Νέα έκδοση e-Hybrid για το Jeep Avenger

H Jeep προσέθεσε ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης στην γκάμα του Avenger, και νέα στοιχεία εξοπλισμού όπως η ηλιοροφή Open-Air Sky Roof.

Νέα έκδοση e-Hybrid για το Jeep Avenger

H Jeep προσέθεσε ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης στην γκάμα του Avenger, και νέα στοιχεία εξοπλισμού όπως η ηλιοροφή Open-Air Sky Roof.

Στην γκάμα του Jeep Avenger θα προστεθεί μία νέα ήπια υβριδική έκδοση eHybrid πέραν από την αμιγώς ηλεκτρική επιλογή των 156 ίππων και αυτή με το θερμικό κινητήρα 100 ίππων που υπάρχουν σήμερα για το μοντέλο το οποίο ανακηρύχθηκε «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2023.

Το σύστημα κίνησης του e-Hybrid συνθέτουν ένας turbo κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και ισχύ 100 ίππων, μια μπαταρία ιόντων λιθίου υπό τάση 48V, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 55 Nm, που φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου. Να σημειωθεί ότι το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Avenger e-Hybrid και έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.

Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep, το Renegade και το Compass, το ήπια υβριδικό Avenger θα μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 χλμ. με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.

Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις το Jeep Avenger e-Hybrid εκπέμπει από 111 έως 114 γρ./χλμ. CO2, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 χλμ.

Η συνολική απόδοση είναι 100 ίπποι και 205 Nm ροπής, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να υποβοηθά προς όφελος της ζωντανής επιτάχυνσης, της άμεσης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της οικονομίας καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το σύστημα έχει εξελιχθεί προκειμένου η μετάβαση από την αμιγώς ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία να μη γίνεται καν αντιληπτή, παρά μόνο από τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Με τον νέο ήπια υβριδικό κινητήρα το Jeep Avenger θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, ενώ τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control θα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό και των τριών. Παράλληλα, λανσάρονται και νέα στοιχεία εξοπλισμού για το μοντέλο, όπως η ανοιγόμενη ηλιοροφή Open-Air Sky Roof, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μασάζ, καθώς και τα πακέτα συνδεσιμότητας Connect ONE και Connect PLUS. Οι τιμές στην Ελλάδα θα ανακοινωθούν έως το τέλος του έτους, παράλληλα με την ενεργοποίηση της δυνατότητας για παραγγελίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!