Το νέο Skoda Superb έρχεται με ανανεωμένο στυλ

Η 4η γενιά του Skoda Superb θα κυκλοφορήσει με κινητήρες βενζίνης, diesel και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το νέο Skoda Superb έρχεται με ανανεωμένο στυλ

Η 4η γενιά του Skoda Superb θα κυκλοφορήσει με κινητήρες βενζίνης, diesel και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

H Skoda παρουσίασε την 4η γενιά του Superb, με τη μάρκα να εστιάζει στο στυλ, τη βιωσιμότητα και την καλύτερη απόδοση. Αν και η εμφάνιση ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid της εταιρείας, αποτελεί εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Το παραδοσιακό, μακρύ καπό καταλήγει σε μια οκταγωνική μάσκα που βυθίζεται στο κέντρο για να φιλοξενήσει ένα μεγαλύτερο σήμα της Skoda. Η μάσκα πλαισιώνεται από πιο λεπτά φωτιστικά σώματα με την τελευταία τεχνολογία Matrix LED, που αποδίδουν 40% περισσότερο φως.

Το παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση, ενώ η γραμμή οροφής έχει γίνει πιο αεροδυναμική και οι πρώτες κολόνες αποκτούν ανακλαστήρες βροχής. Όλα αυτά καθιστούν το σχήμα του Superb πιο αεροδυναμικό από ποτέ, βοηθώντας την αποδοτικότητα. Η επένδυση σκούρου χρωμίου γύρω από τη γρίλια επαναλαμβάνεται στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα (όπου υπάρχουν τώρα οι «αεροκουρτίνες») και γύρω από τη γραμμή των παραθύρων, ενώ οι πτυχώσεις στο καπό και τα πλευρά είναι πιο έντονες από ποτέ.

Τα πίσω φώτα είναι επίσης πιο λεπτά, αλλά διατηρούν σχήμα C, που καταλήγει στη θύρα του χώρου αποσκευών. Τα «κυλιόμενα» φλας σε στυλ Audi είναι διαθέσιμα στα αυτοκίνητα κορυφαίων προδιαγραφών και οι ζάντες αλουμινίου είναι στάνταρ σε κάθε μοντέλο με μεγέθη από 17 έως 19 ίντσες. H hatchback έκδοση έχει 43 χλστ. μεγαλύτερο μήκος (συνολικά: 4,912 μ.) και είναι 12 χλστ. υψηλότερο (συνολικό ύψος: 1,481 μ.). Ο χώρος αποσκευών έχει επίσης αυξηθεί κατά 20 λίτρα (στα 645 λτ.) για το hatchback και κατά 30 λίτρα (σύνολο: 690 λίτρα) για τη station wagon έκδοση, που μπορεί να φτάσει τα 1.920 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι πολύ πιο εντυπωσιακός από την προηγούμενη γενιά, με την οθόνη αφής να μεγαλώνει σε 13 ίντσες στα κορυφαία μοντέλα (10″ στα χαμηλότερα επίπεδα εξοπλισμού) και να φιγουράρει περήφανα στο ταμπλό, με τη Skoda να έχει κάνει την έξυπνη προσθήκη στηρίγματος χεριών ακριβώς από κάτω, ώστε να μην κινούνται τα δάχτυλα ανεξέλεγκτα με τις ανομοιομορφίες του οδοστρώματος. Το Virtual Cockpit μπροστά από τον οδηγό έχει μέγεθος 10″.

Ευτυχώς, η Skoda δεν βασίζεται απόλυτα στην οθόνη αφής για να κάνει τα πάντα: το Superb διαθέτει τρία κομψά Smart Dial -όπως και στο πιο πρόσφατο Kodiaq– που ελέγχουν τον κλιματισμό και τον εξαερισμό και μπορούν να προσαρμοστούν για να διαχειρίζονται τα πάντα: από την ένταση του ήχου μέχρι τις διάφορες λειτουργίες οδήγησης. Υπάρχει δυνατότηα συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto, και ένα πολύ έξυπνο σύστημα ψύξης μέσα στο νέο Phone Box ασύρματης φόρτισης του αυτοκινήτου, που αποτελεί μέρος των 28 νέων λύσεων Simply Clever της Skoda.

Υπάρχει επίσης μια πληθώρα νέων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού διαθέσιμη στο Superb, από το Crew Protect Assist μέχρι το Travel Assist και το Intelligent Park Assist. Τα εργονομικά καθίσματα διαθέτουν λειτουργία μασάζ 10 σημείων στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού και είναι κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά, όπως και όλα τα υφάσματα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Και υπάρχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ είτε μεμονωμένα, ή ως μέρος των Design Selections, που συνδυάζουν ορισμένα στοιχεία σε πακέτα.

Στο μέτωπο των κινητήρων, η Skoda αντιστέκεται στην τάση των καιρών, αποφεύγοντας να λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό Superb και προσφέροντας δύο εκδόσεις diesel. Ωστόσο, η γκάμα ξεκινάει με έναν ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 150 ίππους, ενώ ακολουθούν δύο 2λιτροι βενζινοκινητήρες με 204 ή 265 ίππους, ο τελευταίος με τετρακίνηση. Οι δύο 2λιτροι diesel 150 και 193 ίππους. Η ισχυρότερη μονάδα διαθέτει και σε αυτή την περίπτωση τετρακίνηση. Κάθε Superb διατίθεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο DSG, με επιλογέα τοποθετημένο στην κολόνα του τιμονιού, ώστε να απελευθερώνεται χώρος στην κεντρική κονσόλα.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένα νέο plug-in υβριδικό μοντέλο Superb iV που συνδυάζει τον βενζίνοκινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνδυασμένη απόδοση 201 ίππων. Ωστόσο, η είδηση εδώ είναι η τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας 25,7 kWh, επιτρέποντας στο iV να διανύσει περισσότερα από 100 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, με τη φόρτιση 10-80% σε φορτιστή 50 kW να διαρκεί 25 λεπτά.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Skoda στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!