ενεργών κυλίνδρων τελευταίας γενιάς (ACT+) και αποδίδει 150 ίππους, όσους και ο βασικός 2.0 TDI. Ο 2.0 TSI που αποδίδει 204 ίππους και ο 2.0 TDI των 193 ίππων συνδυάζονται στάνταρ με τετρακίνηση.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Kodiaq PHEV. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1.5 TSI, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 25,7 kWh που υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία μεγαλύτερη από 100 χλμ..

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 ίππους, ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε συνεχές ρεύμα DC φτάνει τα 50 kW, εξασφαλίζοντας φόρτιση από το 10% έως το 80% σε 25’.

Κλείνοντας, να προσθέσουμε πως όλα τα συστήματα κίνησης του νέου Kodiaq συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ η γκάμα διαθέτει και την έκδοση Sportline (φωτο κάτω).

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!