Ένα πρωτότυπο προπαραγωγής της επερχόμενης Lancia Ypsilon εντοπίστηκε για πρώτη φορά, για να μας δώσει την πρώτη ένδειξη όσον αφορά τι θα πρέπει περιμένουμε από το πρώτο νέο μοντέλο της ιταλικής μάρκας έπειτα από μια δεκαετία. Το επερχόμενο supermini που αναμένεται να αποκαλυφθεί το Φεβρουάριο του 2024, υπόσχεται ήδη να φέρει χαρακτηριστικά υψηλού σχεδιασμού και πολυτέλειας στην κατηγορία του, ανταγωνιζόμενο το νέο MINI Cooper Electric.
Κάτω από το έντονο καμουφλάζ του αυτοκινήτου δοκιμών σε αυτές τις φωτογραφίες, αναμένουμε ότι η εξωτερική σχεδίαση θα πάρει πολλά στοιχεία από το concept Lancia Pu+Ra HPE. Αυτό πιθανότατα θα τονίζεται από φωτιστικά σώματα τριών στοιχείων μπροστά, και μια ερμηνεία του επίπεδου πίσω μέρους πολλαπλών επιπέδων του concept, με κυκλικά πίσω φώτα. Ωστόσο, το νέο Ypsilon δε θα διαφέρει πάρα πολύ από τα αδέλφια του στον Όμιλο Stellantis, όπως το Peugeot 208 και το Opel Corsa, όσον αφορά τις αναλογίες, με παρόμοιο σύνολο διαστάσεων, δεδομένης της χρήσης της κοινής πλατφόρμας CMP.
Στο εσωτερικό της καμπίνας περιμένουμε ότι θα υπάρχουν διακριτικές σχεδιαστικές πινελιές, με τη Lancia να έχει ήδη αποκαλύψει την κυκλική πλατφόρμα στην κεντρική κονσόλα, η οποία φαίνεται να περιλαμβάνει και ασύρματη φόρτιση smartphone. Τη διαμόρφωση του εσωτερικού μπορεί να δει κανείς έως ένα σημείο σε αυτές τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, όπου είναι ορατές είναι δύο μεγάλες οθόνες.
Στην εικόνα teaser που είχε κυκλοφορήσει προηγουμένως, αυτό το τμήμα είναι επίσης φινιρισμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας και ανάγλυφο με το λογότυπο της ειδικής έκδοσης Cassina. Η Cassina είναι η πρώτη παραλλαγή περιορισμένης έκδοσης του Ypsilon που πρόκειται να αποκαλυφθεί μαζί με την πλήρη γκάμα την επόμενη χρονιά.
Το νέο Lancia Ypsilon θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα Peugeot 208 και Opel Corsa. Θα είναι διαθέσιμο τόσο με βενζινοκινητήρα όσο και με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, και στην περίπτωση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, θα μοιράζεται πιθανότατα τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές με άλλα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα e-CMP, με αυτονομία έως και 400 χλμ. από το υψηλών προδιαγραφών μοντέλο με μπαταρία 51 kWh. Πέρα από αυτό, αναμένουμε ότι τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μοιράζονται επίσης τα συστήματα κίνησης με τα Peugeot 208 και Opel Corsa.
H Ypsilon θα είναι το μοναδικό μοντέλο στη νέα εποχή της Lancia που θα προσφέρεται με επιλογή κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ τα επόμενα δύο μοντέλα που προετοιμάζονται θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα.
Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ